Sık geçen başlıklar

komşu kızını darp eden rehberlik öğretmeni 1

ekşi'de gör
ne kadar mal var başlık altında toplanmış yine.adam diyorki psikolojik danışmanlık ve rehber öğretmeni diyor okulda diyor çocuklarla ilgilenen bunu yapmamalı diyor.siz embesiller şiddeti o kadar içinize işletmişsinizki normaldir.'bende çocuk dövdü sandım,dedikodusunu yapmışlardır' gibi argümanlarla şiddeti savunuyorsunuz.acaba dayak yiyen kız bir akrabanız,eşiniz,dostunuz olsa aynı düşenceye yine sahip olurmuydunuz merak ediyorum.akp döneminde dövmek,dövülmek o kadar normalleşti ki hatta dikkat edin eskiden kavga edenler ayırılırdı bir şekilde,şimdi çekirdek eşliğinde izleniyor.mad max filmindeki ortam gibi oldu ülke.