aydın devlet hastanesi acilinde çalışan evli ve çocuklu doktor, annesiyle muayeneye giden kız arkadaşıma, muayeneden sonra gece 1'de "ağrın geçti mi?" gibi mesajlar atmış.
ss'de isimler ve fotoğraflar özellikle gizlenmiştir. kimsenin linç edilmesi için bu başlığı açmadım, kimseyi de linç etmeyin. başlığı açma sebebime gelirsek; başka doktorlar, hemşireler vs. görsünler bu başlığı da başka hastalara mesaj atmasınlar. bende biliyordum o mesajları görünce sil butonuna basmayı.
bknz: https://i.hizliresim.com/nldq7q.jpg
alternatif: https://i.ibb.co/…2-5132356498470469632-n-kopya.jpg
ne zamandır doktorlar muayeneden sonra sosyal medyadan mesaj atar oldu arkadaş?
edit: yahu kız arkadaşıma "kezban" diyen, "kuyruk sallamıştır" diyen... şaka gibi. kız kum döküyor, acıdan iki büklüm haldeydi ne kuyruk sallaması deli misiniz la siz? "mesaj atmış tanışmak istemiş ne olacak" falan diyenler var. arkadaşım gönder kız arkadaşının facebook profilini, ben aynı şekilde buraya koyayım tanışmak isteyenler mesaj atsın gece birde. manyak mısınız ya? bu adam, kız arkadaşım cafede otururken gelip "merhaba tanışabilir miyiz?" diye sormadı ki. öyle olsa anlarım. kibarca sormuştur. durum o değil. durum hasta fişinden ismine bakıp facebookta aratıp mesaj atıyor. normal mi bu?
edit: "artniyetli mesaj atmamıştır." diyenler var. sevgili arkadaşım bak tane tane anlatıyorum; doktorun hastasıyla ilgilenmesini, hastalığı takip etmesini pekâla kabul eder hatta sevinirim. sistemde telefon numarası var, sekretere söyler, sekreter arar "hanfendi, kontrollerinize gecikmeyin, mutlaka ilaçlarınızı kullanın, ağrınız geçti mi?" diyebilir. ama bu facebooktan mesaj atarak olmaz...
edit: "yok buraya yazmayın, niye yazıyorsun git şikayet et" diyenler var. ulan arkadaş, millet doktoru darp edince cümle alem gazeteler yazıyor, ben bu adamı buraya yazınca niye olay oluyor? zaten şikayet edeceğim pazartesi, şuan her yer kapalı. ne var buraya yazmakta?
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
oğlum dün gs hazır değil, bugün bjk hazır değil... peki ya bu anadolu takımları niye sürekli hazır aq ?
bira.
kurban bayramı atıklarının temizlenmesi amacıyla yağdırılmış yağmurdur.
hiç sekmiyor arkadaş. kurban bayramının ya dördüncü günü, ya da bayramı takip eden ilk 3 gün içinde mutlaka ama mutlaka yağmur yağıyor (istanbul'da dördüncü günü de yağmıştı bu ikincisi). hemen hemen ülkenin her yerinde. mevsim ne olursa olsun. atayizler bunu da açıklasın.*
hiç sekmiyor arkadaş. kurban bayramının ya dördüncü günü, ya da bayramı takip eden ilk 3 gün içinde mutlaka ama mutlaka yağmur yağıyor (istanbul'da dördüncü günü de yağmıştı bu ikincisi). hemen hemen ülkenin her yerinde. mevsim ne olursa olsun. atayizler bunu da açıklasın.*
2 eylül 2019'da beştepe'de yapılacak adli yıl açılış törenine gelmeyecek olan, açılışı boykot ettiklerini duyuran baroların iradeleridir.bir anlamda yargının siyasallaşmasına verilmiş bir tepkidir. boykota güncel olarak katılan baro sayısı 24.boykota katılan tüm barolar entry'e eklenecektir. (bu başlık açıldığında boykota katılan baro sayısı 12 idi. )
not:eklemediğim varsa kaynak belirterek mesajla ulaşabilirsiniz, gözümden kaçırdığım barolar olabilir. eklemek için net kaynak gerekiyor, o nedenle önemli.
