hangi otelde dinleceğini merak etmeme sebep olmuş hadise.
umarım kendisini yalnız hissetmez :(
Sık geçen başlıklar
ego masturbatoru 27
ekşi profili17 günlük kısıtlamalarda uyulması gereken kurallarla ilgili genelgelerin 15. güne kadar yayınlanmaya devam ettiği ülkede normaldir.
halk neyse ki başkanlık sitemini tercih etti de, kararlar tek mezkezden hızlıcahahahaha
halk neyse ki başkanlık sitemini tercih etti de, kararlar tek mezkezden hızlıcahahahaha
önümüzdeki haftanın merkez bankası başkanı seçilmiş kişi.
kendisi tartışadursun, ihtiyaç olan yeni anayasa’yı yapmak ilk seçimden sonra ya ekrem imamoğlu’na, ya da mansur yavaş’a nasip olacaktır.
şimdi ancak cnn türk’de tartışırlar.
yoksulluk, yolsuzluk, işsizlik tartışılsın diyecek değiller.
şimdi ancak cnn türk’de tartışırlar.
yoksulluk, yolsuzluk, işsizlik tartışılsın diyecek değiller.
eğer iddia doğruysa akp’nin kendisinden kopuşlara karşı tek kozunun siz istifa etmiyorsunuz ben kovuyorum olduğunu gösterir.
koca parti göz göre göre parçalanıyor, hem tavanı hem tabanı görülmemiş hızla eriyor, eski dışişleri bakanı ve cumhurbaşkanı, ekonomi bakanı, başbakanı vs çok ağır suçlamalarla partiyi terk ediyor. kala kala fatih tezcan gibi tiplere kaldı koca parti.
olsun, yarın muharrem çıkıp chp’ye iki sallar hepsi unutulur.
koca parti göz göre göre parçalanıyor, hem tavanı hem tabanı görülmemiş hızla eriyor, eski dışişleri bakanı ve cumhurbaşkanı, ekonomi bakanı, başbakanı vs çok ağır suçlamalarla partiyi terk ediyor. kala kala fatih tezcan gibi tiplere kaldı koca parti.
olsun, yarın muharrem çıkıp chp’ye iki sallar hepsi unutulur.
(bkz: abdullah öcalan avukatı ile görüşmeli)
(bkz: devlet bahçeli'den öcalana'a görüşme kıyağı)
(bkz: bahçeli'nin öcalan'ın mektubunu övmesi)
diyen adamın açıklamalarıdır. bu sefer de çakıcı’ya sahip çıkması şaşırtmamıştır.
edit: ayrıca şu üç kesimin de kılıçdaroğlu’na saldırması çok anlamlı;
(bkz: 21 nisan 2019 kılıçdaroğlu'na saldırı)
(bkz: pkk'nın chp konvoyuna yapılan saldırıyı üstlenmesi)
(bkz: 17.11.2020 aladdin çakıcının kılıçdaroğluna tehdit)
(bkz: devlet bahçeli'den öcalana'a görüşme kıyağı)
(bkz: bahçeli'nin öcalan'ın mektubunu övmesi)
diyen adamın açıklamalarıdır. bu sefer de çakıcı’ya sahip çıkması şaşırtmamıştır.
edit: ayrıca şu üç kesimin de kılıçdaroğlu’na saldırması çok anlamlı;
(bkz: 21 nisan 2019 kılıçdaroğlu'na saldırı)
(bkz: pkk'nın chp konvoyuna yapılan saldırıyı üstlenmesi)
(bkz: 17.11.2020 aladdin çakıcının kılıçdaroğluna tehdit)
acaba o zaman bakanlar nasıl istifa edecek diye merak ettiren yasak.
“euro kaç tl olmuş nasılsa gelemezler amk” ön kabulüyle yapılmış olabilecek açıklama.
oda.tv’ye düşeriz, sözcü’ye düşeriz diye tırsmışlar.
işte neden bir youtuber bir anda tele 1’i hedefe koyuyor, tele 1 neden şu an kapalı, halk tv, sözcü, yeniçağ v.s. neden önemli, sosyal medya neden karartılmak isteniyor anlamak için en net özet.
biraz sesimiz çıkıyor diye korkuyorlar, sonrasında sesimizi kesip çoluğumuza çocuğumuza hallenmelerinin önündeki son engeli de kaldıracaklar.
işte neden bir youtuber bir anda tele 1’i hedefe koyuyor, tele 1 neden şu an kapalı, halk tv, sözcü, yeniçağ v.s. neden önemli, sosyal medya neden karartılmak isteniyor anlamak için en net özet.
biraz sesimiz çıkıyor diye korkuyorlar, sonrasında sesimizi kesip çoluğumuza çocuğumuza hallenmelerinin önündeki son engeli de kaldıracaklar.
kendisinin en beğendiğim yanı, her gün hakkında atılan yalan yanlış iftiralara cevap yetiştirmeye çalışmayıp bütün enerjisini proje ve icraatlere vermesi.
