icimin yaglari eriyor, ohhh daha cok gozaltina alin bunlari.
bunlar zamaninda burada allah kitap basliklarina yazan suserlarin sisteme kayitli email adreslerine bir sekilde ulasip (o adresleri veren sorumlunun da ta amk bu arada), bunlari pastebin'de tutup saga sola paslayarak dava acmak icin kullaniyorlardi.
benim de kisisel emailim o listelerden birinde cikmisti. kendine bu adnan delisinin avukati tarafindan dava acilan ve sozlukten baska bir yerde kullanmadigi emailini google'da aratan bir yazar bulmustu da haber vermisti bana da. ben yurtdisinda oldugum icin bana pek ellesemediler ama bu adamlara karsi ki$isel garezim var.
ben sonra bu email listelerini derleyenlerin tekerine comak sokmak icin, bunlarda o listeleri baska bir yerde yedekleyek beyin olmadigina guvenerek pastebin'e kallavi bir privacy temali email atip sildirttim onlarin kulliyatini.
bunlar bir donem kac insanin hayatini zehir ettiler bilmiyorum. ama umarim ki o yaptiklarinin karsiligini aci aci cikartirlar o "musluman" gotlerinden.
bu adamlarin hakkinda kedicik falan yazarak $irinle$tirenlere de kafam girsin. gerizekalilar. bunlar halka topluma zararli adamlar. bir sike de goygoy yapmayin.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
türk girip türk çıktığım test. öyleyse kök kirsing kızıl çıksıng.
olum çomarsiniz işte. adam damadını hazinenin başına koydu lan. siz yok terörist yok ateist yok din. aptalsiniz oğlum aptal. bu kur ateşi ne ile sondurulecek bilen var mı? ne satacaklar amk. kim para yatıracak türkiye'ye? ekonomide dokunulmaması gereken tüm sinir uçlarına adam sırf kendi hırsları için dokunuyor. ve ben terörist oluyorum, sen ve malum şahıs vatansever.
malum sahısı bilmem de , sen aptalsın amk. aptal.
edit: burada kendini yırtan ekşici piçler haklı çıktı. ben diyorum ki 2019 yılı şubat'ta bu ülkede açlık başlar. patates,soğanın bile ithal olduğu bu ülke bu yönetimle ikinci dünya savaşı ,darbeler, sıkıyönetimler gören bu ülkede halklar ilk defa kitlesel açlıkla yüzleşir.
beton kemiricez amk. beton.
malum sahısı bilmem de , sen aptalsın amk. aptal.
edit: burada kendini yırtan ekşici piçler haklı çıktı. ben diyorum ki 2019 yılı şubat'ta bu ülkede açlık başlar. patates,soğanın bile ithal olduğu bu ülke bu yönetimle ikinci dünya savaşı ,darbeler, sıkıyönetimler gören bu ülkede halklar ilk defa kitlesel açlıkla yüzleşir.
beton kemiricez amk. beton.
levent özçelik birazdan diğer spikere "kaprisini sikerim" diyecek.
mantarlı vajina.
bunu neden koklamak zorunda kaldın diye sormayın. kalbinizi kırarım.
bunu neden koklamak zorunda kaldın diye sormayın. kalbinizi kırarım.
şu başlığı düzeltin gözünüzü seveyim gözüm kanıyor.
(bkz: ne olur ne olmaz deyip bütün ki'leri ayrı yazmak)
(bkz: ne olur ne olmaz deyip bütün ki'leri ayrı yazmak)
okur okurmaz nefes alamadigimi hissettiren sacmalik.
en cok sevdigim sahne sanati tiyatro. izmir ve ankara'da takip etmeye calisirim. devlet tiyatrosu ile buyudum ben. cogu pazar cocuk oyunlarina gotururdu babam. oyle alistim. luks diyenlere guluyorum; en dandik kafede cay kahve 4-5 tl iken ogrenci bileti 8 tl falan. sigaraya ona buna para dokenler anlayamaz tabii. tiyatro oyunu izlemek, oyuncularla butunlesmek, icinde kendini kaybetmenin zevki baskadir. opera bale de oyle. avrupa'da 19. yuzyilda yerlesen kultur bizde kendi capinda ilerliyordu ama ona da darbe vuruldu. mujde imis. yerseniz.
