niye söyleme ihtiyacı hissediyorsun? asıl onu söyle.
Sık geçen başlıklar
vebeci 3
ekşi profiliartırıyorum, araç kullanıp erkeğim diye gezenler var, erkek dediğin at biner.
öncelikli edit : öncelikle aracınıza ait kullanım kitapçığında ki kısa süreli duraklamalarda otomatik vites kullanımı bölümünü ezberleyin, her model şanzıman için aynı yöntem kullanılmıyor
tam otomatik ise düzgün kullanılırsa problem çıkarmaz, her ışıkta n ye alırsan, geri geri giderken veya parkederken araç durmadan r den d ye alırsan veya yine hareket halinde d den r ye alırsan, yokuşta park ederken d de iken el frenini çekmeyip p ye alıp aracı şanzumana bırakırsan başın belada demektir, gerçekte otomatik vitesli araç kullanmayı bilen kişi sayısı çok az olduğu için ikinci el otomatik bir aracı ancak bildiğim kişiden alırım ya da düz alırım. hondacivicspor
edit: dsg gibi çift kavramalı şanzımanlarda boştayken n ye alınır, tam otomatik tork konvertörlü şanzımanlarda n ye alınmaz.
tam otomatik ise düzgün kullanılırsa problem çıkarmaz, her ışıkta n ye alırsan, geri geri giderken veya parkederken araç durmadan r den d ye alırsan veya yine hareket halinde d den r ye alırsan, yokuşta park ederken d de iken el frenini çekmeyip p ye alıp aracı şanzumana bırakırsan başın belada demektir, gerçekte otomatik vitesli araç kullanmayı bilen kişi sayısı çok az olduğu için ikinci el otomatik bir aracı ancak bildiğim kişiden alırım ya da düz alırım. hondacivicspor
edit: dsg gibi çift kavramalı şanzımanlarda boştayken n ye alınır, tam otomatik tork konvertörlü şanzımanlarda n ye alınmaz.