sana beş senede bir görev geliyor, alt tarafı seçime iki ay kala çalışacak geri kalan 58 ay yatacaksın ama o görevi bile yapamıyorsun.
bu ilçe başkanlıkları ve örgütler neden var? işsiz güçsüz adamlar 5 sene boyunca cay-kahve goygoy işlerini yapsınlar diye mi var?
Sık geçen başlıklar
siradan cinko karbon pil 26
ekşi profilisen adamın kankasi sezen aksu'ya mermi atarsan adam çıkar sana bozuka fırlatır.
bir ay öncesine kadar tarkan'ın böyle bir şarkıyı kafasında kurguladığıni düşünmüyorum. kankasi sezen'e yapılan saldırılar sonrası bir gecede yazıp, en hızlı şekilde hazırlıkları tamamlayıp şarkıyı piyasaya sürdüğünü düşünüyorum.
adamın paradan yana bir kaygısı yok. saray ziyaretlerine, ekonomi çok iyi yeğenim demeclerine, gülşen'in ahlaksız (?) sahne giyimine dil uzatıp tribünlere oynamaya ihtiyacı yok. iktidar cephesinden çok fazla linç yersem en fazla gider amerika'daki evime yerlesir bir sene uzaktan olayları takip ederim diye düşünmüştur. zaten mevcut iktidar giderse seneye haziran ayinda havalimanında kahraman gibi karşılanacak. nerden bakarsan bak kazan kazan formülü.
biat etmeyen anti yalaka olarak ülkenin yüzde atmışının gönlünü bir kez daha kazandı. şimdi orhan gencebay tayfası düşünsün.
bir ay öncesine kadar tarkan'ın böyle bir şarkıyı kafasında kurguladığıni düşünmüyorum. kankasi sezen'e yapılan saldırılar sonrası bir gecede yazıp, en hızlı şekilde hazırlıkları tamamlayıp şarkıyı piyasaya sürdüğünü düşünüyorum.
adamın paradan yana bir kaygısı yok. saray ziyaretlerine, ekonomi çok iyi yeğenim demeclerine, gülşen'in ahlaksız (?) sahne giyimine dil uzatıp tribünlere oynamaya ihtiyacı yok. iktidar cephesinden çok fazla linç yersem en fazla gider amerika'daki evime yerlesir bir sene uzaktan olayları takip ederim diye düşünmüştur. zaten mevcut iktidar giderse seneye haziran ayinda havalimanında kahraman gibi karşılanacak. nerden bakarsan bak kazan kazan formülü.
biat etmeyen anti yalaka olarak ülkenin yüzde atmışının gönlünü bir kez daha kazandı. şimdi orhan gencebay tayfası düşünsün.
bütün türkiye'nin mobese kameraları ile donatıldıgi bir teknoloji çağında bir kadının elini kolunu sallaya sallaya sayamadığım kadar cinayet işlediği dizi.
cinayetlerin birini tren istasyonunda, diğerini bir avm'de işlemiştir. kameraların canlı canlı çektiği bir ortamda yeşil mantolu, başı kapalı kadının eşgali belirlenememiş , kimsenin dikkatini çekmemistir.
sonra diyorlar; detaylara takılmayıp, mantık hatası aramazsaniz güzel dizi. amk dizinin konusu cinayetler üzerine kurulu nasıl mantık hatası aramayacağız.
cinayetlerin birini tren istasyonunda, diğerini bir avm'de işlemiştir. kameraların canlı canlı çektiği bir ortamda yeşil mantolu, başı kapalı kadının eşgali belirlenememiş , kimsenin dikkatini çekmemistir.
sonra diyorlar; detaylara takılmayıp, mantık hatası aramazsaniz güzel dizi. amk dizinin konusu cinayetler üzerine kurulu nasıl mantık hatası aramayacağız.
sırf gs almasın diye 12 milyon euro +denizi verdiğiniz irfanı sokun şimdi bir tarafınıza.
ahahajajahahhaha
himmetspor ühühühü, 1923 yılında kazandığımız şampiyonlukları verin len amk.
ahahajajahahhaha
himmetspor ühühühü, 1923 yılında kazandığımız şampiyonlukları verin len amk.