duzeltme: bu yazdigim uzerine hakaret ve kufur icerikli mesajlar aldim. hicbirine yanit vermeye tenezzul etmedim; su sozcuklere bile nefret kusabilecek canlilarla birlikte yasadigimiz gerceginin hepimizin yuzune vurulmasi cok aci.
en cok sevdigim sahne sanati tiyatro. izmir ve ankara'da takip etmeye calisirim. devlet tiyatrosu ile buyudum ben. cogu pazar cocuk oyunlarina gotururdu babam. oyle alistim. luks diyenlere guluyorum; en dandik kafede cay kahve 4-5 tl iken ogrenci bileti 8 tl falan. sigaraya ona buna para dokenler anlayamaz tabii. tiyatro oyunu izlemek, oyuncularla butunlesmek, icinde kendini kaybetmenin zevki baskadir. opera bale de oyle. avrupa'da 19. yuzyilda yerlesen kultur bizde kendi capinda ilerliyordu ama ona da darbe vuruldu. mujde imis. yerseniz.
duzeltme: bu yazdigim uzerine hakaret ve kufur icerikli mesajlar aldim. hicbirine yanit vermeye tenezzul etmedim; su sozcuklere bile nefret kusabilecek canlilarla birlikte yasadigimiz gerceginin hepimizin yuzune vurulmasi cok aci.
acaba kitabı bölüm bölüm okuyan bir ben mi varım dünyada?
her iki takımdan da 2 (iki) oyuncu seçilir. orta sahanın ortasına 1 (bir) adet masa getirilir. bu adamlar futbol maçının kazananını belirlemek için eşli okey oynamaya başlarlar. 20'den düşülerek kazanan belirlenir. daha adil bir oyun için taş çalma vs. gibi durumlarda var devreye girebilir.
odtü mezuniyet töreninde taşıdıkları malum pankart sebebiyle cb’na hakaret suçlamasıyla dün gece çıkarıldıkları mahkemede 4 odtü’lü yeni mezun tutuklandı arkadaşlar.
kaynak: tutuklanan arkadaşlarımız. gün içinde kaynak gelecek arkadaşlar.kaynak
edit: özelden yazan bir arkadaş kürdistan bayrağı taşımalarının anlamı ne diye soruyor. bayrak lgbti bayrağı arkadaşlar. internette reis tutkunları sayfalarında da almanya bayrağı tutuyorlar diye yorumlar görmüştüm. hobi olarak mı cahilsiniz?
edit2: bana gelen mesajlardan ve yazılan entry’lerden görüyorum ki muaviye küfeli hikayesine dönmüş her şey bu ülkede
kaynak: tutuklanan arkadaşlarımız. gün içinde kaynak gelecek arkadaşlar.kaynak
edit: özelden yazan bir arkadaş kürdistan bayrağı taşımalarının anlamı ne diye soruyor. bayrak lgbti bayrağı arkadaşlar. internette reis tutkunları sayfalarında da almanya bayrağı tutuyorlar diye yorumlar görmüştüm. hobi olarak mı cahilsiniz?
edit2: bana gelen mesajlardan ve yazılan entry’lerden görüyorum ki muaviye küfeli hikayesine dönmüş her şey bu ülkede
sanitarium
silent hill
half-life
red alert 2
diablo 2
silent hill
half-life
red alert 2
diablo 2
(bkz: düşüyor mu böyle)
tek bir örnekle açıklayacağım ve katılacağım pahalılıktır.
5 ay önce kutusunu 60 tl nin altında bulabildiğim bebek mamasını şimdilerde en ucuz 70 tl ye bulabiliyorum o da internette. perakende olarak eczaneden falan almaya kalksam kutusu 100 tl yi geçmiştir zaten. 5 ay içinde mamaya gelen zam % 15 in üstünde. e ben yıllık zam olarak bile almıyorum onu.
bu arada bu tip ekonomik kriz başlıkları altında bir algı yaratılmaya çalışılıyor sözde muhalifler tarafından. başlık açıldığında veya pahalılık/krizle ilgili bir entry girildiği zaman altında hemen svihsler, banane oy veren akpliler düşünsüncüler, fakirler gidip akpye oy veriyor onlara müstehakçılar, benim tuzum kurucular türüyor.