( güncel durumu takip etmek için )
adana barosu
amasya barosu
ankara barosu
antalya barosu
aydın barosu
balıkesir barosu
bursa barosu
diyarbakır barosu
denizli barosu
düzce barosu
eskişehir barosu
gaziantep barosu
hatay barosu
istanbul barosu
izmir barosu
kırklareli barosu
kocaeli barosu
mersin barosu
muğla barosu
muş barosu
ordu barosu
şanlıurfa barosu
van barosu
zonguldak barosu
edit 1:tavsiye üzerine barolar alfabetik olarak sıralandı. ayrıca ankara barosu da katılmayacaklarını açıkladı.
edit 2:düzce barosu da katılmayacaklarını açıkladı.
edit 3:denizli barosu da boykota katıldı. fakat resmî açıklamalarını 19 ağustos'ta yapacaklarmış.
edit 4:hatay barosu ve gaziantep barosu da boykota katıldıklarını açıkladılar. gaziantep barosu gerekli açıklamayı çarşamba, yani 21 ağustos'ta yapacak.
bu sırada metin feyzioğlu -tüm bu baroların aksine- beştepe'de yapılacak törene katılacağını açıkladı.
edit 5:amasya barosu ve zonguldak barosu da boykota katılacaklarını açıkladılar.
edit 6:kırklareli barosu da boykota katıldı.
edit 7:muş barosu da boykota katıldı.
edit 8:şanlıurfa barosu da boykota katıldı.
edit 9:diyarbakır barosu ve mersin barosu da katıldı.diyarbakır barosu resmî açıklamayı pazartesi günü yapacak.
not:eklemediğim varsa kaynak belirterek mesajla ulaşabilirsiniz, gözümden kaçırdığım barolar olabilir. eklemek için net kaynak gerekiyor, o nedenle önemli.
( güncel durumu takip etmek için )
adana barosu
amasya barosu
ankara barosu
antalya barosu
aydın barosu
balıkesir barosu
bursa barosu
diyarbakır barosu
denizli barosu
düzce barosu
eskişehir barosu
gaziantep barosu
hatay barosu
istanbul barosu
izmir barosu
kırklareli barosu
kocaeli barosu
mersin barosu
muğla barosu
muş barosu
ordu barosu
şanlıurfa barosu
van barosu
zonguldak barosu
edit 1:tavsiye üzerine barolar alfabetik olarak sıralandı. ayrıca ankara barosu da katılmayacaklarını açıkladı.
edit 2:düzce barosu da katılmayacaklarını açıkladı.
edit 3:denizli barosu da boykota katıldı. fakat resmî açıklamalarını 19 ağustos'ta yapacaklarmış.
edit 4:hatay barosu ve gaziantep barosu da boykota katıldıklarını açıkladılar. gaziantep barosu gerekli açıklamayı çarşamba, yani 21 ağustos'ta yapacak.
bu sırada metin feyzioğlu -tüm bu baroların aksine- beştepe'de yapılacak törene katılacağını açıkladı.
edit 5:amasya barosu ve zonguldak barosu da boykota katılacaklarını açıkladılar.
edit 6:kırklareli barosu da boykota katıldı.
edit 7:muş barosu da boykota katıldı.
edit 8:şanlıurfa barosu da boykota katıldı.
edit 9:diyarbakır barosu ve mersin barosu da katıldı.diyarbakır barosu resmî açıklamayı pazartesi günü yapacak.
ateistlerin yüreğine su serpen açıklama.
sen skandal tweet görmemişin be hacı.
istanbul bahçelievler'de 6. katta olan evimizde gece 01 civarı annemle tartışıyorduk. tartışma uzuyor ve ben sinirlenip sivas'tan getirdiğim yavru kediyi yanıma alarak odama gidiyor ve kapıyı kilitliyorum. o sinirle 10 dakikalık uyuyorum ki annemin odamın kapısına vurarak ismimi seslenip "deprem oluyor" demesiyle yataktan fırlıyorum. annemi, babamı ve kardeşlerimi kapı eşiklerine yerleştirip kendimde bir eşikte bekliyorum. bütün bunlar saniyeler içinde oluyor. elektrik kesiliyor ve deprem duraksıyor. aileme yerlerinden ayrılmamalarını söyleyerek mutfağa koşuyorum. ortalığı aydınlatacak bir şeyler bulmak için. işte asıl kıyamet o an kopuyor. apatrman beşik gibi sallanıyor. mutfakta duvarda asılı her şey duvara vuruyor. salonda televizyon yere düşüyor.deprem sanki yukarıdan aşağıya şekilde vuruyor. duvarların içinde inşaat tahtaları çatırdıyor.ve bir türlü sonu gelmiyor.
