anasını siktiğimin başlığını önceden açıyorsanız yaşanan gelişmeleri ilk entrye de editle bir şeyle yazın bari sikeyim yapacağınız işi!
edit: insanlar olur da şükela modunu kontrol ederse diye; https://www.youtube.com/watch?v=v9ask_qbfk8
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
evet, akp'nin yasal son hamlesi de geldi.
an itibariyle ysk'nın tepkisi:
oylar çalındı dediniz, sayalım dedik.
hile var dediniz, inceleyelim dedik.
ne aceleniz var dediniz, bekleyelim dedik.
seçimi iptal edelim dediniz, e ananızın amı ama.
(bkz: yenilen pehlivan güreşe doymazmış)
an itibariyle ysk'nın tepkisi:
oylar çalındı dediniz, sayalım dedik.
hile var dediniz, inceleyelim dedik.
ne aceleniz var dediniz, bekleyelim dedik.
seçimi iptal edelim dediniz, e ananızın amı ama.
(bkz: yenilen pehlivan güreşe doymazmış)
sıfırı çok hızlı çarpiyorum . ınanılmaz hızlı carpiyorum. her sayıyı sifirla carparim. 100 basamaklı 1000 basamakli farketmez hızlı carpiyorum.
sürekli karşısına çıkıp moralini bozmak için güzel bir yöntemdir. tebrikler mansur yavaş.
düzeltme: bu kadar yürüyeceğini düşünmemiştim. bazı arkadaşlar kızmışlar. protokol gereği olduğunu biliyorum tabii. devlet adamlığının gerektirdiği gibi davranmış.
düzeltme: bu kadar yürüyeceğini düşünmemiştim. bazı arkadaşlar kızmışlar. protokol gereği olduğunu biliyorum tabii. devlet adamlığının gerektirdiği gibi davranmış.
isviçre'den söylüyorum. burada iki kişi yaşıyor ve ikiniz de asgari maaş alıyorsanız bir kişinin masrafları yaşama diğerinin ki birikime gidebilir, sürekli her gün dışarda eğlenmiyorsanız. ki biz bir dönem tek kişinin asgari maaşıyla bile köşeye para koyduk.
asgari maaş: 3750 chf ortalama.
ev kiraları genel olarak 1500-2000 frank (bizim kira 1500 ) arası. elektrik faturası 50 frank civarı. su faturası kiranın içinde, ısınma kiranın içinde. bizim iş ile ev arası uzak olduğu için aylık 500 frank yol parası (isviçre'nin her yerine geçerli). duruma göre hastane masrafları şu ana kadar en fazla 500 oldu bazen olmuyor. iki kişinin sağlık sigortaları da 600 toplamda. telefon internet paraları da 150 frank.
ne etti her ay hastane masrafı bile olsa. 1500 + 50 + 500 + 600 + 150 = 2800, aylık mutfak masrafımızda 500 civarı desen bu baya kral bir harcama bizce. 3300. sinemadır, dışarda bira içmedir filamn gitse 3500.
diyorum ya bir kişinin masrafı gerçekten hayata gidiyor. diğerinin maaşı birikim. türkiye'de hayal şeyler bunlar azizim.
not: evimiz 100 metrekare, biz görece köyde yaşıyoruz. şehirde mesela lozan'da daha küçük evler bile 1500 olabiliyor ama gerek yok bizim yerimiz güzel mis gibi doğa. lozan'da da çalışıyoruz.
not: daha yeni evliyiz de birikim yapsak şöyle 50-60 bin frank. krediyle ev alabiliriz. kredinin aylıkları kiralardan bile ucuz bazen ve faizler göze gelmeyecek kadar düşük.
asgari maaş: 3750 chf ortalama.
ev kiraları genel olarak 1500-2000 frank (bizim kira 1500 ) arası. elektrik faturası 50 frank civarı. su faturası kiranın içinde, ısınma kiranın içinde. bizim iş ile ev arası uzak olduğu için aylık 500 frank yol parası (isviçre'nin her yerine geçerli). duruma göre hastane masrafları şu ana kadar en fazla 500 oldu bazen olmuyor. iki kişinin sağlık sigortaları da 600 toplamda. telefon internet paraları da 150 frank.
ne etti her ay hastane masrafı bile olsa. 1500 + 50 + 500 + 600 + 150 = 2800, aylık mutfak masrafımızda 500 civarı desen bu baya kral bir harcama bizce. 3300. sinemadır, dışarda bira içmedir filamn gitse 3500.