bu sözde muhalif özde götlek tayfaya bir lafım var; ben gibi milyonlar var muhalif olup da geçim sıkıntısı yaşayan. siz gerizekalılar geçim sıkıntısı çeken, hayat pahalılığı karşısında zorlananlar sadece akpliler sanıyorsunuz ama o yumurta kadar beyninizin almadığı bir şey varsa akplilerin fakiri kadar zengini de çok. kaldı ki onların fakirleri bile bir şekilde yardım mardım yolunu buluyor. benim gibi akpli olmayıp da pahalılık karşısında eli böğründe kalan milyonlar ise siz dangalak svishçilere ne diyeceğini şaşırıyor.
boşuna akpliler fakir, akpli olmayanlar zengin algısı sıçmayın buraya.
5 ay önce kutusunu 60 tl nin altında bulabildiğim bebek mamasını şimdilerde en ucuz 70 tl ye bulabiliyorum o da internette. perakende olarak eczaneden falan almaya kalksam kutusu 100 tl yi geçmiştir zaten. 5 ay içinde mamaya gelen zam % 15 in üstünde. e ben yıllık zam olarak bile almıyorum onu.
bu arada bu tip ekonomik kriz başlıkları altında bir algı yaratılmaya çalışılıyor sözde muhalifler tarafından. başlık açıldığında veya pahalılık/krizle ilgili bir entry girildiği zaman altında hemen svihsler, banane oy veren akpliler düşünsüncüler, fakirler gidip akpye oy veriyor onlara müstehakçılar, benim tuzum kurucular türüyor.
bu sözde muhalif özde götlek tayfaya bir lafım var; ben gibi milyonlar var muhalif olup da geçim sıkıntısı yaşayan. siz gerizekalılar geçim sıkıntısı çeken, hayat pahalılığı karşısında zorlananlar sadece akpliler sanıyorsunuz ama o yumurta kadar beyninizin almadığı bir şey varsa akplilerin fakiri kadar zengini de çok. kaldı ki onların fakirleri bile bir şekilde yardım mardım yolunu buluyor. benim gibi akpli olmayıp da pahalılık karşısında eli böğründe kalan milyonlar ise siz dangalak svishçilere ne diyeceğini şaşırıyor.
boşuna akpliler fakir, akpli olmayanlar zengin algısı sıçmayın buraya.
sözlüğü 6-7 yıldır, yazar olmadan önce de takip eden biri olarak söyleyebilirim ki siz gerçek denyolarsınız.
insanların kimliğinden ziyade bilgi birikimlerinin/fikirlerinin/yorumlarının öne çıktığı bir platformda ısrarla bir kimlik öne çıkartma çabanız var.
sözlük herhangi bir yaşa, cinsiyete yönelik bir yer değil. beyninizin kanalizasyon gibi olmasına sebep kimse onlarla paylaşın dışkılarınızı.
insanların kimliğinden ziyade bilgi birikimlerinin/fikirlerinin/yorumlarının öne çıktığı bir platformda ısrarla bir kimlik öne çıkartma çabanız var.
sözlük herhangi bir yaşa, cinsiyete yönelik bir yer değil. beyninizin kanalizasyon gibi olmasına sebep kimse onlarla paylaşın dışkılarınızı.
adamlar rektorde proflugu kaldiriyor bizimki de sozlukte yuksek istiyor kafayi kes
ortadoğu’da sıradan bir gün.
motorlu taşıt olmalarına rağmen tek şerit yolda kendilerine ikinci şerit yaratmaları. sağa dönüleceği sırada çat diye tek şeritli yolda sağ tarafta belirmesi ve kazaya davetiye çıkarması.
bir saniye önce sağ aynada görülmeyen adam aynada beliriyor hayalet gibi.
bir saniye önce sağ aynada görülmeyen adam aynada beliriyor hayalet gibi.
belçikalılar bu kadar dert etmemiştir yemin ediyorum. çok acayip milletiz.
