Sık geçen başlıklar

%3.5 zammı beğenmeyen aç gözlü memur 1

ekşi'de gör
ne garip değil mi kendilerine %30 zam yapan insanlar başkaları için %3 lük zam teklif ediyorlar. ve halkın umurunda değil kimse ses etmiyor. avrupada olsa yıkarlar ortalığı