23 haziran günü n11 adlı siteden bir adet 5w30 castroll motor yağı aldım. nereden bilebilirdim ki hayatımda sahibi olduğum tek şeyin bana bu kadar yara açacağını.
birkaç ay sonra seyir halindeyken motor yağ göstergesi yandı ve aracım yolda kaldı. hemen çekici ile en yakın sanayiye aracımı götürdüm. sonuç; motor yağı sahte.
ustam yağ filtresini söktü ve gözlerime inanamadım. yağ filtresi bildiğin çamura batırılmış gibiydi, katran katran balçık olmuş. ardından 500 km'de bir sıfır yağ konuldu ve her seferinde yağ filtremi yeniledim. bu işlemi üç dört sefer belli periyotlar ile yaptırdım. sırf sahte yağ kendini motordan atsın ve motorun diğer aksamlarına sorun yaratmasın diyerek.
bu şekilde aracı iki ay kullandım. birgün yine seyir halindeyken yağ göstergesi yine yandı ve aracımı çekici yardımı ile servise götürdüm. sonuç; turbo dağıldı ve aracım sürekli yağ yakıyordu. artık yeter diyerek yeni turbo taktırdım.
sorun turbo dedik, araç beyaz duman atmıyor dedik ve yine yolumuza baktık.
aradan bir ay geçmeden yılbaşına doğru şansıma sanayiye yakın bir yerde aracım teklemeye başladı, araç yine yağ eksiltiyordu. sanayiye götürdük, turboyu test ederken aracım ambaleye kalktı (bkz: ambeleye kalkmak) ve turboyu tekrardan dağıtıp, enjektörleri yaktı. bu sefer benim için filmin sonu gelmiş idi.
ustam motoru aşağıya indirdi. yeni bir turbo takıp, enjektörleri yeniledi ve marşa bastı. araç çalışmadı. motoru aşağıya indirdi ve ne var ne yok görmek için üc gündür mesai yapan usta bugün gelen habere göre silindir kapak ve pistonları yakmış olduğunu gördü. motorun içinde balçık kıvamında yag dolu bir katran oluşmuş, şuanda çıkacak masrafın haddi hesabı yok.
şuana kadar iki revizyonlu turbo yaptırıp enjektörler komple değiştim. silindir kapağı ve pistonlar tekrar elden geçecek ve henüz büyük resmi görebiliyor değiliz. hergün yeni bir masraf ile güne uyanıyorum.
şuanda işçilik hariç en az 20 bin lira masrafım var gözüküyor. n11'i aramalarım sonucunda mağaza hakkında bir inceleme başlattılar ve mağazayı kapattılar. 140 lira motor yağı ücretimi geri iade ettiler .
yaptığım tüm masrafları faturalandırıp , elimdeki kalan sahte yağ ile tüketici hakem heyetine başvursam bir sonuç elde edebilir miyim? bu tip şikayetlerde maddi zararım n11 tarafından ödenebilir mi yoksa direkt satıcı ile mi muhatap olmak zorundayım?
bu süreci bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum. inanın canım hiç olmadık kadar sıkkın.
üç kuruş indirim için internetten hiçbir şekilde araba parçası, motor yağı, filtresi almayın. üç kuruş fazla verip ana bayilerden alışverin yapın.
edit: biraz evvel ekşi sözlük n11 ekibi aradı ve 100 tl'lik indirim kuponu hakkı kazandığımi söyledi. başka da geçmiş olsun demek dışında ellerinden bir şey gelmiyormuş. kendilerine çok teşekkür ederim, bu 100 lirayı castrol yağ alarak mi kullansam bilemedim şimdi!!!!
edit 2: castroll genel merkezinden aradılar, bu süreçte yardımlarımızı esirgemeyecegiz dediler. kendi aramızda konusup sizi bilgilendireceğiz dendi.
edit: artık lütfen hangi satıcı diye mesaj atmayın. bugün x adında hesap açarlar yarın kapatılınca ismini y yaparlar. sadece bir hesap üzerinden satış yapmıyorlar.
