troll bir arkadaş ilk entrysinde "batıkca batıyorsun" yazıp sonraki entrysinde kendini geliştirerek "batıkça batıyorsun" yazabilmiş. biraz daha gayret ederse olacak gibi.
fakat benim asıl merakım şu; türkçe bilmeyen arkadaşlar sözlüğe nasıl yazar oluyorlar?
12.02.2020 · 10. sıra
radio anarchy
11.02.2020 01:05