Sık geçen başlıklar

mantı evliliği vs aşk evliliği 2

ekşi'de gör
aşk bi süre sonra biteceğinden tercihimi mantıdan yana kullanıyorum. aşkından öldün bittin sonra da gittin evlendin. e 3 ay sonra ay götünü döndü yattı ya of diye bik bik bik. mantı öyle mi? üçgeni var, kayseri var, çıtır olanı var, var oğlu var. yoğurt üstüne tereyağ, pul biber kızartıp onu da mantının üstüne boca ettin mi uf ki ne uf. bunu eşine yapabilir misin? ne tereyağ dökebilirsin ne de yoğurt. sokam öyle aşka.