birkaç ay sonra seyir halindeyken motor yağ göstergesi yandı ve aracım yolda kaldı. hemen çekici ile en yakın sanayiye aracımı götürdüm. sonuç; motor yağı sahte.
ustam yağ filtresini söktü ve gözlerime inanamadım. yağ filtresi bildiğin çamura batırılmış gibiydi, katran katran balçık olmuş. ardından 500 km'de bir sıfır yağ konuldu ve her seferinde yağ filtremi yeniledim. bu işlemi üç dört sefer belli periyotlar ile yaptırdım. sırf sahte yağ kendini motordan atsın ve motorun diğer aksamlarına sorun yaratmasın diyerek.
bu şekilde aracı iki ay kullandım. birgün yine seyir halindeyken yağ göstergesi yine yandı ve aracımı çekici yardımı ile servise götürdüm. sonuç; turbo dağıldı ve aracım sürekli yağ yakıyordu. artık yeter diyerek yeni turbo taktırdım.
sorun turbo dedik, araç beyaz duman atmıyor dedik ve yine yolumuza baktık.
aradan bir ay geçmeden yılbaşına doğru şansıma sanayiye yakın bir yerde aracım teklemeye başladı, araç yine yağ eksiltiyordu. sanayiye götürdük, turboyu test ederken aracım ambaleye kalktı (bkz: ambeleye kalkmak) ve turboyu tekrardan dağıtıp, enjektörleri yaktı. bu sefer benim için filmin sonu gelmiş idi.
ustam motoru aşağıya indirdi. yeni bir turbo takıp, enjektörleri yeniledi ve marşa bastı. araç çalışmadı. motoru aşağıya indirdi ve ne var ne yok görmek için üc gündür mesai yapan usta bugün gelen habere göre silindir kapak ve pistonları yakmış olduğunu gördü. motorun içinde balçık kıvamında yag dolu bir katran oluşmuş, şuanda çıkacak masrafın haddi hesabı yok.
şuana kadar iki revizyonlu turbo yaptırıp enjektörler komple değiştim. silindir kapağı ve pistonlar tekrar elden geçecek ve henüz büyük resmi görebiliyor değiliz. hergün yeni bir masraf ile güne uyanıyorum.
şuanda işçilik hariç en az 20 bin lira masrafım var gözüküyor. n11'i aramalarım sonucunda mağaza hakkında bir inceleme başlattılar ve mağazayı kapattılar. 140 lira motor yağı ücretimi geri iade ettiler .
yaptığım tüm masrafları faturalandırıp , elimdeki kalan sahte yağ ile tüketici hakem heyetine başvursam bir sonuç elde edebilir miyim? bu tip şikayetlerde maddi zararım n11 tarafından ödenebilir mi yoksa direkt satıcı ile mi muhatap olmak zorundayım?
bu süreci bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum. inanın canım hiç olmadık kadar sıkkın.
üç kuruş indirim için internetten hiçbir şekilde araba parçası, motor yağı, filtresi almayın. üç kuruş fazla verip ana bayilerden alışverin yapın.
edit: biraz evvel ekşi sözlük n11 ekibi aradı ve 100 tl'lik indirim kuponu hakkı kazandığımi söyledi. başka da geçmiş olsun demek dışında ellerinden bir şey gelmiyormuş. kendilerine çok teşekkür ederim, bu 100 lirayı castrol yağ alarak mi kullansam bilemedim şimdi!!!!
edit 2: castroll genel merkezinden aradılar, bu süreçte yardımlarımızı esirgemeyecegiz dediler. kendi aramızda konusup sizi bilgilendireceğiz dendi.
edit: artık lütfen hangi satıcı diye mesaj atmayın. bugün x adında hesap açarlar yarın kapatılınca ismini y yaparlar. sadece bir hesap üzerinden satış yapmıyorlar.
ne demiş ramiz dayı '' elinden bir şey gelmiyorsa hiçbir şey yapmamak en iyisi"
allah'ın zorda olan bir insana gökten uzanıp seni kurtarıyorum dediği dört buçuk milyar yıldır görülmediğinden dolayı üzerinde çok da düşünülmemesi gereken soru.