depren duruyor. üzerimizde ne varsa o şekilde karanlık bir binada 6. kattan aşağıya kaçarken kedi aklıma geliyor. ailemi gönderip yukarıya geri çıkıyorum. hayvan odamdaki çekyatın altından miyavlıyor. normalde o çekyatı iki elimle bile kaldıramazken tek elimle kaldırıp diğer elimle yavru kediyi alıp tekrar koşarak apartmanı terk ediyorum.
bütün sokak aşağıda. ailemle arabaya atlayıp istikameti bilmeden gidiyoruz. gecenin 3' ünde e5 iki yönden de kilit. filmlerdeki mahşer günü sahneleri yaşanıyor. radyo ve cep telefonları çekmiyor. yenikapı sahiline geliyoruz. babam arabayı park ediyor. radyoları arıyoruz. birkaç saat sonra çok cızırtılı da olsa tgrt radyosu çekiyor sadece. fakat merkez üstü belirtmiyor. ben ankara'da ki kız arkadaşıma ulaşmaya çalışıyorum. ama telefonlar hala çekmiyor.
gün aydınlanmaya başlıyor. babam kendisini dükkana bırakmamızı istiyor. kendisini dükkana bırakıyoruz. bana beylikdüzü'nde oturan amcama bakmamı söylüyor. arabayı alıp anne ve kardeşlerimle basıyoruz beylikdüzü istikametine. avcılar'a geldiğimizde nasıl bir kıyametin koptuğunu görüyoruz. ana caddede, sokak içlerinde bir sürü yıkılmış bina. insanlar başlarında toplanmış. yaklaşık 5 saatten beri enkaz altında kalanlara sesleniliyor. tam 20 yıl önce bugün. kıyameti yaşadım. ölenlere ağladım, kurtulanlara sevindim. tanıdıklarım enkaz altında can verdi. sarsıntılar günlerce sürdü. rahmetli ahmet mete ışıkara'yı dinleyerek teselli bulmaya çalıştık ve yıllarca sürecek deprem korkusuyla devamlı tavandaki lambayı kontrol ederek.
depren duruyor. üzerimizde ne varsa o şekilde karanlık bir binada 6. kattan aşağıya kaçarken kedi aklıma geliyor. ailemi gönderip yukarıya geri çıkıyorum. hayvan odamdaki çekyatın altından miyavlıyor. normalde o çekyatı iki elimle bile kaldıramazken tek elimle kaldırıp diğer elimle yavru kediyi alıp tekrar koşarak apartmanı terk ediyorum.
bütün sokak aşağıda. ailemle arabaya atlayıp istikameti bilmeden gidiyoruz. gecenin 3' ünde e5 iki yönden de kilit. filmlerdeki mahşer günü sahneleri yaşanıyor. radyo ve cep telefonları çekmiyor. yenikapı sahiline geliyoruz. babam arabayı park ediyor. radyoları arıyoruz. birkaç saat sonra çok cızırtılı da olsa tgrt radyosu çekiyor sadece. fakat merkez üstü belirtmiyor. ben ankara'da ki kız arkadaşıma ulaşmaya çalışıyorum. ama telefonlar hala çekmiyor.
gün aydınlanmaya başlıyor. babam kendisini dükkana bırakmamızı istiyor. kendisini dükkana bırakıyoruz. bana beylikdüzü'nde oturan amcama bakmamı söylüyor. arabayı alıp anne ve kardeşlerimle basıyoruz beylikdüzü istikametine. avcılar'a geldiğimizde nasıl bir kıyametin koptuğunu görüyoruz. ana caddede, sokak içlerinde bir sürü yıkılmış bina. insanlar başlarında toplanmış. yaklaşık 5 saatten beri enkaz altında kalanlara sesleniliyor. tam 20 yıl önce bugün. kıyameti yaşadım. ölenlere ağladım, kurtulanlara sevindim. tanıdıklarım enkaz altında can verdi. sarsıntılar günlerce sürdü. rahmetli ahmet mete ışıkara'yı dinleyerek teselli bulmaya çalıştık ve yıllarca sürecek deprem korkusuyla devamlı tavandaki lambayı kontrol ederek.
umarım yok oluruz.