edit: kendisinin başlığına 40 dakikada 3 entry giren, son 40 entrysinin 31’i (üşenmedim saydım) doğrudan veya dolaylı olarak bu adamı karalayan yazarların bunları para almadan yaptığına beni kimse inandıramaz. hepimiz 18 yıldır akp iktidarında yaşıyoruz, kimse yemez bunu.
edit: kendisinin başlığına 40 dakikada 3 entry giren, son 40 entrysinin 31’i (üşenmedim saydım) doğrudan veya dolaylı olarak bu adamı karalayan yazarların bunları para almadan yaptığına beni kimse inandıramaz. hepimiz 18 yıldır akp iktidarında yaşıyoruz, kimse yemez bunu.
ayasofya için yola çıkıp sultanahmet’e gitmiş.
seçim gecesi de ysk diye yola çıkmıştı.
seçim gecesi de ysk diye yola çıkmıştı.
(bkz: istanbul büyükşehir belediyesi)
bağışımın gerçekten ihtiyacı olana gideceğimden şüphem yok. diğerleri gerçekten bir şey kesiyor mu ondan bile emin değildim yıllardır.
başka katılmak isteyen olursa diye link.
bağışımın gerçekten ihtiyacı olana gideceğimden şüphem yok. diğerleri gerçekten bir şey kesiyor mu ondan bile emin değildim yıllardır.
başka katılmak isteyen olursa diye link.
erdoğan’ı bu kadar tepki olan bir dönemde, sınavdan bir gün önce yeni bir şey söylemeyeceği halde gençlerin karşısına çıkarma fikri kiminse kendisini çok takdir ediyor, yeni hayatında başarılar diliyorum.
bu sefer ağzından çıkan seslerle gündem olup şaşırtmış kişi.
ilkeliymiş falan, çok net hatırlıyorum ben eli kanlı terörist osman öcalan’ın mektubunu kendisinin kanalında izleyip dehşete düşmüştüm.
ilke falan demek “abi ne bilelim, ne diyorlarsa yapıyoruz işte, paramızı böyle kazanıyoruz. dün maklube, bugün bu, yarın ne derlerse” demekten daha havalı duruyor.
edit: eski twitlerini gördüm de, oha. bir şeylerin şovunu yapan adamlar neden hep böyle çıkıyor?
ilkeliymiş falan, çok net hatırlıyorum ben eli kanlı terörist osman öcalan’ın mektubunu kendisinin kanalında izleyip dehşete düşmüştüm.
ilke falan demek “abi ne bilelim, ne diyorlarsa yapıyoruz işte, paramızı böyle kazanıyoruz. dün maklube, bugün bu, yarın ne derlerse” demekten daha havalı duruyor.
edit: eski twitlerini gördüm de, oha. bir şeylerin şovunu yapan adamlar neden hep böyle çıkıyor?
istanbul’da en son 52 yıl önce nüfus 2.3 milyonken taksi plakası verilmiş. şu an nüfus 16-18 milyon deniyor, bu sürede talep bu kadar artarken arzın sabit kalmasıyla ortaya dokunulmaz, terör eyleminden kaçmaya çalışan insanlardan fahiş fiyat isteyen, mesafe beğenmeyen, trafikte kafasına göre araç kullanan bir kitle çıkmış.
bunu da çözerse ancak imamoğlu çözer.
bu zamana kadar çoktan yapılması gerekenin geç de olsa yapılması olacaktır.
edit: konunun bilir kişisi değilim, internetten bulduğum ana akım kaynaklarda verilen tarihi verdim, 54 yıl diyen de var. örneğin, başka kaynaklar da var ama çok fazla kişi de mesaj atıp 30 sene demiş. anlatımın mantığını sarsan bir şey değil ama bu şerhi de buraya koyayım dedim. yoksa ha 30 ha 50, onlarca yıl diyebiliriz.
bunu da çözerse ancak imamoğlu çözer.
bu zamana kadar çoktan yapılması gerekenin geç de olsa yapılması olacaktır.
edit: konunun bilir kişisi değilim, internetten bulduğum ana akım kaynaklarda verilen tarihi verdim, 54 yıl diyen de var. örneğin, başka kaynaklar da var ama çok fazla kişi de mesaj atıp 30 sene demiş. anlatımın mantığını sarsan bir şey değil ama bu şerhi de buraya koyayım dedim. yoksa ha 30 ha 50, onlarca yıl diyebiliriz.
suriye’nin bir şehrine suriye ordusunu sokmamak için bir haftada 13 şehit verdik.
idlib’de cihatçılar birileri için ne kadar değerliymiş.
dünyadaki bütün cihatçılar bir şehidimizin tırnağı etmez.
idlib’de cihatçılar birileri için ne kadar değerliymiş.
dünyadaki bütün cihatçılar bir şehidimizin tırnağı etmez.