Sık geçen başlıklar

imamoğlu belediyeciliğinin sınıfta kalması 1

ekşi'de gör
25 yıldır yiyip yiyip doymayan imamoğlu için doğru tespittir.

yahu 25 yıldır bu şehri yönetiyorsun ya, biraz da şehre yatırım yap. ayıp ayıp..