kabile adetlerini sevmiyordur.
Sık geçen başlıklar
omembo 9
ekşi profiliseçimler neden gelmiyor lan. 20 yıl geçti bu 1 yıl geçmiyor.
herkesi kendi anası gibi pörsümüş sanmak.
bu ülkenin 30 yaş üstü gençlerinin en az %50'si baba sevgisi görmemiştir. babası tarafından önü kesilmiştir.
sarılma sevgi sözcüğü duymamıştır. hadi gelin çocuklar bugün felekten bir gün çalalım eğlenelim lafı duymamıştır. başarısı övülmemiş, en küçük hatası her zaman kafasına kakılmıştır.
bu gençler her zaman başka mutlu çocukların babalarını kıskanmıştır. televizyonda istediği programı bile izleyememiştir. sinema tiyatro asla bir aile etkinliği olmamıştır.
daha çok yazarım ama bir anlamı yok. bu kadar olumsuzluğun üstüne bir de akp dönemini yaşamıştır bu gençler. çok üzüldüğüm ve içinde bulunduğum yazık edilmiş gençliktir. :(
sarılma sevgi sözcüğü duymamıştır. hadi gelin çocuklar bugün felekten bir gün çalalım eğlenelim lafı duymamıştır. başarısı övülmemiş, en küçük hatası her zaman kafasına kakılmıştır.
bu gençler her zaman başka mutlu çocukların babalarını kıskanmıştır. televizyonda istediği programı bile izleyememiştir. sinema tiyatro asla bir aile etkinliği olmamıştır.
daha çok yazarım ama bir anlamı yok. bu kadar olumsuzluğun üstüne bir de akp dönemini yaşamıştır bu gençler. çok üzüldüğüm ve içinde bulunduğum yazık edilmiş gençliktir. :(
bir kedi fuel-oil kuyusuna düşüyor ve 19 yaşındaki özgür ege şire, hiç düşünmeden kuyuya atlayıp minik kediyi kurtarıyor. çocuğun "katran" kaplı fotoğrafı yılın fotoğraf ödülüne layık görülebilir.
inanılmaz bir cesaret. (cahil cesareti mi bilemedim) ama her halükarda inanılmaz bir olay.
ödüllük fotoğraf
kurtarılan minik kedi
19 yaşında ki özgür ege
not: çocuk bekçiler tarafından çıkarılmış.
inanılmaz bir cesaret. (cahil cesareti mi bilemedim) ama her halükarda inanılmaz bir olay.
ödüllük fotoğraf
kurtarılan minik kedi
19 yaşında ki özgür ege
not: çocuk bekçiler tarafından çıkarılmış.
tamam da ne yapalım? hepimiz izmire, ankaraya mı gelelim? yunanistana, portekize mi gidelim? napalım amk?
belediyeden dozer çalıp yıkılma tehlikesi olan evleri mi yıkalım? megafonla sokaklarda "deprem olacak aloooo, kalkın lan!" diye mi bağıralım? olm napalım söylesene?
elimde bir tane oyum vardı 25 yıl hiç kimse benimle aynı oyu vermedi ben napim amk? memleketi sikip attılar utanmadan bir de dalga geçer gibi ihanet ettik dediler.
söyle beybisi, hadi söyle şuan istanbul için ne yapayım?
belediyeden dozer çalıp yıkılma tehlikesi olan evleri mi yıkalım? megafonla sokaklarda "deprem olacak aloooo, kalkın lan!" diye mi bağıralım? olm napalım söylesene?
elimde bir tane oyum vardı 25 yıl hiç kimse benimle aynı oyu vermedi ben napim amk? memleketi sikip attılar utanmadan bir de dalga geçer gibi ihanet ettik dediler.
söyle beybisi, hadi söyle şuan istanbul için ne yapayım?
(bkz: içi boş tespitler)
(bkz: fifa 2000) ibne bilgisayarcı götünün kenarıyla göstermişti nasıl crack yapılcağını hiç bir şey anlamamıştım. 1 hafta uğraşıp kendim yaptım. o günden sonra crack yapamadığım tek bir oyun bile olmadı. ibne bilgisayarcı senin hem amına koyim hem de teşekkürler.
(bkz: reflü is coming)