bir galatasaraylı olarak söylüyorum maalesef bizim lehimize çok hata yapılmış.ben daha başarılı hakemler istiyorum.bu şekilde şampiyon olacaksak olmayalım zaten .
gs penaltı doğru.
babel elle oynama ikinci sarıdan kırmızı olmalı .
barrow elle oynama yok, ayrıca acelen ne atağı neden kesiyorsun pozisyon bitsin zaten varda incelenir .
denizli hakeme rağmen kazandı tebrik ederim .umarım bundan sonra hakem değil futbol konuşuruz iyi forumlar.
gs penaltı doğru.
babel elle oynama ikinci sarıdan kırmızı olmalı .
barrow elle oynama yok, ayrıca acelen ne atağı neden kesiyorsun pozisyon bitsin zaten varda incelenir .
denizli hakeme rağmen kazandı tebrik ederim .umarım bundan sonra hakem değil futbol konuşuruz iyi forumlar.
bir menekşe kokusunda seni aramak var ya...
buraya kopyala yapıştır yapanlar! size iki çift lafım var;
go fuck yourself.
ne kadar yalancısınız. kopyala yapıştır yaptığınız o kadar belli ki. "ı" yazmış. neredeyse hepsi "ı" yazmış lan. kopyaladığı yer büyük harf olunca tabii. neyse ben konuşmayayım. sahtekarlar sizi.
go fuck yourself.
ne kadar yalancısınız. kopyala yapıştır yaptığınız o kadar belli ki. "ı" yazmış. neredeyse hepsi "ı" yazmış lan. kopyaladığı yer büyük harf olunca tabii. neyse ben konuşmayayım. sahtekarlar sizi.
yapmayın,zaten güzel olan makyajsızda güzel.çirkin olanda makyajlada çirkin.boş yere fondöten yedirmeyin.temiz olmalı kadın yoksa makyaj yapmış neye yarar...
elbette yanlış bir önermedir. ancak sanki burada yapılmak istenen şey tecavüze uğramış kadının (bazen erkeğin) bu travmayı daha kolay atlatabilmesini sağlamak gibi geldi bana. zira kendisi de tecavüze uğramış bir kadın ve bu fikir üzerine kendi kendisini rehabilite etmeye çalışıyor sanki. yoksa bu suçun insan üzerindeki psikolojik etkisi herhalde tartışılmaz.
düşman ordularını da halka sormadan dışarı döktü. şeriat istiyorsanız sizi tutan yok ki (bkz: yallah arabistan’a)
nankör ve körsünüz. tarihi o zaman içinde değerlendirmek diye bir kavram var. kendisine verilen bütün yetkileri elinin tersiyle iterek bu ülkeye cumhuriyeti getirerek belki de hata yaptı evet. tüm yetkileri kendinde toplayabilirdi. siz de haklısınız bence de yanlış yapmış
nankör ve körsünüz. tarihi o zaman içinde değerlendirmek diye bir kavram var. kendisine verilen bütün yetkileri elinin tersiyle iterek bu ülkeye cumhuriyeti getirerek belki de hata yaptı evet. tüm yetkileri kendinde toplayabilirdi. siz de haklısınız bence de yanlış yapmış
askerlik yazılmıştır mutlaka. yazılmadıysa teessüf ederim. ben böyle bir şey görmedim arkadaş. saate bakıyorsun 11.00. onca iş yapıyorsun, aradan üç dört saat geçiyor tekrar bakıyorsun saate, 11.30.
25 yıldır yiyip yiyip doymayan imamoğlu için doğru tespittir.
yahu 25 yıldır bu şehri yönetiyorsun ya, biraz da şehre yatırım yap. ayıp ayıp..
yahu 25 yıldır bu şehri yönetiyorsun ya, biraz da şehre yatırım yap. ayıp ayıp..
izlemenin değil de tüm filmleri listeleyip, tablo yapıp, yanlarına şahsi ve imdb puanları yazıp, bunları screenshot alıp, siteye yükleyip, ekşiye başlık açıp tüm linkleri sıralı şekilde paylaşmanın ağır işsizlik olduğu olay. yoksa film izlemek iyidir.
edit: herif hangi tarihte izlediğini de yazmış. ağır işsizlik bu.