diyorum ya bir kişinin masrafı gerçekten hayata gidiyor. diğerinin maaşı birikim. türkiye'de hayal şeyler bunlar azizim.
not: evimiz 100 metrekare, biz görece köyde yaşıyoruz. şehirde mesela lozan'da daha küçük evler bile 1500 olabiliyor ama gerek yok bizim yerimiz güzel mis gibi doğa. lozan'da da çalışıyoruz.
not: daha yeni evliyiz de birikim yapsak şöyle 50-60 bin frank. krediyle ev alabiliriz. kredinin aylıkları kiralardan bile ucuz bazen ve faizler göze gelmeyecek kadar düşük.
tanrının kural tanımaz kulları / islam dünyasında derviş toplulukları 1200-1550
mason locaları bir emirle kapatıldı
kelt mitolojisi & kahramanlar, tanrılar ve canavarlar
israil dini & karşılaştırmalı mitoloji ışığında
mason locaları bir emirle kapatıldı
kelt mitolojisi & kahramanlar, tanrılar ve canavarlar
israil dini & karşılaştırmalı mitoloji ışığında
(bkz: burcu çetinkaya kim amk)
mansur yavaş'ı kahredecek, yataklara düşürecek olan beyandır.
(bkz: kim siker yalova kaymakamını)
(bkz: kim siker yalova kaymakamını)
beyin bir donanımdır, herkeste vardır; akıl ise bir yazılımdır, herkeste yoktur.
bugün halkbank atmsi önünde sıra beklediğim sırada en öndeki suriyeli kartını taktı. sonra gözüme ilişti arapça menü açılınca, gözüm ekrena takıldı önce 1400 lira para çekti sonra aynı kartın içinde bulunan farklı hesaptan 480 lira çekti. neyse daha sonra üzerinde kızılay logosu olan bir kart taktı ondan da farklı hesaplardan 720 lira ve 80 lira para çekti.
neyse arkamda ki kadının da gözü takılmış olacak ki yanındakine söylendi. biz de çocuğa 40 lira yollayacağız diye komşudan borç alıyoruz sınav haftasıymış bursu yetirememiş bu ay falan dedi.
amına koyduğumun arap dölüne bedavadan hakkımızı ver cebinden veriyor gibi. bu milletin evladı vergisini ödeyen annenin, okuyan çocuğuna 3 kuruş bursu fazla gör, yüzünü kızartatak elalemden 40 lira borç istemeye mecbur et.
malum partiye oy atanlara bile azıcık hakkım varsa haram olsun. o oyu atan anam babam olsa da yazıklar olsun.
edit:imla
neyse arkamda ki kadının da gözü takılmış olacak ki yanındakine söylendi. biz de çocuğa 40 lira yollayacağız diye komşudan borç alıyoruz sınav haftasıymış bursu yetirememiş bu ay falan dedi.
amına koyduğumun arap dölüne bedavadan hakkımızı ver cebinden veriyor gibi. bu milletin evladı vergisini ödeyen annenin, okuyan çocuğuna 3 kuruş bursu fazla gör, yüzünü kızartatak elalemden 40 lira borç istemeye mecbur et.
malum partiye oy atanlara bile azıcık hakkım varsa haram olsun. o oyu atan anam babam olsa da yazıklar olsun.
edit:imla
yeniden seçim falan yok. kazandık bitti.
gerisi boykot,kaos ve ekonomik kriz olacaktır. herkes bunu bilsin.
gerisi boykot,kaos ve ekonomik kriz olacaktır. herkes bunu bilsin.
edinburgh, evimde oturuyorum
topcular yeni araba ve sevgili bakmaya başlayabilir.
seçmen listeleri aylarca çarşaf çarşaf askıda kalmışken kılını kıpırdatmamış olan polisin yaptığı operasyon.
keşke hazır başlamışken ayni dairede seçmen olan 45 kişiyi de bir araştırıverseniz.
keşke hazır başlamışken ayni dairede seçmen olan 45 kişiyi de bir araştırıverseniz.
olmamalı!
henüz dünyayı , kendini kavramadan yani somut kavramları kafasında netleştirmeden, soyut bir olguyu öğrenmeye çalışmamalı.
gelsin 10-11 yaşına, yavaş yavaş dünyayı kavrayıp muhakeme yeteneğini geliştirsin din ondan sonra...
henüz dünyayı , kendini kavramadan yani somut kavramları kafasında netleştirmeden, soyut bir olguyu öğrenmeye çalışmamalı.
gelsin 10-11 yaşına, yavaş yavaş dünyayı kavrayıp muhakeme yeteneğini geliştirsin din ondan sonra...
