platoniğinin sürekli last seenini görmeye tahammül edemiyordur ya da aynı anda birkaç kişiyle flört ediyodur.
Sık geçen başlıklar
whatsapp'ta last seen'i kapatan insan 9
ekşi'de görbenim.
bu özellik geldiğinden beri kapalıdır. istediğim insanlara istediğim zaman cevap verebilmemi sağlıyor. daha doğrusu "neden gördün de cevap vermedin?" gibi kıt sorularla muhatap olmamı engelliyor.
şimdi, eksik olan tek şey, çevrim içi gözükmenin kapatılabilir hale gelmesi.
bu özellik geldiğinden beri kapalıdır. istediğim insanlara istediğim zaman cevap verebilmemi sağlıyor. daha doğrusu "neden gördün de cevap vermedin?" gibi kıt sorularla muhatap olmamı engelliyor.
şimdi, eksik olan tek şey, çevrim içi gözükmenin kapatılabilir hale gelmesi.
öncelikle last seen ne amk.
son görülme kısmını kapattığım gibi mavi tik de kullanmıyorum.
birilerinin beni takip edebilmesinden nefret ediyorum, tıpkı başkalarının ne halt ettiğini görmek istemediğim gibi.
son görülme kısmını kapattığım gibi mavi tik de kullanmıyorum.
birilerinin beni takip edebilmesinden nefret ediyorum, tıpkı başkalarının ne halt ettiğini görmek istemediğim gibi.
su soruyu sormak gerekli once, bir baska insanin en son ne zaman whatsapp'da birisiyle konustugunu gorememek sizi neden rahatsiz ediyor?
kapatmak sinsilikse, gorememekten rahatsiz olmak nasil tanimlanmali?
kapatmak sinsilikse, gorememekten rahatsiz olmak nasil tanimlanmali?
kötü bir insan değildir, o da diğerlerinin last seen ini görememektedir.
yıllar oldu last seeni kapatali...hayatındaki insana last seeni kapatti diye gram güvenmiyorsan, sen de gram beyin yoktur...aldatacak insana last seen mi engel olur...simdi whatsappda online olmayayim , sevgilim görür telegramdan yaz yahut instagramdan mesajlasalim diyemez mi??
keşke bu kadar sığ düşünmeseniz...
keşke bu kadar sığ düşünmeseniz...
keşke 'çevrimiçi' özelliği de kapansa diye bekleyen insandır.
öyle sıkıldım ki whatsapp triplerinden.
öyle sıkıldım ki whatsapp triplerinden.
whatsapp'ı insanları takip etmek amacı ile değil de iletişim kurmak için kullanan insandır.
gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorularına maruz kalmaz. kimseye gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorusunu da yöneltmez.
ortalama 70 senelik ömrümüzün olduğu şu dünya için sikimsonik şeyleri kafaya takmaz.
gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorularına maruz kalmaz. kimseye gece 2'de whatsapp'da ne yapıyordun sorusunu da yöneltmez.
ortalama 70 senelik ömrümüzün olduğu şu dünya için sikimsonik şeyleri kafaya takmaz.
ben.
kimseyi merak etmiyorum, kimse de beni merak etmesin.
zorunlu edit : ulan nasıl bir eziklikle katmerlenmiş aşağılık kompleksiniz var da; özel mesaj yoluyla küfrediyorsunuz anlamıyorum. ben merak etmiyorum işte sikik; hiç tanımadığın birini hangi makul gerekçelerle etiketliyorsun. piç kuruları ya. evvelden şu entriyi de yazmıştım ; (bkz: #65874197)
neyse, sakinim tamam. orospuçocuğusunuz çok ya. valla bak.
kimseyi merak etmiyorum, kimse de beni merak etmesin.
zorunlu edit : ulan nasıl bir eziklikle katmerlenmiş aşağılık kompleksiniz var da; özel mesaj yoluyla küfrediyorsunuz anlamıyorum. ben merak etmiyorum işte sikik; hiç tanımadığın birini hangi makul gerekçelerle etiketliyorsun. piç kuruları ya. evvelden şu entriyi de yazmıştım ; (bkz: #65874197)
neyse, sakinim tamam. orospuçocuğusunuz çok ya. valla bak.