Sık geçen başlıklar

gece balkona çıkıp yıldızlara bakarak sigara içmek 1

ekşi'de gör
biraz önce yaklaşık 1 dakikalığına elektriklerin kesilmesi ile tüm yıldızlar muhteşem görünüyordu. kendimi bir an etnik bir kabileye ait hissettim o derece yerleşik hayattan uzaklaştım.

şu an düşünüyorum da gerek var mı şu sokak lambalarına?
bence yok.