(bkz: dave lombardo)
köyün birinde sürekli caminin halıları çalınıyormuş. bu işten bıkan imam ve cemaat camiye bir gece bekçisi tutmaya karar vermişler. köy halkından birini camiye maaşla bekçi yapmışlar. bekçi daha ilk gece erkenden eve gelmiş. hanımı kocasına "seni gece bekçisi yaptılar, erkenden evde işin ne?" diye sormuş. adam da "hanım, halıları çalan bendim, beni de bekçi yaptılar, ben çalmazsam kim çalacak? yat rahat rahat uyu." demiş.
bu adamı ne zaman görsem bu hikaye aklıma geliyor. merak etme ali ihsan kardeş, siz oy çalmadıysanız kimse çalmamıştır. bunu da en iyi siz biliyorsunuz.
bu adamı ne zaman görsem bu hikaye aklıma geliyor. merak etme ali ihsan kardeş, siz oy çalmadıysanız kimse çalmamıştır. bunu da en iyi siz biliyorsunuz.
türkiye'de olmayan adaletin son mağdurlarından.
https://www.yenicaggazetesi.com.tr/…yor-229782h.htm
dahasının olmaması isteniyorsa acılı bir evladın çaresizliğine ses verilmeli.
https://twitter.com/oranyum_
edit: vefat eden amcanın oğlu ekrem imamoğlu'nu etiketledi diye edilen laf aşağıda.
https://twitter.com/…n44/status/1115671770588172289
17 senede cinayetin, iş kazasından ölmenin, tecavüzün, yolsuzluğun, arsızlığın normalleştiği, tüm kurumlara güvenin kaybedildiği bir ülkede insanlar buldukları dala tutunuyorlar.
işin daha da vahimi, twitter profilindeki fotunun altında "hak yolunda mücadeleye devam" yazan birisinin bu ifadeyi kullanması.
artık ülke öyle çürümüş ki, vicdanlar bile siyasallaşmış.
https://www.yenicaggazetesi.com.tr/…yor-229782h.htm
dahasının olmaması isteniyorsa acılı bir evladın çaresizliğine ses verilmeli.
https://twitter.com/oranyum_
edit: vefat eden amcanın oğlu ekrem imamoğlu'nu etiketledi diye edilen laf aşağıda.
https://twitter.com/…n44/status/1115671770588172289
17 senede cinayetin, iş kazasından ölmenin, tecavüzün, yolsuzluğun, arsızlığın normalleştiği, tüm kurumlara güvenin kaybedildiği bir ülkede insanlar buldukları dala tutunuyorlar.
işin daha da vahimi, twitter profilindeki fotunun altında "hak yolunda mücadeleye devam" yazan birisinin bu ifadeyi kullanması.
artık ülke öyle çürümüş ki, vicdanlar bile siyasallaşmış.
kanunen yasak, devlet memurunu işinden alenen alıkoyma dolayısıyla ceza alması gereken ukalalık.
oğlum siz manyak mısınız. böyle bakanlık mı olur, sizin vicdanınız, ahlakınız, ağzınızdan düşürmediğiniz allahınız yok mu hiç? siktir edin gönderin bu adamın isminin öğretmenlik mesleğinin hiçbir yerinde anılmaması gerek.
o yavruya da sahip çıkılmalı, pedagoglar seferber olmalı. böyle saçma sapan devlet işleyişi olmaz gerçekten sıtkı sıyrılıyor insanın artık.
o yavruya da sahip çıkılmalı, pedagoglar seferber olmalı. böyle saçma sapan devlet işleyişi olmaz gerçekten sıtkı sıyrılıyor insanın artık.
yok aga artık iyice ikna oldum. bence örtülü ödenek dediğimiz kalemin alt maddelerinden birinde, saçmalama ikramiyesi denilen bir ödenek var.
televizyon, gazete ya da sosyal medyada saçmalayarak çalışıyorsun. işin bu yani, mümkün mertebe saçmalamak. ay sonu geldiğinde, ne kadar saçmaladığın ilgili birim tarafından kontrol ediliyor ve maaşın yatıyor.
yok amk. başka açıklaması olamaz.
televizyon, gazete ya da sosyal medyada saçmalayarak çalışıyorsun. işin bu yani, mümkün mertebe saçmalamak. ay sonu geldiğinde, ne kadar saçmaladığın ilgili birim tarafından kontrol ediliyor ve maaşın yatıyor.
yok amk. başka açıklaması olamaz.
cahilce önerme.
