ulan kasımpaşa maçında taca giden topun rakibin koluna sürttüğü gerekçesiyle penaltı alan takım mı beğenmemiş livakoviç'in rakip oyuncunun ayağına temasını? siz, kurallardan anlamayan, her kuralı kendi lehine yorumlayan dalya*aklarsınız. bu böyle biline. ilahi adalet tecelli ediyor ve sadece bu sezonla kurtaramayacaksınız. daha çok çekeceksiniz yediğiniz hakları. ben hayatta olduğum sürece de burada sizinle uğraşacağım, ta*ak geçeceğim. sizin anladığınız dil budur.
penaltılarla hissiyatlarla ayağa kaldırılan takım önce penaltılarla konferans ligine, dün de bir penaltıyla süper lige havlu attı. hem de deli tutturur gibi tutturdukları yabancı hakem tarafından (bkz: evet tarafından) hepimiz biliyoruz ki hiçbir türk hakemin dünkü penaltıyı vermeye gö*ü yemezdi. şüphesiz ki inananlar için burada büyük ibretler vardır. inanan biri değilim ama benim bile inanasım geliyor bazen, ama sonra düşünüyorum o havadan 30 puan nolcak? düşünün, maksimum 60 puanda olması gereken takım 85 puanla 2. sırada. tabiki bunu düşününce inanmaktan vazgeçiyorum. böyle adaletin a.s.
edit: gg, şimdi sildirin.
Sık geçen başlıklar
excelsior was here 143
ekşi profili(bkz: enerji ve tabii lan manyak mısın bakanlığı)
her ülkenin asgari ücretiyle o ülkenin elektrik birim fiyatı arasında oran kurularak rahatlıkla çürütülebilecek önermedir. şöyle söyleyeyim, ben abd’de yaşarken yazları klimayı açık bırakarak işe giderdim ve gelen fatura hiçbir zaman 20 doları geçmezdi. orada asgari ücretin 2000 dolar olduğunu düşünürseniz gelen elektrik faturasının asgari ücretin %1’i olduğunu söyleyebiliriz. ben ise asgari ücret 4250 iken geçen ay 725 lira fatura ödedim. söyleyeceklerim bu kadar
her ülkenin asgari ücretiyle o ülkenin elektrik birim fiyatı arasında oran kurularak rahatlıkla çürütülebilecek önermedir. şöyle söyleyeyim, ben abd’de yaşarken yazları klimayı açık bırakarak işe giderdim ve gelen fatura hiçbir zaman 20 doları geçmezdi. orada asgari ücretin 2000 dolar olduğunu düşünürseniz gelen elektrik faturasının asgari ücretin %1’i olduğunu söyleyebiliriz. ben ise asgari ücret 4250 iken geçen ay 725 lira fatura ödedim. söyleyeceklerim bu kadar
baston reis yine alzheimer belirtileri veriyor. ekonomiden onlar anlamıyor ama daha hafızası sağlıklı olmayan sen anlıyorsun, öyle mi?
(bkz: bak şurdan siktir git)
(bkz: bak şurdan siktir git)
bi sen sikmemiştin takımı, gel sen de sik yılmaz abim. sana feda olsun.
gayet haklı olan isyandır. beni şu adamı haklı bulacak hale sokanların allah belasını versin ayrıca.
(bkz: bir gün yine bedel ödetiyoruzdur)
olay yine dönüp dolaşıp diyanet’e gelmiş. hayır bir de bana düşmez falan demiş taşak geçer gibi. sana düşmeyen şey mi var? her konuda fikrin var anasını satayım.
olay yine dönüp dolaşıp diyanet’e gelmiş. hayır bir de bana düşmez falan demiş taşak geçer gibi. sana düşmeyen şey mi var? her konuda fikrin var anasını satayım.
eğer siyasete geri dönmeyecekse kılıçdaroğlu’nun cb olması mantıklı. chp’yi tekrar halkla kucaklaştırdı, 3 büyükşehiri aldı, imamoğlu gibi bir değeri siyasete kazandırdı. yaşı da 72. gençlerin önünü açması lazım. cb seçilerek kendisinin onore edilmesini desteklerim. haketti.
atatürk olmasaydı türkiye diye bir ülke de olmazdı. o yüzden gereksiz ankettir.
bugün rüyamda benzin almak için akaryakıt istasyonuna girdim, ver ustam 100 liralık dedim, öyle bırakmam seni fulleyeceksin dedi pompacı. bir baktım pompacı reis. nasıl uyandım var ya anlatamam.
(bkz: bak şurdan siktir git)
dolar olmuş 9.30, dizel olmuş 8 lira si*tirtmeyin şimdi belanızı. okp ostorso 18 oydo okonomoyo dozoltor. 18 senedir neredeydi ya*ram demezler mi adama?
bomboş bir iddiadır.
dolar olmuş 9.30, dizel olmuş 8 lira si*tirtmeyin şimdi belanızı. okp ostorso 18 oydo okonomoyo dozoltor. 18 senedir neredeydi ya*ram demezler mi adama?
bomboş bir iddiadır.
bu zamları bir süredir ötv payından kompanse eden akp’nin artık elinde kompanse edecek bir enstrümanı kalmadı. bundan sonra dolar arttıkça yakıtlar da artacak. savaştıkları ekonomi, kendi defterlerini dürüyor tek tek.
tarihi eser niteliğindeki ören yerinde oraya zarar verecek şekilde yüksek sesle müzik çalınmasına ve orada yenilip içilmesine izin veren kültür ve turizm bakanlığının suçudur.
enjoy i’m vaccinated vakasından sonra 2. skandaldır.
turizm > her şey, anladığımız kadarıyla…
enjoy i’m vaccinated vakasından sonra 2. skandaldır.
turizm > her şey, anladığımız kadarıyla…
akp'nin hala %30 oy alabiliyor olması...
kendimi sikicem artık ya.
kendimi sikicem artık ya.
kahpece hedef göstermedir. habur sınır kapısında teröristleri kırmızı halılarla karşılayanların, suriyelileri, afganları ülkeye yangından mal kaçırır gibi sokup demografik darbe yapanların hiçbiri sorumlu değil ama kılıçdaroğlu, akşener sorumlu.
(bkz: bak şurdan siktir git)
ondan sonra ekşi sözlük'e soruşturma aç, halkı kin ve düşmanlığa tahrik ve aşağılamadan dolayı. ulan asıl şu olaydan dolayı bu tuvalet kağıdına soruşturma açılması lazım.
(bkz: bak şurdan siktir git)
ondan sonra ekşi sözlük'e soruşturma aç, halkı kin ve düşmanlığa tahrik ve aşağılamadan dolayı. ulan asıl şu olaydan dolayı bu tuvalet kağıdına soruşturma açılması lazım.
özür dileriz seni yorduğumuz için, biz linke tıklar kararı okuruz.
edit: 15 eylül 2021 tarihi itibarı ile aşı olmayanların işine son vereceklerini duyurdukları karardır.
edit: 15 eylül 2021 tarihi itibarı ile aşı olmayanların işine son vereceklerini duyurdukları karardır.
(bkz: bak şurdan özhasektir git)
belediyeleri mal olarak gören birinin akla zarar açıklaması. "yangında ilk sorumluluk belediyelerindir" açıklamalarından sonra sol belediyeleri hedef gösteren, dışlayan bombok bir açıklama daha.
belediyeleri mal olarak gören birinin akla zarar açıklaması. "yangında ilk sorumluluk belediyelerindir" açıklamalarından sonra sol belediyeleri hedef gösteren, dışlayan bombok bir açıklama daha.