aksine ben ofise dönmek istiyorum, çünkü:
iş bilgisayarını işyerinde bırakıp evime sakin huzurlu dönmek istiyorum.
mesai bittiğinde gerçekten bitsin istiyorum.
telefonumdan sürekli olarak rahatsız edilmek istemiyorum.
Sık geçen başlıklar
jakobenbeyefendisi 11
ekşi profiliyıkanmaz, çalkalanır.
sayın savcıyı tebrik ediyorum.
gerçi ölmüş eşek kurttan korkmaz durumu da olabilir. adam zaten hakkari’de, nereye sürebilirsiniz ki? *
tanım: oğlunu seven bir rektördür.
gerçi ölmüş eşek kurttan korkmaz durumu da olabilir. adam zaten hakkari’de, nereye sürebilirsiniz ki? *
tanım: oğlunu seven bir rektördür.
beni derinden yaralayan rahatsızlanma.
bu ekipten birisinin daha yargılanmadan ölmesini hiç istemiyorum.
edit: altta çok ayıplanmışım. halbuki kendisinin yargılanmadan ölmesini istemediğim açık.
bu ülkeye ömrünü vermiş birisi falan diye de edebiyat yapmayın. hayatı boyunca kamuda çalışmış binali bey’in malvarlığını maaşıyla açıklayabilecek delikanlı var mı aranızda? ömrünü vakfetmişmiş. ulan bütün memleketi bunlar kendilerine vakfettiler. 7 sülaleleri ihya oldu.
hak yiyen bok yesin.
bu ekipten birisinin daha yargılanmadan ölmesini hiç istemiyorum.
edit: altta çok ayıplanmışım. halbuki kendisinin yargılanmadan ölmesini istemediğim açık.
bu ülkeye ömrünü vermiş birisi falan diye de edebiyat yapmayın. hayatı boyunca kamuda çalışmış binali bey’in malvarlığını maaşıyla açıklayabilecek delikanlı var mı aranızda? ömrünü vakfetmişmiş. ulan bütün memleketi bunlar kendilerine vakfettiler. 7 sülaleleri ihya oldu.
hak yiyen bok yesin.
olmayan ayar.
böyle bir ithama verilecek cevap reddetmektir. sen de şöylesin demek üstü kapalı şekilde kabul etmektir.
böyle bir ithama verilecek cevap reddetmektir. sen de şöylesin demek üstü kapalı şekilde kabul etmektir.
parasetamol ne lan?
salgın zamanı ilaca vergi koymak, yalnızca akp'nin yapabileceği bir hareketti.
halk düşmanı düzenlemedir.
salgın zamanı ilaca vergi koymak, yalnızca akp'nin yapabileceği bir hareketti.
halk düşmanı düzenlemedir.
(#105661493)
deniyor ki "sirf bu insanlar 1700 yilinda yasadi ve unluler diye bunlari elestirilemez, yanlislanamaz diye dusunme."
marx (d. 5 mayıs 1818, trier - ö. 14 mart 1883, londra) ve frued (d. 6 mayıs 1856, príbor, moravya, avusturya-macaristan imparatorluğu (bugün çekya) - ö. 23 eylül 1939, londra, birleşik krallık), 18. yüzyılda yaşamamıştır.
komün kültür? bireyselci kültür? bunların neticesi olarak toplumsal örgütlenmeleri? 1790'da ölen adam smith marx'ı "sikinde oynatır"?
bakın bu cehalet 19.04.2020 tarihinde, varsayımsal olarak herkesin hemen hemen her bilgiye ulaşabileceği bir tarihte vuku buluyor. sorun bilmemekte değil, bilmediği halde biliyormuş gibi konuşmakta bir beis görmemekte. adam smith'in marx tarafından aşılmadığını iddia etmek, bilginin organize bir şekilde tasnif edilip biriktilemeyeceğine götürür bizi ki el insaf: 2020'deyiz be adam.
weber'e dil uzatamamış, çünkü kendisine ilişkin ülkemizde sağcısı henüz yeterince saçmalayacak bilgi birikimine ulaşamamıştır.
atilla yayla kadar izansızları barındıran başlık.
