Sık geçen başlıklar

atarlanadam 4

ekşi profili
2. tura akşener kalsa, ince'ye oy verenler erdoğan'a mı verecekler ?
2. tura ince kalsa akşener'e oy verenler erdoğan'a mı verecekler ?
saçma bence 2. tura kim kalırsa kalsın. erdoğan'a oy vermeyenler 2. tura kalan adaya oy verirlerse bu iş biter bence.