öncelikle, biz koyun olmadığımız için ve takım tutar gibi fanatik duygularla siyasi tercih yapmadığımız için, bugün imamoğlu'nun bu yaptığını gayet eleştiririz. oraya geleceğim.
fakat sizin gibi akp yalakalarının, bu tarz şeyleri eleştirmeleri gerçekten çok komik oluyor. kahkaha atasım geliyor. birader, imamoğlu ibb'nin parasıyla gidip 30-40 ferrari alıp, konvoyla gezse bile sizin eleştirmeye hakkınız yok. sen kimsin de bunu eleştiriyorsun la? sizin hırsızlıklarınızın ses kayıtları var la, daha konuşmaya hakkınız mı var? buna rağmen gidip adamı desteklediniz.
gelelim imamoğlu'na... yav sevgili başkan, bu hıyarların ağzına laf verdiğiniz yetmez gibi, neden daha uygun fiyatlı bir yer tercih etmediniz? merak ediyorum gerçekten. yapmayın etmeyin ya. biz kime sarılıp, kimi destekleyeceğimizi şaşırdık, siz de böyle yapmayın. geceliği 1000 euro olan otelde değil de, 300 euroluk otelde kalın. daha mütevazi olun yani. zor mu?
Sık geçen başlıklar
stensi 15
ekşi profilibütün ülkenin göstermesi gereken tepkiyi, tek bu dayı göstermiş. helal olsun dayıya.
ulan nasıl bir milletsek, suya 50 tlde yazsalar ses çıkarmıyor kimse, 100 tl yazsalar da ses çıkarmıyor.
dönere 1000 tl yazarsın, sosun bilmem çok özeldir, şefin dönerin mucididir, çok özel bir şeyler yapıyorsundur, hani bulursun bir bahane. su amk su. su lan su. 2 tlye aldığın şeyi nasıl 30 tlye satıyorsun amk.
ulan nasıl bir milletsek, suya 50 tlde yazsalar ses çıkarmıyor kimse, 100 tl yazsalar da ses çıkarmıyor.
dönere 1000 tl yazarsın, sosun bilmem çok özeldir, şefin dönerin mucididir, çok özel bir şeyler yapıyorsundur, hani bulursun bir bahane. su amk su. su lan su. 2 tlye aldığın şeyi nasıl 30 tlye satıyorsun amk.
geçen 'de' yi ayırmadım diye bana bir saat ayar veren arkadaşı bu başlığa davet ediyorum, delirsin pezevenk.
oh olmuş.
gelene geçene vize dağıtırlar, ülkenin eğitimli kesimi 3 gün tatil yapıp dönmek ister, binlerce evrak talep ederler. oh olsun amk almanyasına.
gelene geçene vize dağıtırlar, ülkenin eğitimli kesimi 3 gün tatil yapıp dönmek ister, binlerce evrak talep ederler. oh olsun amk almanyasına.
hangi şehir olursa olsun, memurların ev kiralayamadığı tek bir zaman dilimi hatırlamıyorum. hatta ev/barınma sorunu yaşanan bir dönem hiç hatırlamıyorum. ama son bir senedir, ev sahibi / kiracı kavgaları, ev bulamama sorunları her gün haberlerde var...
heralde orta çağda bile yaşanmamıştır böyle sorunlar. hayır o zaman barınma sorunu yaşayan bir şekilde gidip yokluğun ortasına evini yapıp yaşayabilirdi. şimdi onu da yapamıyorsun.
heralde orta çağda bile yaşanmamıştır böyle sorunlar. hayır o zaman barınma sorunu yaşayan bir şekilde gidip yokluğun ortasına evini yapıp yaşayabilirdi. şimdi onu da yapamıyorsun.
tarihe adını kara harflerle mi yazdırdı? yahu, böyle büyük bir ülkenin yönetiminin başına geçen kişi güç zehirlenmesi yaşamadan, 45. gününde "ben yapamıyorum arkadaş" diye istifa ediyor. bu mu kara harfler?
yıllar önce vejeteryanken, vejeteryan pide içi hazırlayıp pide yaptırıyordum arada. bir gün pideyi yerken normalden daha lezzetli olduğunu fark ettim. bi baktım kıyma var içinde. meğersem pideci kendince iyilik yapıp “yoksul galiba bunlar” deyip kıyma koymuş biraz.