edit 2: (bkz: hesaplayan adamlar)
excellde tablo oluşturmak 1 dk (tek seferlik)
her filmi izlemeye başlamak ortalama 1 dk (internetten açmak, netflix ya da hdd’den)
her filmi tabloya eklemek 1 dk (tabloyu aç, yaz falan)
her filmin imdb puanına bakmak 1 dk (siteye gir, film adını yaz, puana bak)
her filme şahsi olarak puan vermek 1 dk (azıcık düşünmek lazım sonuçta)
tablonun screenshot’ını almak yaklaşık 2 dk. (tek seferlik)
tabloyu fotoğraflarını eksiup’a yüklemek 10 dk (25 foto)
ekşide başlık, entry falan 10 dk da ordan
şimdi; 1 + 422 + 422 +422 + 422 + 2 + 10 + 10 = 1711 dk
1711/60=28,5 saat. düz hesap 24 saat diyelim
yaklaşık 1 yılın 1 tam günü bu hesaplamaları ayarlamakla geçmiş.
şimdi bu işsizlik değil de nedir?
hesaplarda hata varsa sövmeden uyarın. matematiğim kötü suserlar.
edit: herif hangi tarihte izlediğini de yazmış. ağır işsizlik bu.
edit 2: (bkz: hesaplayan adamlar)
excellde tablo oluşturmak 1 dk (tek seferlik)
her filmi izlemeye başlamak ortalama 1 dk (internetten açmak, netflix ya da hdd’den)
her filmi tabloya eklemek 1 dk (tabloyu aç, yaz falan)
her filmin imdb puanına bakmak 1 dk (siteye gir, film adını yaz, puana bak)
her filme şahsi olarak puan vermek 1 dk (azıcık düşünmek lazım sonuçta)
tablonun screenshot’ını almak yaklaşık 2 dk. (tek seferlik)
tabloyu fotoğraflarını eksiup’a yüklemek 10 dk (25 foto)
ekşide başlık, entry falan 10 dk da ordan
şimdi; 1 + 422 + 422 +422 + 422 + 2 + 10 + 10 = 1711 dk
1711/60=28,5 saat. düz hesap 24 saat diyelim
yaklaşık 1 yılın 1 tam günü bu hesaplamaları ayarlamakla geçmiş.
şimdi bu işsizlik değil de nedir?
hesaplarda hata varsa sövmeden uyarın. matematiğim kötü suserlar.
osman öcalan’ın eşi de bahçeli’nin eşini ziyaret ederdi ama bahçeli bekar. olmazsa şöförleri buluşsun.
sözlük beni öyle bir hale getirmiş ki, “türk kızlarının” olarak okudum.
ulan langirtta bile firfir yok ama hukukta var.
böyle bir dönüs olamaz bu da rte'nin adami olmus.
sadece yesil pasaport icin böyle oldugunu düsünmek aptallik olur.
böyle bir dönüs olamaz bu da rte'nin adami olmus.
sadece yesil pasaport icin böyle oldugunu düsünmek aptallik olur.
kendi yaptıkları soykırımı görmezden gelip, dünyaya hukuk dağıtmaya çalışmak.
soykırım nerede nasıl ne şekilde olursa olsun üzücüdür.
soykırım nerede nasıl ne şekilde olursa olsun üzücüdür.
adam sahada top oynuyor kavga ediyor, kulübeye geçiyor kavga ediyor, tribüne gönderiliyor kavga ediyor, vetaranlar maçında bile kavga ediyor, he siz mutluysanız bu halinden diyecek bir şey yok.
aslı ingilizce ama; "die besten und schönsten dinge auf dieser welt kann man weder sehen noch berühren, sondern nur im herzen spüren."
(bkz: helen keller)
(bkz: helen keller)
bu parayı vermeyi bırak beleş bile olsa bunun konserine giden kişi net beyinsizdir. seçme ve seçilme hakkı elinden alınmalıdır, vatandaşlıktan çıkarılmalı, ülke sınırlarından men edilmelidir.
adinin ankara'da sikilecek am arayanlar veritabani olarak degistirilmesi gereken veritabani.
burda herkes hayat kadınıyla birlikte olmayı itin bir tarafına sokmuş ve gerekçe olarak duygu olmamasından bahsetmiş, aynı kişiler fuckbuddy aranıyor, tinder başlıklarında skor yarıştırıyor.
tek gecelik ilişki yaşadığınız her kadınla duygusal ilişki yaşıyor musunuz sanki?