küfürler sonrası edit: araya atlantik okyanusunu alıp küfür etmek kolay, türkiye sınırları içine geldiğinde haber ver de sabıka kaydını bir güncelleyelim. delikanlıysan (baktım çok delikanlı bir kardeşsin, kedisi olan vurduruyordur falan yazmışsın) türkiye'ye geldiğinde adresinle birlikte ismini falan da yazarsın özelden, mahkemede tanışırız.
deniyor ki "sirf bu insanlar 1700 yilinda yasadi ve unluler diye bunlari elestirilemez, yanlislanamaz diye dusunme."
marx (d. 5 mayıs 1818, trier - ö. 14 mart 1883, londra) ve frued (d. 6 mayıs 1856, príbor, moravya, avusturya-macaristan imparatorluğu (bugün çekya) - ö. 23 eylül 1939, londra, birleşik krallık), 18. yüzyılda yaşamamıştır.
komün kültür? bireyselci kültür? bunların neticesi olarak toplumsal örgütlenmeleri? 1790'da ölen adam smith marx'ı "sikinde oynatır"?
bakın bu cehalet 19.04.2020 tarihinde, varsayımsal olarak herkesin hemen hemen her bilgiye ulaşabileceği bir tarihte vuku buluyor. sorun bilmemekte değil, bilmediği halde biliyormuş gibi konuşmakta bir beis görmemekte. adam smith'in marx tarafından aşılmadığını iddia etmek, bilginin organize bir şekilde tasnif edilip biriktilemeyeceğine götürür bizi ki el insaf: 2020'deyiz be adam.
weber'e dil uzatamamış, çünkü kendisine ilişkin ülkemizde sağcısı henüz yeterince saçmalayacak bilgi birikimine ulaşamamıştır.
atilla yayla kadar izansızları barındıran başlık.
küfürler sonrası edit: araya atlantik okyanusunu alıp küfür etmek kolay, türkiye sınırları içine geldiğinde haber ver de sabıka kaydını bir güncelleyelim. delikanlıysan (baktım çok delikanlı bir kardeşsin, kedisi olan vurduruyordur falan yazmışsın) türkiye'ye geldiğinde adresinle birlikte ismini falan da yazarsın özelden, mahkemede tanışırız.
oha, ben böyle yüzsüzlük görmedim.
adam kural uygulanıyor diye şikayet ediyor.
olmayan rezalettir.
adam kural uygulanıyor diye şikayet ediyor.
olmayan rezalettir.
daha önce ifşa edilmiş bir sırrın tekrar ifşa edilemeyeceğini bilmeyen hukuk dehalarının yazdığı başlık.
bir de gelmiş kanun hükmü falan kopyalıyor.
savaşa hayır demeyi yasakla, savaşa hayır demiş gazeteciyi kapatılacak soruşturmadan gözaltına al. bir akıllı siz misiniz?
savcılar whatsapp grubundan gelen talimata göre hareket etmeyi bırakın, maaşınızı adalet bakanı değil türkiye cumhuriyeti ödüyor.
bir de gelmiş kanun hükmü falan kopyalıyor.
savaşa hayır demeyi yasakla, savaşa hayır demiş gazeteciyi kapatılacak soruşturmadan gözaltına al. bir akıllı siz misiniz?
savcılar whatsapp grubundan gelen talimata göre hareket etmeyi bırakın, maaşınızı adalet bakanı değil türkiye cumhuriyeti ödüyor.
ya algıya bak algıya: esad katil, cihatçılar sevgi pıtırcığı.
bu puştlar ışid gibi büyük şehirlerde bomba patlatmaya başlayınca göreceğim sizi kifayesiz mühterisler sizi. terörü kınarsınız ancak...
bu puştlar ışid gibi büyük şehirlerde bomba patlatmaya başlayınca göreceğim sizi kifayesiz mühterisler sizi. terörü kınarsınız ancak...
yılların eskitemediği kaliteli bir yalandır.
söyleyenin hangi bağlamda söylediğine bakmaksızın kendisinin yalancı olduğunu söyleyebilirsiniz.
söyleyenin hangi bağlamda söylediğine bakmaksızın kendisinin yalancı olduğunu söyleyebilirsiniz.