biraz önce yaklaşık 1 dakikalığına elektriklerin kesilmesi ile tüm yıldızlar muhteşem görünüyordu. kendimi bir an etnik bir kabileye ait hissettim o derece yerleşik hayattan uzaklaştım.
şu an düşünüyorum da gerek var mı şu sokak lambalarına?
bence yok.
12.07.2018 · 33. sıra
ucarihissiyat
11.07.2018 00:05