allah'ın zorda olan bir insana gökten uzanıp seni kurtarıyorum dediği dört buçuk milyar yıldır görülmediğinden dolayı üzerinde çok da düşünülmemesi gereken soru.
sanki her hafta bütün şarkıcıların ibrahim tatlıses'i eğlendirmek için canlı yayına çıkmış gibi izlenim veren program.
ibo oturuyor etrafına bakıp gülümsüyor, şarkıcılar da önünde şarkı söyleyip dans falan ediyor. konsepte bak mk.
ibo oturuyor etrafına bakıp gülümsüyor, şarkıcılar da önünde şarkı söyleyip dans falan ediyor. konsepte bak mk.
maç öncesi tüm futbolcuların sarılıp opuştuğu maç.
ama yedek kulübesindeki futbolcular birer metre arayla oturuyorlar.
komedi filmi gibi ülke amk.
ama yedek kulübesindeki futbolcular birer metre arayla oturuyorlar.
komedi filmi gibi ülke amk.
falcao'nun maaşını hesaplayanlarin 35 milyon euro'luk bütçeli takım ile got oldukları maç.
her temmuz ayında olduğu gibi herkesin atıp tuttuğu tahminler.
sonra mayıs geliyor, hevesler kaçıyor.
sonra mayıs geliyor, hevesler kaçıyor.
ekrem imamoglu ve mansur yavas'in kazanmasınin ardindan galatasaray'in da galip gelerek 2019 yilini kutsal yil yapacagi maç.
geriye son bir gorev kaliyor kardes son bir gorev. anladınız siz onu.
geriye son bir gorev kaliyor kardes son bir gorev. anladınız siz onu.
şu amına koduğumunun erzurum & şanlıurfa gibi illerini yunanistan'a kaktırsak zerre bir kaybımız olmaz.
edit: onlarca küfürlü mesaj aldım. özür diliyorum hepinizden. kayseri, konya,kütahya,trabzon , yozgat'ı yazmayı unutmuşum. tekrar özür diliyorum.
uyardılar; çorum ve afyon'u da yazdım. yavaş lan ülkede şehir kalmadı. 24 haziran 2018'in özetidir bu tablo.
edit: onlarca küfürlü mesaj aldım. özür diliyorum hepinizden. kayseri, konya,kütahya,trabzon , yozgat'ı yazmayı unutmuşum. tekrar özür diliyorum.
uyardılar; çorum ve afyon'u da yazdım. yavaş lan ülkede şehir kalmadı. 24 haziran 2018'in özetidir bu tablo.
whatsapp'ı insanları takip etmek amacı ile değil de iletişim kurmak için kullanan insandır.
gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorularına maruz kalmaz. kimseye gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorusunu da yöneltmez.
ortalama 70 senelik ömrümüzün olduğu şu dünya için sikimsonik şeyleri kafaya takmaz.
gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorularına maruz kalmaz. kimseye gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorusunu da yöneltmez.
ortalama 70 senelik ömrümüzün olduğu şu dünya için sikimsonik şeyleri kafaya takmaz.
buram buram islam hoşgörüsü kokan açıklamadır.
''insanların inançlarını sorgulamak veyahut aşağılamak haddimiz değil lakin ben gençlerimizin ateizm'e ya da deizm'e kaydığını düşünmüyorum'' demek bu kadar zor olmamalı.
deistlerin ne sapıklığı kalmış, ne pezevenkliği. orospu çocuğu deseydin kardeş.
''insanların inançlarını sorgulamak veyahut aşağılamak haddimiz değil lakin ben gençlerimizin ateizm'e ya da deizm'e kaydığını düşünmüyorum'' demek bu kadar zor olmamalı.
deistlerin ne sapıklığı kalmış, ne pezevenkliği. orospu çocuğu deseydin kardeş.
https://i.hizliresim.com/5d3kpm.jpg
adam paraları alıp uruguay'a kaçmış. facebook grubunda arkasından yazılanlar ise türkiye'nin özeti.
mehmet kardeşim çok güzel bir yere olta atmışsın ya.
edit: caps uçtu
adam paraları alıp uruguay'a kaçmış. facebook grubunda arkasından yazılanlar ise türkiye'nin özeti.