videosu olmadığı için çoğu kişinin ilgisini çekmeyecek olan cinayettir.
açıkçası videoyu izlerken şunu fark ettim; orda bulunan kitlenin yarısı çöp. ne dinlemeyi biliyorlar, ne uygun soruları sormayı, ne aralarından 3-4 kişiyi seçip kendilerini temsil ettirmeyi... kendinden büyük ve karşısında bulunan insana “melih istifa et lan!” diye bağırmak cesaret falan değil, saygısızlıktır. rektörü desteklemiyorum ama bu hıyarları da desteklemiyorum artık.
vay anasını satim ya, resmen herif sabırtaşıymış. böyle mal tiplerin rektörü olacağıma cidden ben istifa ederdim.
not; saygı konusunda geleneksel birisi değilim. büyüklerin yanında bacak bacak üstüne atmak gibi saçma şeylerde saygı aramam. fakat iletişimin temeli dinlemek ve saygı duymaktır. bağırmadan, yükselmeden.
not2: ayrıca o arkada bağıran cırtlak sesli feminist, evladım olsan cebine uyuşturucu koyar polise ihbar ederim. bu ne lan? susmuyo karı, susturamadılar.
vay anasını satim ya, resmen herif sabırtaşıymış. böyle mal tiplerin rektörü olacağıma cidden ben istifa ederdim.
not; saygı konusunda geleneksel birisi değilim. büyüklerin yanında bacak bacak üstüne atmak gibi saçma şeylerde saygı aramam. fakat iletişimin temeli dinlemek ve saygı duymaktır. bağırmadan, yükselmeden.
not2: ayrıca o arkada bağıran cırtlak sesli feminist, evladım olsan cebine uyuşturucu koyar polise ihbar ederim. bu ne lan? susmuyo karı, susturamadılar.
geçen sene televizyon izlemeyi bıraktım, bu sene de haber sitelerine girmeyi bıraktım, böyle haberlerden dolayı.
bugün karar alıyorum, sözlüğe de haftada bir gireceğim. artık böyle haberler görmekten o kadar bıktım, o kadar yorgun düştüm ki. hangisine üzüleyim bilmiyorum.
köpeğe tecavüz eden herif, çocuklarını pazarlayan anne, öldürülen kadınlar, kıyafetine karışılan kız, kavga şiddet küfür... yetti artık yetti. çok yorucu bir ülke olduk. kafanı nereye çevirsen pislik içinde. artık bir şeyi eleştirmeye de halim yok, eleştiriyorum ve hiçbir şey değişmiyor...
edit: imla.
bugün karar alıyorum, sözlüğe de haftada bir gireceğim. artık böyle haberler görmekten o kadar bıktım, o kadar yorgun düştüm ki. hangisine üzüleyim bilmiyorum.
köpeğe tecavüz eden herif, çocuklarını pazarlayan anne, öldürülen kadınlar, kıyafetine karışılan kız, kavga şiddet küfür... yetti artık yetti. çok yorucu bir ülke olduk. kafanı nereye çevirsen pislik içinde. artık bir şeyi eleştirmeye de halim yok, eleştiriyorum ve hiçbir şey değişmiyor...
edit: imla.
ulan binlerce liralık telefon alacaksınız ve saatlerce sıra bekliyorsunuz. sipariş et haftaya gelsin amk ne aceleniz var? eşe dosta caka satacaksınız diye saatlerce sıra mı beklenir?
aydın devlet hastanesi acilinde çalışan evli ve çocuklu doktor, annesiyle muayeneye giden kız arkadaşıma, muayeneden sonra gece 1'de "ağrın geçti mi?" gibi mesajlar atmış.
ss'de isimler ve fotoğraflar özellikle gizlenmiştir. kimsenin linç edilmesi için bu başlığı açmadım, kimseyi de linç etmeyin. başlığı açma sebebime gelirsek; başka doktorlar, hemşireler vs. görsünler bu başlığı da başka hastalara mesaj atmasınlar. bende biliyordum o mesajları görünce sil butonuna basmayı.
