Sık geçen başlıklar

insanı yavaş yavaş öldüren şeyler 13

ekşi'de gör
insanı öldüren kararsızlıktır.öylece kavşak ortasında bekleyip yoluna giden insanları izlemektir.
ücretli çalışmak,her sabah erken uyanıp işe gitmek ve faşist bir iktidar tarafından yönetilmek...
bir şeye mahkum olmak :
parasız kalırım diye boktan bir işe ,
sırf seçme şansın olmadı diye olmasa da olur bir aileye ,
çoluğum çocuğum var naparım ne ederim diye boşanamadığın lanet bir kocaya ,
inançlarından ya da korkaklığından ötürü son veremediğin bir hayata...
ve daha bir sürü şeye...mahkum olmak!
mutsuz uyanmak. keyif alarak değil, mecburen devam etmek.
ortalama bir hayatı kabul etmek.

birgün bir bakmışsın sabah 6'da kalkıp traş olmak sana sıradan gelmeye başlamış.

üç vesait ve iki saat harcayarak ulaştığın iş yerinde sana laf sokmaya çalışan yöneticinin söylemlerine alışmışsın.

çocuğu anaokuluna gönderebilmek için kredi çekmişsin ve elin titrememiş.

iş arkadaşlarından çok daha geride kalmışsın ama hiç gocunmuyorsun.

ne ebeveynlerin ne de hayat arkadaşın seninle gurur duyuyor ama bir şekilde idare edebiliyorsunuz.

gençken neyin hayalini kurduğunu bile unutmuşsun. piiii.

bunlar yavaş yavaş öldürür insanı. günden güne değil, yıldan yıla öldürür. ta ki artık yaşayabileceğine olan inancın kalmayana kadar.