geçiniz temiz insan ayaklarını. hayat kadınlarını da bu kadar aşağılamanın manası yok. hepiniz sütten çıkmış ak kaşık, onlar kirli değil mi? ne farkı var hayat kadınınıyla birlikte olmanın tek gecelik ilişki yaşamaktan? parayı peşin alması mı?
tek gecelik ilişki yaşadığınız her kadınla duygusal ilişki yaşıyor musunuz sanki?
geçiniz temiz insan ayaklarını. hayat kadınlarını da bu kadar aşağılamanın manası yok. hepiniz sütten çıkmış ak kaşık, onlar kirli değil mi? ne farkı var hayat kadınınıyla birlikte olmanın tek gecelik ilişki yaşamaktan? parayı peşin alması mı?
ulan kör gelse koklayarak memleketin göte geldiğini anlar.
yağan yağmura karışmak isteyecek kadar çok seviyorum. kapalı havalarda ruhuma yakın bir benzerlik buluyorum...
ne kadar mal var başlık altında toplanmış yine.adam diyorki psikolojik danışmanlık ve rehber öğretmeni diyor okulda diyor çocuklarla ilgilenen bunu yapmamalı diyor.siz embesiller şiddeti o kadar içinize işletmişsinizki normaldir.'bende çocuk dövdü sandım,dedikodusunu yapmışlardır' gibi argümanlarla şiddeti savunuyorsunuz.acaba dayak yiyen kız bir akrabanız,eşiniz,dostunuz olsa aynı düşenceye yine sahip olurmuydunuz merak ediyorum.akp döneminde dövmek,dövülmek o kadar normalleşti ki hatta dikkat edin eskiden kavga edenler ayırılırdı bir şekilde,şimdi çekirdek eşliğinde izleniyor.mad max filmindeki ortam gibi oldu ülke.
41 olmuş bugün.
yaşlanmış türkçe rap'in efsanesi.
hiçbir şeyin efsanesi olmayan ben de 28 oldum.
doğum günümüz kutlu olsun.
eski tadını bulmanı diliyorum, biliyorum,
ben de eski tadımı bulamıyorum.
yaşlanmış türkçe rap'in efsanesi.
hiçbir şeyin efsanesi olmayan ben de 28 oldum.
doğum günümüz kutlu olsun.
eski tadını bulmanı diliyorum, biliyorum,
ben de eski tadımı bulamıyorum.
kaza ilk saniyelerdeki savrulmalardan geliyorum diyor. umarım şerit ihlali yaparak vurduğu araçtaki kimseye zarar vermemiştir. yolda araba gibi sürüş yapmadan araba muamelesi görmek isteyenlere ders niteliğinde bir video olmuş.
jose mourinho'nun inter'de olduğu zamanlar, de bruyne genç scout bölümünün dikkatini çekmiş. antremana getirmişler, mourinho bir saat sonunda, hiç beğenmedim demiş. hatta yanına gidip, de bruyne'e birşeyler söylemiş. birkaç yıl sonra tabi, de bruyne parlıyor, mourinho'yla beraber bir programa katılıyorlar. bu konu açılıyor, sunucu de bruyne'e o gün mourinho size ne söyledi diye soruyor. de bruyne'un gözleri doluyor ve cevap veriyor:
"evlat, inter'in altyapısı pek iyi durumda değil, sen genk takımının altyapısına git onlarla kısa sürede parlarsın."
futbol asla sadece futbol değildir...
edit: gerçek şu ki böyle bir şey hiç yaşanmadı. ama bu entry'nin bu kadar kısa sürede en fazla favoriyi alması, futbol izleyen bireylere söylenen "boş insanlar ya" sözünün, ne kadar saçma olduğunu göstermiştir. çünkü bizlerde futbol izlemeyenler gibi arada sırada pislik insanlar olsak da, içten içe iyilerin kazanmasını isteyenleriz, belkide onlardan daha fazla. onun için futbol asla sadece futbol değildir.
