sana beş senede bir görev geliyor, alt tarafı seçime iki ay kala çalışacak geri kalan 58 ay yatacaksın ama o görevi bile yapamıyorsun.
bu ilçe başkanlıkları ve örgütler neden var? işsiz güçsüz adamlar 5 sene boyunca cay-kahve goygoy işlerini yapsınlar diye mi var?
28.04.2023 · 14. sıra
siradan cinko karbon pil
27.04.2023 13:21