bknz: https://i.hizliresim.com/nldq7q.jpg
alternatif: https://i.ibb.co/…2-5132356498470469632-n-kopya.jpg
ne zamandır doktorlar muayeneden sonra sosyal medyadan mesaj atar oldu arkadaş?
edit: yahu kız arkadaşıma "kezban" diyen, "kuyruk sallamıştır" diyen... şaka gibi. kız kum döküyor, acıdan iki büklüm haldeydi ne kuyruk sallaması deli misiniz la siz? "mesaj atmış tanışmak istemiş ne olacak" falan diyenler var. arkadaşım gönder kız arkadaşının facebook profilini, ben aynı şekilde buraya koyayım tanışmak isteyenler mesaj atsın gece birde. manyak mısınız ya? bu adam, kız arkadaşım cafede otururken gelip "merhaba tanışabilir miyiz?" diye sormadı ki. öyle olsa anlarım. kibarca sormuştur. durum o değil. durum hasta fişinden ismine bakıp facebookta aratıp mesaj atıyor. normal mi bu?
edit: "artniyetli mesaj atmamıştır." diyenler var. sevgili arkadaşım bak tane tane anlatıyorum; doktorun hastasıyla ilgilenmesini, hastalığı takip etmesini pekâla kabul eder hatta sevinirim. sistemde telefon numarası var, sekretere söyler, sekreter arar "hanfendi, kontrollerinize gecikmeyin, mutlaka ilaçlarınızı kullanın, ağrınız geçti mi?" diyebilir. ama bu facebooktan mesaj atarak olmaz...
edit: "yok buraya yazmayın, niye yazıyorsun git şikayet et" diyenler var. ulan arkadaş, millet doktoru darp edince cümle alem gazeteler yazıyor, ben bu adamı buraya yazınca niye olay oluyor? zaten şikayet edeceğim pazartesi, şuan her yer kapalı. ne var buraya yazmakta?
ss'de isimler ve fotoğraflar özellikle gizlenmiştir. kimsenin linç edilmesi için bu başlığı açmadım, kimseyi de linç etmeyin. başlığı açma sebebime gelirsek; başka doktorlar, hemşireler vs. görsünler bu başlığı da başka hastalara mesaj atmasınlar. bende biliyordum o mesajları görünce sil butonuna basmayı.
bknz: https://i.hizliresim.com/nldq7q.jpg
alternatif: https://i.ibb.co/…2-5132356498470469632-n-kopya.jpg
ne zamandır doktorlar muayeneden sonra sosyal medyadan mesaj atar oldu arkadaş?
edit: yahu kız arkadaşıma "kezban" diyen, "kuyruk sallamıştır" diyen... şaka gibi. kız kum döküyor, acıdan iki büklüm haldeydi ne kuyruk sallaması deli misiniz la siz? "mesaj atmış tanışmak istemiş ne olacak" falan diyenler var. arkadaşım gönder kız arkadaşının facebook profilini, ben aynı şekilde buraya koyayım tanışmak isteyenler mesaj atsın gece birde. manyak mısınız ya? bu adam, kız arkadaşım cafede otururken gelip "merhaba tanışabilir miyiz?" diye sormadı ki. öyle olsa anlarım. kibarca sormuştur. durum o değil. durum hasta fişinden ismine bakıp facebookta aratıp mesaj atıyor. normal mi bu?
edit: "artniyetli mesaj atmamıştır." diyenler var. sevgili arkadaşım bak tane tane anlatıyorum; doktorun hastasıyla ilgilenmesini, hastalığı takip etmesini pekâla kabul eder hatta sevinirim. sistemde telefon numarası var, sekretere söyler, sekreter arar "hanfendi, kontrollerinize gecikmeyin, mutlaka ilaçlarınızı kullanın, ağrınız geçti mi?" diyebilir. ama bu facebooktan mesaj atarak olmaz...
edit: "yok buraya yazmayın, niye yazıyorsun git şikayet et" diyenler var. ulan arkadaş, millet doktoru darp edince cümle alem gazeteler yazıyor, ben bu adamı buraya yazınca niye olay oluyor? zaten şikayet edeceğim pazartesi, şuan her yer kapalı. ne var buraya yazmakta?
