trabzonspor için antalya, kopenhag, adana vs hiç fark etmiyor. şehir ve ülke ayrımı yapmadan her coğrafyada eline alıp dönüyor. işte bizi bu vericilik kurtaracak. teşekkürler maradeniz mırtınası!
edit: talitra uyardı, ts macaristan'da da ardını dövdürüp geldi...
Sık geçen başlıklar
cifte kavrulmus zenci 26
ekşi profilibelki de, kim bilir.
vardan bakilmis, ekrana da gelmis, ofsayt olmadığı bariz olan pozisyon icin hala ofsayt diyorlar. alginizi sikeyim.
beceriksiz, yalanci ve gerçekten zeki değil. bu sene fenerbahce ile olan bagimi asgari duzeye indirmeme sebep oldu. kafam rahat artik. getireceği futbolcuları da, hocayı da sikeyim.
benim en büyük çocukluk hüznümdür bu.
ilk bisikletimi apartmanın girişine koyuyordum, çalındı.
ikinci bisikletimi daha guvenli olsun diye bodruma indiriyordum, çalındı.
üçüncü bisikletimi artık her şeyi göze alarak ufacik boyumla evin balkonuna çıkarmaya başladım, o da çalındı.
tüm bunlar aynı evde ve 1,5 sene içinde oldu. orospu cocuklari su borularına tırmanıp calmislar ya. daha da bisiklet almadim.
ilk bisikletimi apartmanın girişine koyuyordum, çalındı.
ikinci bisikletimi daha guvenli olsun diye bodruma indiriyordum, çalındı.
üçüncü bisikletimi artık her şeyi göze alarak ufacik boyumla evin balkonuna çıkarmaya başladım, o da çalındı.
tüm bunlar aynı evde ve 1,5 sene içinde oldu. orospu cocuklari su borularına tırmanıp calmislar ya. daha da bisiklet almadim.
hakem hasan ali’ye düşünce suçundan sarı kart verdi resmen. adam faul yapmak istedi ama yapamadı ki amk.
(bkz: nabuyun amucuk)
çok güzel adam lan. hiç götü kalkacak ya da küsecek gibi de durmuyor. geçen gün bir röportajında küçükken açlıktan ağladığını ve su içip yattığından falan bahsetti. yani sahip olduklarının değerini bilir bu adam. o bizi coştursun biz onun arkasında dağ gibi dururuz. koçum benim.
karmakarışık konuşmalarıyla ve sikimsonik koşu mesafeleriyle futbol konusunda kendisini uzman gibi gösteriyor ama bu adamın futboldan tek anladığı öne geçince ofansif adamı çıkartıp defansif oyuncuyu sahaya sürmek ya da takımı geri çekmek. yani 12 yaşında veletlerin pes oynarken yaptığı şey. sanıyor ki 50 tane defans oyuncusu oynatsam gol yemeyeceğim. topu kalenden ne kadar uzak tutarsan, gol yeme olasılığın o kadar düşer ama ''kocaman gururumuza'' göre bu yalan.
mesela 2012'de 31. hafta şampiyonluk maçında, 15 dk'da 2-0'ı yakalayıp golleri bulduktan sonra aniden geri çekilip son dakikada baros'un direkten dönen topuyla zoraki 2-2 berabere bitirdiğimiz galatasaray maçı.
mesela yine 2012'de canımız alex'in son golü olacağını bilmediğimiz maçta 2-0 öndeyken alex'i çıkarıp baroni'yi alması ve maçı yine yoğun baskı yiyip 2-2 bitirmemiz. marsilya'nın son dk golünü atan da valbuena'ydı.
son olarak da tabii ki kayserispor'a karşı valbuena'yı çıkarıp topal'ı oyuna alması ve maçı sikmesi. bahsettiğim bu 3 maç da kadıköy'de oynandı.
aziz'den, aykut'tan ve leş romantik aykut sevicilerden tiksiniyorum. görünen köy kılavuz istemez.
(bkz: yallah konya'ya)
mesela 2012'de 31. hafta şampiyonluk maçında, 15 dk'da 2-0'ı yakalayıp golleri bulduktan sonra aniden geri çekilip son dakikada baros'un direkten dönen topuyla zoraki 2-2 berabere bitirdiğimiz galatasaray maçı.
mesela yine 2012'de canımız alex'in son golü olacağını bilmediğimiz maçta 2-0 öndeyken alex'i çıkarıp baroni'yi alması ve maçı yine yoğun baskı yiyip 2-2 bitirmemiz. marsilya'nın son dk golünü atan da valbuena'ydı.
son olarak da tabii ki kayserispor'a karşı valbuena'yı çıkarıp topal'ı oyuna alması ve maçı sikmesi. bahsettiğim bu 3 maç da kadıköy'de oynandı.
aziz'den, aykut'tan ve leş romantik aykut sevicilerden tiksiniyorum. görünen köy kılavuz istemez.
(bkz: yallah konya'ya)
''vurun daha ölmedi'' diyen bir adet pembe tişörtlü delikanlı barındıran kaza. koşarak geliyor bi de tam ölmediler üstat az daha çiğne.
niye almam diyon kardeş alsana ucuzmuş.
bence biz msn'i değil, msn'i kullandığımız zamanları özledik.
güzellik yarışmasına shakira'yı getirdiği için hülya avşar ve çetesi tarafından yurtdışına sürüldü.
gerizekalı psg sahaya çıkmasa hükmen 3-0 yenilip turu geçecekti. sahaya çıkıp elendiler amk.
edit: arkadaşlar bi akıllı siz değilsiniz bunun mümkün olmadığını ben de biliyorum.
edit: arkadaşlar bi akıllı siz değilsiniz bunun mümkün olmadığını ben de biliyorum.
alex de souza'yı da alın amk.
kendi halkından başka herkesten özür diledi, bi bizi göremedi.
''biz ülke olarak zaten çok büyük ülkeyiz kıskanılan ülkeyiz'' minvalinde bir şeyler söyledi.
sana yazıklar olsun.
sana yazıklar olsun.
arnavutluk'u desteklemek için 4 tane sebep olan maç.
vesely'nin gs pota altını sık kullanılanlara eklediği maç.
yaşadığım ülkenin cumhurbaşkanı rte, tuttuğum takımın başkanı bu adam. yıllardır yaşam enerjimi alıp götüren, biraz mutlu olduğumu hissettiğim anlarda üzerime kara bulut gibi çöken adamlar.
makamınız batsın.
makamınız batsın.