mehmet kardeşim çok güzel bir yere olta atmışsın ya.
edit: caps uçtu
anadolu çomarları da cnn'de reisin gazına gelip yumruk ile tank devirdiklerini zannediyorlardı diyerek sözüme devam edip, torunlarıma aktaracağım cümle.
daha çok brazzers 2018 tanıtım videosunu andıran bir parti olmuş.
kim ne derse desin kendisi cumhuriyet tarihinin hasan mezarcı'dan sonraki en büyük trolüdür.
müslüman bir ülkede böylesi bir çıplaklığı ve erotizmi ortaya koyup, kendisini din adamı diye lanse etmesine rağmen hala taşlanmaması ülkedeki en büyük bugdur.
kimseye zararın yok, yapıştır hocam. ne güzel kafada yaşıyorsun şu hayatı, gıpta ediyorum vallahi...
kim ne derse desin kendisi cumhuriyet tarihinin hasan mezarcı'dan sonraki en büyük trolüdür.
müslüman bir ülkede böylesi bir çıplaklığı ve erotizmi ortaya koyup, kendisini din adamı diye lanse etmesine rağmen hala taşlanmaması ülkedeki en büyük bugdur.
kimseye zararın yok, yapıştır hocam. ne güzel kafada yaşıyorsun şu hayatı, gıpta ediyorum vallahi...
milyar dolarlık serveti olan bir adamin karısı olmuş şahıs.
milyar dolar servetim olacak, adriana lima gibi populer bir model ile arkadaş olucam, ha istesem manita olup reklamın taaa amina da koyma gibi bir lüksüm de olacak ama gidip tüm hayatini instagramda geciren muhtemelen 12 yaş ergen çocuğu zekasina sahip olan çirkin ve 35 kg'lık kadınla evlenicem.
bu kadar kel alaka değişkenin bir olasılıkta birlesmesi milyonda bir ihtimal ama gel gelelim bu kadını buldu.
biraz zevkiniz olsun arkadaş. sen ki dünya 'yı 15 kez gezmiş bir adamsın. playboy'dan karı ile evlen de demiyorum sana ama biraz kendini geliştirmiş orta seviye hoşlukta bir hatun hiç mi denk gelmedi sana koca dünyada.
milyar dolar servetim olacak, adriana lima gibi populer bir model ile arkadaş olucam, ha istesem manita olup reklamın taaa amina da koyma gibi bir lüksüm de olacak ama gidip tüm hayatini instagramda geciren muhtemelen 12 yaş ergen çocuğu zekasina sahip olan çirkin ve 35 kg'lık kadınla evlenicem.
bu kadar kel alaka değişkenin bir olasılıkta birlesmesi milyonda bir ihtimal ama gel gelelim bu kadını buldu.
biraz zevkiniz olsun arkadaş. sen ki dünya 'yı 15 kez gezmiş bir adamsın. playboy'dan karı ile evlen de demiyorum sana ama biraz kendini geliştirmiş orta seviye hoşlukta bir hatun hiç mi denk gelmedi sana koca dünyada.
--- spoiler ---
ysk -sayın erdoğan, muhalefet ve muhalif halk iptal istiyor ne diyorsunuz?
tayyip erdoğan - böyle saçma bir şey olabilir mi? o kadar uğraştık ve dediğin lafa bak şimdi. reddet kapat konuyu.
ysk - ok
--- spoiler ---
ysk -sayın erdoğan, muhalefet ve muhalif halk iptal istiyor ne diyorsunuz?
tayyip erdoğan - böyle saçma bir şey olabilir mi? o kadar uğraştık ve dediğin lafa bak şimdi. reddet kapat konuyu.
ysk - ok
--- spoiler ---
17-25 aralık sürecinde ses kayıtlarına paralel montaj çetesinin işi diyen çomarlarca eleştirilir.
sen 15 senedir büyük resmi görüyon biz bir şey diyor muyuz gavat derler adama...
not: mhp
sen 15 senedir büyük resmi görüyon biz bir şey diyor muyuz gavat derler adama...
not: mhp