ya sevgili arkadaşlar, yaşlarınız 13-14 mü? şu başlığa 'acaba beşiktaş'a gelmesi hakkında analizler nedir?' gibi okuyayım, bilgileneyim diye girdim. ulan bu ne? 'kimyager lazımdı, kimya profesörü, tiner, seri tiner üretimi' komik misiniz? gerçekten komik olduğunuzu mu sanıyorsunuz?
fanatiklik o kadar kötü bir şey ki şuan bunu fark ediyorum. koca koca adamların 5-6 yaşındaki çocuğun yapmayacağı muhabbetleri yapmasına yarıyor fanatiklik.
güzel arkadaşlarım, dalga geçin bir şeylerle ama hani 20 satır bilgi yazın, son satıra iliştirin dalganızı ama bu nedir? kutsal bilgi kaynağı'nın haline gel. elimde güç olsa direk şu sözlükteki andavalları uçururum.
fanatiklik o kadar kötü bir şey ki şuan bunu fark ediyorum. koca koca adamların 5-6 yaşındaki çocuğun yapmayacağı muhabbetleri yapmasına yarıyor fanatiklik.
güzel arkadaşlarım, dalga geçin bir şeylerle ama hani 20 satır bilgi yazın, son satıra iliştirin dalganızı ama bu nedir? kutsal bilgi kaynağı'nın haline gel. elimde güç olsa direk şu sözlükteki andavalları uçururum.
annemle babam ben daha orta okuldayken boşandıkları için annem ve kız kardeşimle yaşamaya başladım. evde iki kadın olunca daha titiz oluyorsun. annemin uyarmasıyla zor da olsa, oturarak işemeyi en azından kendi evimde ve gittiğim evlerde alışkanlık haline getirdim.
dün bir misafirim geldi. harika, iyi bir adam. bugün de evden ayrıldı. klozeti temizlemeye gittim hemen... çirkin, pis bir şey. halıya da sıçramıştır diye halıyı da kirlilere attım. klozetini kendi temizlemeyen sevgili hemcinslerim; temizleyen insanları ve orda yaşayanları düşünerek bu pis alışkanlıktan vazgeçmenizi isterim.
pis olması sadece klozete değil, kendinize de oluyor. pipide kalan son damlayı hanginiz yeteri kadar siliyor? oturarak işediğiniz de ise tamamen boşaltımı yapıp (kasların gevşemesinden dolayı) temizliğini yapabilirsiniz. ve üzerinizden çıkarırken parmak ucuyla dokunmaktan bile kaçtığınız iç çamaşırınız, oturarak işinizi gördüğünüzde günün sonunda bile tertemiz kokacaktır.
bunun erkeklikle, ibnelikle bir ilgisi yok merak etmeyin. kendinize ve vücudunuza saygınız olsun, kimselere yoksa.
dün bir misafirim geldi. harika, iyi bir adam. bugün de evden ayrıldı. klozeti temizlemeye gittim hemen... çirkin, pis bir şey. halıya da sıçramıştır diye halıyı da kirlilere attım. klozetini kendi temizlemeyen sevgili hemcinslerim; temizleyen insanları ve orda yaşayanları düşünerek bu pis alışkanlıktan vazgeçmenizi isterim.
pis olması sadece klozete değil, kendinize de oluyor. pipide kalan son damlayı hanginiz yeteri kadar siliyor? oturarak işediğiniz de ise tamamen boşaltımı yapıp (kasların gevşemesinden dolayı) temizliğini yapabilirsiniz. ve üzerinizden çıkarırken parmak ucuyla dokunmaktan bile kaçtığınız iç çamaşırınız, oturarak işinizi gördüğünüzde günün sonunda bile tertemiz kokacaktır.
bunun erkeklikle, ibnelikle bir ilgisi yok merak etmeyin. kendinize ve vücudunuza saygınız olsun, kimselere yoksa.
şu protestoların %25’ini ülkemizdeki taksiciler zamanında yapsaydı, benzin 5 tlyi bile geçmezdi ama bırak protesto yapmayı, protesto yapanlara “anarşik bunlar, gahpeler” falan dedikleri için... ne desek boş.