1905 yılında 24 yaşındayken çekildiği fotoğraftır. harbiyeli arkadaşlarıyla birlikte çekilmiştir bu fotoğrafı.
https://yadi.sk/i/gterzq6p3z3cok - fotoğrafın işlenmiş hali
düzeltme : fotoğraf 1901 yılında çekilmiş. atatürk bu fotoğrafı selanik'teki annesine hatıra olarak mektup beraberinde göndermiş. 1905 yılında kurmay yüzbaşı rütbesiyle zaten okuldan mezun olmuş. fotoğrafta ise omzundaki rütbeden anlaşılacağı üzere teğmen rütbesinde.
ayrıca fotoğrafta atatürk'ün solunda* oturan kişi ali fuat cebesoy, sağ yanında ki fesi yamuk duran kişi ise kazım özalp.
https://yadi.sk/i/gterzq6p3z3cok - fotoğrafın işlenmiş hali
düzeltme : fotoğraf 1901 yılında çekilmiş. atatürk bu fotoğrafı selanik'teki annesine hatıra olarak mektup beraberinde göndermiş. 1905 yılında kurmay yüzbaşı rütbesiyle zaten okuldan mezun olmuş. fotoğrafta ise omzundaki rütbeden anlaşılacağı üzere teğmen rütbesinde.
ayrıca fotoğrafta atatürk'ün solunda* oturan kişi ali fuat cebesoy, sağ yanında ki fesi yamuk duran kişi ise kazım özalp.
başlık sahibi kaçmış. başlık başa kalmış.
gerilla değil teröristtir o, gerilla olsa duramazsın. gerilla yazıp adamlara bir anlam yüklemeye çalışmayın. hepsi kapitalizm oyuncağı süzme orospu çocuğu terörist işte ötesi değil.
edit : müsait olan varsa şu teröris detekcilerinide bimer'e şikayet etsin @roskolnikov nickli çaylak "ananın üzerinden gerillalar geçsin o hâlde.fazla politik anlam yüklemeye gerek yok siksinler yeter." diye msg atmış.
@caylar sirketten nickli çaylakta "senin amk emi. kansız pezevenk terorist sevici." diye yazmış.
gerilla değil teröristtir o, gerilla olsa duramazsın. gerilla yazıp adamlara bir anlam yüklemeye çalışmayın. hepsi kapitalizm oyuncağı süzme orospu çocuğu terörist işte ötesi değil.
edit : müsait olan varsa şu teröris detekcilerinide bimer'e şikayet etsin @roskolnikov nickli çaylak "ananın üzerinden gerillalar geçsin o hâlde.fazla politik anlam yüklemeye gerek yok siksinler yeter." diye msg atmış.
@caylar sirketten nickli çaylakta "senin amk emi. kansız pezevenk terorist sevici." diye yazmış.
ekmek arası yemek harcı böyle soğanlı salçalı.
(bkz: fifa 2000) ibne bilgisayarcı götünün kenarıyla göstermişti nasıl crack yapılcağını hiç bir şey anlamamıştım. 1 hafta uğraşıp kendim yaptım. o günden sonra crack yapamadığım tek bir oyun bile olmadı. ibne bilgisayarcı senin hem amına koyim hem de teşekkürler.
nasıl yönelmemizi istersiniz?
yurtdışında çeşitli şehirlerde bulundum. çoğu şehirin mantığı aynıdır. evler şehrin dışında olur. şehrin merkezi çok geniş olmayan bi alandadır. ayrıca şehir merkezleri genelde düzdür.
bisikletle çok rahat idare edebilirsin.
şimdi istanbulu ankarayı geç. medeni şehir dediğimiz izmir için soruyorum??
ben bostanlıda oturuyorum. şimdi bisikleti nerde kullanayım? bostanlı sahilde başka gitcek yer var mı? izmirin merkezi tam olarak neresi? bornova mı? alsancak mı? konak mı merkez? (idari olarak sormuyorum şehircilik anlamında soruyroum)
bizim şehirlerimizin yapısı farklı. merkez diye bir şey yok. downtown mantığı dahi yok. her şey başka başka yerde.
türk şehirciliği bisiklete uygun değildir. ha şehirde araba yasaklanır. ya da benzin 20 tl olur. herkes hindistan, tayland vs gibi mecbur kalır o zaman ayrı.
yurtdışında çeşitli şehirlerde bulundum. çoğu şehirin mantığı aynıdır. evler şehrin dışında olur. şehrin merkezi çok geniş olmayan bi alandadır. ayrıca şehir merkezleri genelde düzdür.
bisikletle çok rahat idare edebilirsin.
