the ırishman’in kendine has yüksek kalitesinden hiçbir şey götürmeyecektir içi boş ödüllerden sıfır çekmiş olması. tıpkı şu filmlerin de zamanında oscar’da sıfır çekmiş olması gibi:
(bkz: fight club)
(bkz: the shawshank redemption)
(bkz: se7en)
(bkz: leon the professional)
(bkz: the green mile)
(bkz: kill bill vol 1)
(bkz: truman show)
(bkz: catch me if you can)
(bkz: the big lebowski)
(bkz: v for vendetta)
(bkz: scarface)
(bkz: requiem for a dream)
(bkz: american history x)
(bkz: the prestige)
evet bu filmlerin hiçbiri teknik dallarda bile ödül kazanamayarak sıfır çekti; ama bu onların sinema tarihe geçmelerine mani oldu mu? hayır. oysa kimse zamanında en iyi film ödülünü almış (bkz: argo) filmini hatırlamaz bu filmlerin yanında.
11.02.2020 · 20. sıra
siyah giyen adam
10.02.2020 08:35 ~ 08:36