bir galatasaraylı olarak söylüyorum maalesef bizim lehimize çok hata yapılmış.ben daha başarılı hakemler istiyorum.bu şekilde şampiyon olacaksak olmayalım zaten .
gs penaltı doğru.
babel elle oynama ikinci sarıdan kırmızı olmalı .
barrow elle oynama yok, ayrıca acelen ne atağı neden kesiyorsun pozisyon bitsin zaten varda incelenir .
denizli hakeme rağmen kazandı tebrik ederim .umarım bundan sonra hakem değil futbol konuşuruz iyi forumlar.
18.08.2019 · 11. sıra
ahmetbey666
17.08.2019 00:01 ~ 00:41