"evlat, inter'in altyapısı pek iyi durumda değil, sen genk takımının altyapısına git onlarla kısa sürede parlarsın."
futbol asla sadece futbol değildir...
edit: gerçek şu ki böyle bir şey hiç yaşanmadı. ama bu entry'nin bu kadar kısa sürede en fazla favoriyi alması, futbol izleyen bireylere söylenen "boş insanlar ya" sözünün, ne kadar saçma olduğunu göstermiştir. çünkü bizlerde futbol izlemeyenler gibi arada sırada pislik insanlar olsak da, içten içe iyilerin kazanmasını isteyenleriz, belkide onlardan daha fazla. onun için futbol asla sadece futbol değildir.
artırıyorum, araç kullanıp erkeğim diye gezenler var, erkek dediğin at biner.
dinledim. bir sagopa kajmer şarkısı.
bunu ortalığı kasıp kavuracak, listelerde üst sıralarda duracak mükemmel bir rap şarkısı olarak değerlendirmemek gerek.
sago bize doğum gününde bir şeyler anlatmak istemiş, bunu da bir şarkı ile yapmış.
bunu ortalığı kasıp kavuracak, listelerde üst sıralarda duracak mükemmel bir rap şarkısı olarak değerlendirmemek gerek.
sago bize doğum gününde bir şeyler anlatmak istemiş, bunu da bir şarkı ile yapmış.
bunun adı entelektüel vicdandır. yasaklarla, dogmalarla değil; eleştirel akılcı muhakeme yeteneğiyle kazanılmış bir vicdandır. düşünmeden, sorgulamadan ve empati yapmadan bu birikimi elde edemezsiniz.
benim gibi ot gelip ot gitmeyin, sosyalleşin bir daha sosyalleşecek doğru düzgün ortamı bulamıyorsunuz.*
ne garip değil mi kendilerine %30 zam yapan insanlar başkaları için %3 lük zam teklif ediyorlar. ve halkın umurunda değil kimse ses etmiyor. avrupada olsa yıkarlar ortalığı
"vur şanlı silahınla gönül mülkü düzelsin;
sen öldürüyorken de vururken de güzelsin!"
(bkz: hüseyin nihal atsız - geri gelen mektup)
sen öldürüyorken de vururken de güzelsin!"
(bkz: hüseyin nihal atsız - geri gelen mektup)
sarılmanın iyileştirici bir etkisi var, ölümü bile kolaylaştıracak bir eylemdir.
sevdiğiniz, güvendiğiniz, zor günlerinizde ihtiyaç duyduğunuz, huzur bulduğunuz kişiyle sarıldığınızda ne durumda olursanız olun her şey daha iyi olur...
sevdiğiniz, güvendiğiniz, zor günlerinizde ihtiyaç duyduğunuz, huzur bulduğunuz kişiyle sarıldığınızda ne durumda olursanız olun her şey daha iyi olur...
kızın kuzeni olarak arayıp yukardaki arkadaşın verdiği linkteki bilgiler eşliğinde çocuk korkutulabilir.
veya sözde avukatı olarak çocuğun ailesine ulaşılır sizin piç böyle bir şey yapıyor, dava açacağız devam ederse denir.
şehrinizdeki kadın derneklerini arayıp onlardan da fikir edinebilirsiniz.
numarayı bana da verebilirsiniz. çok severim böyle orospu çocuklarıyla ilgilenmeyi.
bir de kızdan fotoğrafların içeriğini öğrenin. eğer yüzü görünmüyorsa sallasın. ortaya çıkarsa başkasının fotoğraflarını gönderdim der. ölümüne inkar.
benden yüz bulamayan bir adam benim olmayan çıplak fotoğrafları arkadaşlarıma gönderip ben olduğumu iddia etmişti. ben de "ben değilim ama fotoğraflar çok güzelmiş, istediğin kadar dağıt, bu işten sen zararlı çıkarsın, bana olan talep artar" deyip siktir etmiştim. çocuk uyuşturucu kullanıyordu. üstüne bir de polise ihbar ettim. kimse orospuluğumuzu sorgulamasın.
veya sözde avukatı olarak çocuğun ailesine ulaşılır sizin piç böyle bir şey yapıyor, dava açacağız devam ederse denir.
