Sık geçen başlıklar

zinharyalan 7

ekşi profili
içirmem, ısrar edeni de indirir yoluma devam ederim. ufacık alanda tavanlara ve koltuklara sinen sigara kokusu ve kapı açılınca izmarit kokan bir araba istemiyorum.

kıl değilim, cimri değilim, kılkuyruk da değilim ama içirtmem abi! asıl mis gibi arabanın içinde sigara içmeyi teklif edenler gittiği her yeri boklayan tiplerdir. aha benim de elimin ayarı kaydı yaptım genellemeyi.
malum partililer gibi mağduru oynamayın yaaa, çift kişilik yatakta an itibariyle deniz yıldızı gibi yayılmış durumdayım ve birazdan da keyifle uyucam, çok mu meraklısınız yanınızda birinin horlamasına, yayılmasına, gevrek gevrek yatmasına ve çeşitli sesler çıkarmasına...
t: yalnızlık değil konfordur.
sarılmanın iyileştirici bir etkisi var, ölümü bile kolaylaştıracak bir eylemdir.

sevdiğiniz, güvendiğiniz, zor günlerinizde ihtiyaç duyduğunuz, huzur bulduğunuz kişiyle sarıldığınızda ne durumda olursanız olun her şey daha iyi olur...