yine çok güzel enstantelerin yaşandığı maç olmuştur.
https://mobile.twitter.com/…tus/1372993431581130753
https://mobile.twitter.com/…tus/1372962309421862926
bu kadar rahat ve utanmadan sahtekarlık yapmaya kim, nasıl ikna edebiliyor bunları? hem çok merak ediyorum hem de çok şaşırıyorum.
25 yıldan beri böyleler. hangi ülkeden gelirse gelsin farketmiyor. siyahi, beyaz, kuzeyli, brezilyalı, uzak doğulu, yerli, yabancı farketmiyor. en geç iki ay sonra öğreniyorlar sahtekarlık yapmayı. hepsini hipnotize ederek toplu telkin yapsan bile bir ikisinde fire verirsin ama ne yapıyorlar nasıl başarıyorlar bilmiyorum iki ayda sahtekarlık yapmayı kabul ettiriyorlar hepsine. tek fire vermeden.
helal olsun.
Sık geçen başlıklar
cgjung 5
ekşi profiliali koç fenerbahçe'den çok gs konuşmuyor. hatta nerdeyse hiç gs konuşmuyor. uzun uzun futbol ekonomisinden bahsetti.
bunu yazan kişi açıkça yalan söylüyor.
her zaman yaptıklarını yapıp içlerinden birinin başlattığı yalanı sosyal medyada doğruymuş gibi pazarlıyorlar.
ali koç'un anlattıklarına göre durum tahmin ettiğimizden de vahim. o yapılandırmayı bize sike sike imzalatacaklar ama imzayı ali koç'un atmayacağı kesin.
muhtemelen bırakacak. amaç da bu zaten.
bunu yazan kişi açıkça yalan söylüyor.
her zaman yaptıklarını yapıp içlerinden birinin başlattığı yalanı sosyal medyada doğruymuş gibi pazarlıyorlar.
ali koç'un anlattıklarına göre durum tahmin ettiğimizden de vahim. o yapılandırmayı bize sike sike imzalatacaklar ama imzayı ali koç'un atmayacağı kesin.
muhtemelen bırakacak. amaç da bu zaten.
sen skandal tweet görmemişin be hacı.
en kötü hangisi karar veremedim.
birine en kötü desem diğerinin hatırı kalacak.
birine en kötü desem diğerinin hatırı kalacak.
western filmlerinde vurulan bir kovboyun sıklıkla yaptığı eylem.
öbür taraf ayık kafayla çekilmez diye düşünüyolar muhtemelen.
öbür taraf ayık kafayla çekilmez diye düşünüyolar muhtemelen.