şehrinizdeki kadın derneklerini arayıp onlardan da fikir edinebilirsiniz.
numarayı bana da verebilirsiniz. çok severim böyle orospu çocuklarıyla ilgilenmeyi.
bir de kızdan fotoğrafların içeriğini öğrenin. eğer yüzü görünmüyorsa sallasın. ortaya çıkarsa başkasının fotoğraflarını gönderdim der. ölümüne inkar.
benden yüz bulamayan bir adam benim olmayan çıplak fotoğrafları arkadaşlarıma gönderip ben olduğumu iddia etmişti. ben de "ben değilim ama fotoğraflar çok güzelmiş, istediğin kadar dağıt, bu işten sen zararlı çıkarsın, bana olan talep artar" deyip siktir etmiştim. çocuk uyuşturucu kullanıyordu. üstüne bir de polise ihbar ettim. kimse orospuluğumuzu sorgulamasın.
kaşınan bölgeye kolonya dökmek gibi yöntemlerdir
hadi gel. biraz sen anlat, biraz ben anlatayım. üretelim yeter ki bir şeyler.
sayın özel sektör çalışanları memura olan bu nefretiniz nerden geliyor? siz vergi veriyorsunuz memur vermiyor mu? şartlarına o kadar gıpta ediyorsanız memurluğun (bkz: kpss) orda ha diyorsanız ben özelde çok iyiyim, donanımlıyım gelip memurun zammından ne konuşuyorsunuz gidip efsaneler yaratın.
"sevdiğime zarar vermem" diyerek galatasaray'dan istifa etmiş. sen delikanlı adamsın hasan şaş. türk futbolundan da elini eteğini çekersin umarım.
kibar erkekten değil de çerçevesini koruyamayan ve kendini güçsüz gösteren erkeklerden tiksinirler ama siz kibarlık olarak algılıyorsunuz bunu.
1- sürekli olarak özür dilemeniz
- eğer özür dilemeniz gereken durum varsa, özür dilemek yerine "üzgünüm" demek yerine bunu hareketlerinizle gösterin, mesela sarılıp... ağzınızdan özür dilerim, affet beni sözleri çıkmasın. egosunu tatmin etmek için size zorla söylettir, yapma. haklı durumlarda olduğunuzda ise sırf gönlü olsun diye asla özür dilemeyin.
2- hesap verir gibi sürekli kendinizi açıklama derdine düşmeniz
-eğer karşı taraf sakinleşecek diye sürekli açıklama yaparsanız sanki annesine babasına hesap veren bir çocuk durumuna düşersiniz. fazla açıklama derdine düşen erkek , kendine özgüveni olmayan erkektir.
3- mutlu olsun takıntısı
-sizin sessiz sakin olmanız, herşeyi alttan almanız, hayır diyememeniz, her dediğine evet demeniz sizi kibar yapmaz, güçsüz yapar.
4-manipülasyon
-manipülasyonlar çizginizi nasıl koruduğunuzu gösterir. manipülasyonlara duygusal tepki verirseniz kibar erkek değil güçsüz erkek duruma düşersiniz. duygusal cevap verirseniz tuzağa düşersiniz ve çizginiz bozulur.
5- aşk filmleri, hollywood filmleri
-buraları referans alıp kibar olma derdine düşerseniz kendinize kötülük yaparsınız.
1- sürekli olarak özür dilemeniz
- eğer özür dilemeniz gereken durum varsa, özür dilemek yerine "üzgünüm" demek yerine bunu hareketlerinizle gösterin, mesela sarılıp... ağzınızdan özür dilerim, affet beni sözleri çıkmasın. egosunu tatmin etmek için size zorla söylettir, yapma. haklı durumlarda olduğunuzda ise sırf gönlü olsun diye asla özür dilemeyin.
2- hesap verir gibi sürekli kendinizi açıklama derdine düşmeniz
-eğer karşı taraf sakinleşecek diye sürekli açıklama yaparsanız sanki annesine babasına hesap veren bir çocuk durumuna düşersiniz. fazla açıklama derdine düşen erkek , kendine özgüveni olmayan erkektir.
3- mutlu olsun takıntısı
-sizin sessiz sakin olmanız, herşeyi alttan almanız, hayır diyememeniz, her dediğine evet demeniz sizi kibar yapmaz, güçsüz yapar.
4-manipülasyon
-manipülasyonlar çizginizi nasıl koruduğunuzu gösterir. manipülasyonlara duygusal tepki verirseniz kibar erkek değil güçsüz erkek duruma düşersiniz. duygusal cevap verirseniz tuzağa düşersiniz ve çizginiz bozulur.
5- aşk filmleri, hollywood filmleri
-buraları referans alıp kibar olma derdine düşerseniz kendinize kötülük yaparsınız.
bence don kaybolmamış zaten hiç yokmuş :ddd
elbise kavga sırasında yukarı kaymış videonun sonunda anlaşılacağı üzere
elbise kavga sırasında yukarı kaymış videonun sonunda anlaşılacağı üzere