gaz çıkaracaklar kesin bilgi yayalım.
Sık geçen başlıklar
nik dedi cok istedi 23
ekşi profiliyargılanacaksın negehan, eninde sonunda sen de yargılanacaksın.
(bkz: çalışanına mobing uygulayan patron)
ayrıca yazdığı yazıyla bunu itiraf etmiştir. kanunen suçludur.
edit: yazar keçiboynuzuymuş olsun yazdıklarım yine de dursun.
ayrıca yazdığı yazıyla bunu itiraf etmiştir. kanunen suçludur.
edit: yazar keçiboynuzuymuş olsun yazdıklarım yine de dursun.
ben ikna oldum oyum 2-b sınıfından fahrettine.
şimdi önümden bir minibüs geçti. ayakta yolcu mu? sikiş var sikiş burası istanbul efendilik arayan makam aracıyla gezsin.
edit: ihbar ediyorum ikitelli küçükçekmece minibüs hattı ayakta yolcu almayan yok. hemen ardından bn1 özel halk otobüsü halkalı eminönü hattı. hadi bakalım kolluk güçleri engelleyin ayakta yolcuyu. ulan maske dağıtamayan adamlar ayakta yolcuyu engelleyecekmiş.
edit: ihbar ediyorum ikitelli küçükçekmece minibüs hattı ayakta yolcu almayan yok. hemen ardından bn1 özel halk otobüsü halkalı eminönü hattı. hadi bakalım kolluk güçleri engelleyin ayakta yolcuyu. ulan maske dağıtamayan adamlar ayakta yolcuyu engelleyecekmiş.
ulan biz ne safmışız, adamlar sayıları az gösteriyor diyorduk. hiç girmemisler, insan gerçekten hayret ediyor.
(bkz: baba akü komple yok)
(bkz: baba akü komple yok)
(bkz: ümmet bilindiği gibi)
orospu çocukluğunda çığır açıyorlar çığır. bunu yapana küfür edilmez de kime edilir ey sözlük. bunlar babadan oğula nesil bu amına kodumun çocukları.
türk hava yolları abimin malı
herkes iyi bilmeli tuttuğu dalı
hakkı olan yetimin hakkını siliyim
istifa da neymiş selam ve dua ile
herkes iyi bilmeli tuttuğu dalı
hakkı olan yetimin hakkını siliyim
istifa da neymiş selam ve dua ile
sözlükte çok gerizekalı gördüm, senin gibisini görmedim. tebrik ederim.
resmen şansa yaşıyoruz bende yarım saat önce kadıköydeydim. geçmiş olsun kardeşim ama jigololuk değildir o böbreğe talip olmuş uyandırayım.
eşikteyiz ama uçamıyoruz neden? ah o kılışdar yok mu o kılışdar hep bizi aşağıya çekiyor.
şaka maka yetti gerçekten esprisi bile çekilmiyor.
şaka maka yetti gerçekten esprisi bile çekilmiyor.
hiç fetullahçı orospu çocuklarına bulaşmadım. onlarla iş tutmadım, iş tutanlarla görüşenlerle bile işim olmadı. bu ülkede bir yere gelmiş kaç kişi böyle bir gurur yaşar ki. basit bir vatandaş olarak yaşamanın haklı gururu.
evet karşılığı bu, size müstehak beter olun beter.
aynı sofiler şimdi kurtarsın o zaman ekonomiyi amk.
eve para götürememek.evdekilerin gözlerine bakarak para yok demek.hayatta beni en çok bu korkutuyor.
akp döneminde olmuştur.
edit:birkaç mehmet öldü diye meclisi toplayamayız denilen yıllara denk gelir unutulmamalıdır.
edit:birkaç mehmet öldü diye meclisi toplayamayız denilen yıllara denk gelir unutulmamalıdır.
rte nasıl öldü?