bir fenerbahçeli olarak kıskandığım genel kurul.
adamlar daha 1 sene önce marşlarla, şarkılarla başkan seçtikleri kişiyi 1 sene sonra sen kulübe zarar veriyorsun, yönetemiyorsun diyerek alaşağı ettiler, helal olsun, bizim kulübe de örnek olsun diyeceğim ama nerede..
Sık geçen başlıklar
bu da gecer ya huu 14
ekşi profilieski kocaelispor kalecisinin dumitru stingaciu’nun beyanı.
tam olarak ;
“1998 sezonuydu. dünya kupası'ndan hemen önceydi. kocaelispor olarak fenerbahçe ile karşılaşacaktık. fenerbahçe'yi yenersek, galatasaray'ın şampiyonluk yolunda işini kolaylaştıracaktık. o dönem kocaelispor'da 7 bin dolar ve bonuslar karşılığında oynuyordum. galatasaray'dan hagi, popescu, ılie ve filipescu bana, fenerbahçe'yi yenmemiz karşılığında prim teklif etti."
link
tam olarak ;
“1998 sezonuydu. dünya kupası'ndan hemen önceydi. kocaelispor olarak fenerbahçe ile karşılaşacaktık. fenerbahçe'yi yenersek, galatasaray'ın şampiyonluk yolunda işini kolaylaştıracaktık. o dönem kocaelispor'da 7 bin dolar ve bonuslar karşılığında oynuyordum. galatasaray'dan hagi, popescu, ılie ve filipescu bana, fenerbahçe'yi yenmemiz karşılığında prim teklif etti."
link
daha yazılanı bile okuyamayan bir trabzonlu, tarafından açılmış başlık.
bahsedilen köprüye çıkma 15 temmuz değil, 3 temmuz sonrası gerçekleşmiştir ve fenerbahçe taraftarına orantısız güç uygulanmıştır, trabzonluya anlatır gibi anlattığımı düşünüyorum.
link
bahsedilen köprüye çıkma 15 temmuz değil, 3 temmuz sonrası gerçekleşmiştir ve fenerbahçe taraftarına orantısız güç uygulanmıştır, trabzonluya anlatır gibi anlattığımı düşünüyorum.
link
(bkz: afedersiniz ermeni baklavası)
beşiktaş taraftarı tarafından şöyle bir tezahürat ile anılmıştır ;
(bkz: bu maçı satanın anasını sikeriz)
bu da meyvesi.
(bkz: bu maçı satanın anasını sikeriz)
bu da meyvesi.
doğal hayatlarında bu yapılanı normal karşılayabilirsin ama sırf zevk için video çekmek için bunu yapmak büyük orospu çocukluğudur.
adam sahada top oynuyor kavga ediyor, kulübeye geçiyor kavga ediyor, tribüne gönderiliyor kavga ediyor, vetaranlar maçında bile kavga ediyor, he siz mutluysanız bu halinden diyecek bir şey yok.
hayatımda bu kadar taraflı konuşan biri görmedim, bu fatih altaylı denilen adamı spor programına çıkarmışlar, saatlerce gs goygoyu yapıyor diğer takımları gömüyor.
dirar soyunma odasına gitmek istemişte takım çok karışıkmış,
beşiktaş kötü performans göstermiş hazırlık maçlarında o olsa beğenmezmiş,
ama gs öyle mi, avrupa’yı futboluyla kasıp kavuran emre mor onu çok heyecanlandırıyormuş, ayrıca diagne’yi gs satamasın diye lobi yapıyorlarmış diğer takımlar, yoksa balon değilmiş iyi adammış aslında.
kardeşim sadece gs goygoyu yapacaksan git gs tv’de yap ama habertürk’e çıkıp spor saatinde diğer takımları gömüp sadece gs’nin olumlu yönlerini konuşarak ne amaçlıyorsun anlamadım gitti.
dirar soyunma odasına gitmek istemişte takım çok karışıkmış,
beşiktaş kötü performans göstermiş hazırlık maçlarında o olsa beğenmezmiş,
ama gs öyle mi, avrupa’yı futboluyla kasıp kavuran emre mor onu çok heyecanlandırıyormuş, ayrıca diagne’yi gs satamasın diye lobi yapıyorlarmış diğer takımlar, yoksa balon değilmiş iyi adammış aslında.
kardeşim sadece gs goygoyu yapacaksan git gs tv’de yap ama habertürk’e çıkıp spor saatinde diğer takımları gömüp sadece gs’nin olumlu yönlerini konuşarak ne amaçlıyorsun anlamadım gitti.
ağlamak istiyorum 3 sayfa geldim hala “pkk toplantısı diye okudum eki eki” diyen birini göremeyeceğim diye sevinirken hırtonun biri hemen yapıştırmış entry.
neyse faiz indirimi kesin gözüyle bakılıyor buraya kadar okeyiz, piyasada dünden beri fiyatlamaya başladı, beklenti 500 puan üzerinde, reis’in gönlü zengindir 600-700 olur mu olur, dolar ilk etapta yükselsede akşama doğru ateşi söndürülür.
neyse faiz indirimi kesin gözüyle bakılıyor buraya kadar okeyiz, piyasada dünden beri fiyatlamaya başladı, beklenti 500 puan üzerinde, reis’in gönlü zengindir 600-700 olur mu olur, dolar ilk etapta yükselsede akşama doğru ateşi söndürülür.
herşeyi anlarım tamam ama dünya’da 100 milyon sempazitanı ne arkadaş ? koskoca adamlar kendisini bu şekilde rezil etmeye hiç mi utanmıyor, sen 100 milyon kaç yapıyor biliyor musun mustafa ?
aktroll’lerin saldırısına uğrayan başkan, merak etmeyin hepinizin anasını sikecek zaman var, sıranızı bekleyin sadece.
merhaba hoş geldiniz başakşehirspor’daki arkadaşlığınızı neye borçlusunuz ?
edit ; pardon mossoro’ydu o
edit ; pardon mossoro’ydu o
- sayın milletvekili süreniz doldu lütfen yerinize.
+ uff snne be slak .s .s .s
+ uff snne be slak .s .s .s