Sık geçen başlıklar

viski buzlu mu buzsuz mu içilir sorunsalı 4

ekşi'de gör
herkes birbirini fakirlikle itham edip, zenginlik yarıştırmış :(

peki,
gerçekten zengin olanlar ne yapıyor?
dondurulmuş viski küpleri kimsenin aklına bile gelmemiş.. evde boşuna denememek lazım.. zira, viski -27 derecede donuyor. eczacı tipi dondurucu gerek :)
nasıl severseniz öyle için, keyfinizin kalfası olmaya çalışan dalyaraklara aldırmayın.
önce buzsuz içilir, sonra buzlu içilip hangisinin içimi daha hoşunuza gittiyse öyle devam edilir. bu kadar basit.
single malt için hep birkaç damla su damlatmaktan bahsedilir ama bi zike yaradığı da yok.

yani o viskiden bir yudum alındığında; iskoçya’nın şu kasabasında damıtılmış, damıtılan tankın ağacının gölgesinde nice çiftler yiyişmiş, bu damıtılırken damıtım evinin sahibinin çilli iskoç kızı bir ingiliz delikanlıya çatır çatır veriyormuş gibi yorumlar yaptırabilecek damağımız yoksa,

buz ile içmeye devam edelim efenimmm.