şimdi istanbulu ankarayı geç. medeni şehir dediğimiz izmir için soruyorum??
ben bostanlıda oturuyorum. şimdi bisikleti nerde kullanayım? bostanlı sahilde başka gitcek yer var mı? izmirin merkezi tam olarak neresi? bornova mı? alsancak mı? konak mı merkez? (idari olarak sormuyorum şehircilik anlamında soruyroum)
bizim şehirlerimizin yapısı farklı. merkez diye bir şey yok. downtown mantığı dahi yok. her şey başka başka yerde.
türk şehirciliği bisiklete uygun değildir. ha şehirde araba yasaklanır. ya da benzin 20 tl olur. herkes hindistan, tayland vs gibi mecbur kalır o zaman ayrı.
makinenin 10 dakkası kalmış şu perdeleri as öyle git
yanındaki liderlerin gökyüzünde neye baktıklarını merak ettiren poz.
erdoğan iç ses: "ne bakacam lan havaya? kendi dertlerim bana yeter. ne düşünüyodum ben? heh hatırladım; başka neye vergi koyup zam yapsak acaba? sarayın da 10 bin bakımı geldi!!"
erdoğan iç ses: "ne bakacam lan havaya? kendi dertlerim bana yeter. ne düşünüyodum ben? heh hatırladım; başka neye vergi koyup zam yapsak acaba? sarayın da 10 bin bakımı geldi!!"
açıklamanın devamında, “aslında odtü elektrik elektronik mühendisliği bekliyordum” gelseydi şaşırmayacaktım.
(bkz: kardeşim köz getir seri)
telefon faturasi ve internet.
su ve elektrigi kessinler abi onemli degil. susuz 1 ay yasariz ama internetsiz 1 saat gecmez.
- ne pis adammissin sen be.
edit: elektrik olmadan nasil internete gireceksin diye soranlar var. kürt arkadasim var beyler.
su ve elektrigi kessinler abi onemli degil. susuz 1 ay yasariz ama internetsiz 1 saat gecmez.
- ne pis adammissin sen be.
edit: elektrik olmadan nasil internete gireceksin diye soranlar var. kürt arkadasim var beyler.
neden bu kadar pahalı olduğunu anlayamadığım ürünlerin başında geliyor pizza. bu paraya 2 tane büyük karadeniz pidesi yersin kaşarlı kavurmalı tereyağlı olanından.
23.yıl dönümü. insanlık tarihinde böylesine bir katliam yoktur diye düşünüyorum. verilen güvence, insanlara gelen sevinç ve ardından hepsi sırtlarından kurşuna dizerek öldürmek.. allah kahretsin katliamlara sebep olanları. asla unutmayacağız, asla. avrupanın göbeğinde yapılan bu soykırımı, asla unutmayacağız.
ah ulan kedi. bu kadar kendine bağlayıp neden gittin be şerefsiz? o yumuşak kafanı sevmeye, sakallarıma sürtünerek uyandırmana, boynumda uyumana o kadar alıştım ki tek başıma uyuyamıyorum. 3 gündür eve sarhoş geliyorum rahat uyumak için. çıksan dolabın içinden de bacağıma saldırsan ya? söz gıkım çıkmaz. hadi be oğlum?
biraz önce yaklaşık 1 dakikalığına elektriklerin kesilmesi ile tüm yıldızlar muhteşem görünüyordu. kendimi bir an etnik bir kabileye ait hissettim o derece yerleşik hayattan uzaklaştım.
şu an düşünüyorum da gerek var mı şu sokak lambalarına?
bence yok.
şu an düşünüyorum da gerek var mı şu sokak lambalarına?
bence yok.
adamın biri sormuş bu vites topuzundaki "r" de ne oluyor acaba diye. sonra da düşünmüş herhalde roket vitesi demektir. 1-2-3-4-5 derken hızlanıp daha hızlanmak için rokete takmış. roket de ona takmış.
yıllardır yaptığım eylem.
ıssız yerlerde küçük adaları bulup incelemek, inanılmaz keyif verici.
ıssız yerlerde küçük adaları bulup incelemek, inanılmaz keyif verici.
zidane'in materazzi'ye verdigi veda busesi.
ehem...
ilk aklıma gelen espriyi yapmadım, kimse yapmasın lütfen.
ilk aklıma gelen espriyi yapmadım, kimse yapmasın lütfen.
