Sık geçen başlıklar

şiddet gören kadına yardım edilir mi 2

ekşi'de gör
kadına, yargıya ve topluma güvenmediğim için büyük ihtimalle yardım etmem.
tek yapmak gereken polisi aramaktır. nedenini şöyle izah edeyim: bosanmak için gelen çiftler boşanma sürecinde birbirini adeta bir düşman gibi görüyor ve elinden gelse avukatından karşı tarafın canını almasını bekliyor. bazen bu çiftler arasında barisanlar oluyor ve esiyle baristiktan sonra kendi avukatıni adeta yuva yıkan bir düşman gibi algılamaya başlıyor. özetle şunu söylemek isterim çiftlerin arasına girmek risklidir. şiddet gören kişinin diğer tarafla bir olup sizi suçlaması bile mümkün.