Sık geçen başlıklar

furkan korkmaz 2

ekşi'de gör
furkanı izlemek icin actım macı ama bir detay dikkatimi çekti.şu tribünlere bak insanlar ne güzel eğleniyor stres yok sıkıntı yok anı yaşayıp sadece eğlenmenin derdindeler. bense gecenin dördünde onları izleyip uyuyacağım aq
birisi luka doncice balon yazmıs diğeri süperstar olabilir demiş.bizim türk milleti kadar gaza gelen bir millet yok.biraz yavaş sallayın