çok güzel yapan babadır, esnaftır..
çocuk 12 yaşında olmasa da durum değişmez, taciz tacizdir.. ellerine sağlık vuranların.. adam konuşurken gerçekten ağlamaklı eylüller, leylalar diyor..
herkesin canı çok yandı..
çocuk 12 yaşında olmasa da durum değişmez, taciz tacizdir.. ellerine sağlık vuranların.. adam konuşurken gerçekten ağlamaklı eylüller, leylalar diyor..
herkesin canı çok yandı..
mutsuz uyanmak. keyif alarak değil, mecburen devam etmek.
böyle bir şey var evet. erkek kadının mutluluğu için çabalarken kadın erkeğin mutsuzluğunu umursamaz. çünkü o erkektir ona birşey olmaz, odundur o ne de olsa.
edit: başlığın son kelimesi umusamamak olmuş. doğrusu umursamamak olacaktı. düzeltme için idealtertipe teşekkürler.
edit: başlığın son kelimesi umusamamak olmuş. doğrusu umursamamak olacaktı. düzeltme için idealtertipe teşekkürler.
neredeyse 80 yıldır ülkeye hükmeden sağ iktidarların, sermaye sahiplerine, feodallere yaranmak için, halkı bilinçli olarak eğitimsiz bırakmaları.
sen gelmekte olan tarihin en büyük krizine önlem olarak damadını ekonomi bakanı yaparsan hem içeride hem dışarıda alay konusu olursun. elin adamı senin komedinde rol almak istemiyor.
berat’ın ekonominin başına geçmesini beklerken ekonominin başımıza geçmesi.
berat’ın ekonominin başına geçmesini beklerken ekonominin başımıza geçmesi.
boy kilo bilgilerinin neden verildiğini anlamadığım veritabanı. şişkoysa çok yer, bize ısmarlatır korkusu olabilir.
rezalet turnuvanın rezalet yarı finali. hiçbir seyir zevki olmayan bir 90 dakika izledik. iki takımı da tebrik etmek lazım bu oyun için. umarım finaldeki rakibi fransayı evire çevire evine gönderir
kemeraltı
canlarım ekonomik kriz falan hikaye. bu kurulan yeni sistemin maliyeti sadece. türkiye dün resmi olarak bulunduğu ligden bir alt lige düştü. az kazanacak,az tüketecek,çokça somureleceksiniz. eylem yapamayacak,kimseye guvenemeyeceksiniz. haklariniz hiçe sayılacak. hayvan gibi vergi ödeyerek bir hanedanın iki dudağı arasına bakacaksınız. pasaportunuzun değeri olamayacak. vize alamayacaksiniz. umursanmayacaksiniz. emeğiniz 100$'a birilerine peşkeş çekilecek. iş guvenceniz olmayacak.
cahilliği bedelini hepimiz ödeyeceğiz.
cahilliği bedelini hepimiz ödeyeceğiz.
insanların hayatını tehlikeye atan iki erkek fakat "ben bu bağrışan kadınları anlamıyom" anafikriyle gene belirenler... kim?
ekşi sözlük erkeği alt kategorisinde erkek averajı.
bu arada "travma yasatan yolcu" olarak tanımlanan kişi kadın olsaydı başlık "şoföre travma yasatan kadın" olarak açılırdı büyük bir ihtimalle. tartışalım :) yok arkadaşım neyini tartışayım? iki sorumsuz erkeği bırakıp "kadın bağrışınca benim kafam şey oluyor" diye ağlıyorsunuz. ya siz şu ahlat ağacı'ndaki sinan, çoğunluk'taki mertkan'sınız hakikaten.
ekşi sözlük erkeği alt kategorisinde erkek averajı.
bu arada "travma yasatan yolcu" olarak tanımlanan kişi kadın olsaydı başlık "şoföre travma yasatan kadın" olarak açılırdı büyük bir ihtimalle. tartışalım :) yok arkadaşım neyini tartışayım? iki sorumsuz erkeği bırakıp "kadın bağrışınca benim kafam şey oluyor" diye ağlıyorsunuz. ya siz şu ahlat ağacı'ndaki sinan, çoğunluk'taki mertkan'sınız hakikaten.
reis dış mihraklara haddini bildirirken.