(bkz: magnolia)
(bkz: eyes wide shut)
(bkz: vanilla sky)
(bkz: valkyrie)
(bkz: interview with the vampire)
(bkz: war of the worlds)
(bkz: magnolia)
(bkz: eyes wide shut)
(bkz: vanilla sky)
(bkz: valkyrie)
(bkz: interview with the vampire)
(bkz: war of the worlds)
bu tarz başlıklar ile seçim tekrarı normalleştirilmeye çalışılıyor. tamamen algı operasyonu. itibar etmeyiniz.
yolsuzluk dedi.
yolsuzluk.
akp'li bir bakan yolsuzluktan bahsediyor.
hayır, fıkra değil. gerçek.
yolsuzluk.
akp'li bir bakan yolsuzluktan bahsediyor.
hayır, fıkra değil. gerçek.
bana kalırsa şu süreç atlatıldıktan sonra bir kutlama yapması, topladığı kalabalıkla gövde gösterisi niteliğinde bir görüntü vermesi gereken başkan, neden derseniz ak parti şu 10 günlük süreci iyi yürüttü ve kendi tabanına "yenildik" değil "haksızlığa uğradık" mesajı verdi aynı zamanda muhalefetin de kutlama yapmasına engel oldu bu süreç, bahsettiğim şekilde bir kutlama muhalefet adına çok büyük bir psikolojik üstünlük sağlayacaktır.
bilimsel bir yazı edasıyla okuyordum taa ki emcüklemek kısmına gelene kadar. emcüklemek?
bizi ayıran mazbata
elma şekeri.
sıçam böyle işe demiştim. yaş 9-10.
sıçam böyle işe demiştim. yaş 9-10.
ramazan'a 1 aydan kısa süre kalmış biz de yerimizi alalım.
bu ramazan'da sürpriz kovalamaya karar verdim. 1.40 oranıyla erzurum ve 1.50 oranıyla yozgat her ne kadar cazip gelse de 2.30 orandan istanbul diyorum ben. son zamanlarda sakarya'nın da çıkışı gözlerden kaçmamalı. bol çekişmeli geçecek bir ramazan bizleri bekliyor.
bu ramazan'da sürpriz kovalamaya karar verdim. 1.40 oranıyla erzurum ve 1.50 oranıyla yozgat her ne kadar cazip gelse de 2.30 orandan istanbul diyorum ben. son zamanlarda sakarya'nın da çıkışı gözlerden kaçmamalı. bol çekişmeli geçecek bir ramazan bizleri bekliyor.
sanırım bahçeli büyük resmi görmüş.
kıskandığım sayılı insan var. onlardan biri de sezen aksu'ya o şarkıları yazdıran adam.
insan o şarkıları dinleyince hem aşık olmak istiyor hem de aşık olmadığı için hâline şükrediyor. hem olmayan aşkın acısını çekiyor hem olmayan aşkı kıskanıyor.
"geberiyorum aşkından, kalmadı bende gururdan eser..." aşkın gelebileceği en yüksek seviye.
"yapacak hiçbir şey yok gitmek istedi gitti, hem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bitti..." acı kabulleniş.
"kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan..." yalnızlığın ulaşabileceği en uç nokta.
"ben senin hayatından gittim oğlum, hadi yerime koy birini koyabilirsen..." kararlılığın zirvesi.
"her şey bir anda anlamsız gelecek. işte biz o gün tükeneceğiz..." umutsuzluğun tarifi.
"uzak diyarlarda evli barklı, mutluluk en çok onun hakkı..." fedakârlık mı dedi biri?
"git.. git... gitme dur ne olursun, gitme kal yalan söyledim..." çaresizliğin sözlükteki açıklaması.
"beni yak kendini yak her şeyi yak, bir kıvılcım yeter ben hazırım bak, ister öp okşa istersen öldür, aşk için ölmeli aşk o zaman aşk..." cesaretin kelimelere dökülmüş hâli.
"sen de kendi payından bir hatıra seç, ne olur o ben olayım, beni unutma. bilirsin unutulmak dokunur ya her insana..." korku, acı, sitem her şey var amk.
insan o şarkıları dinleyince hem aşık olmak istiyor hem de aşık olmadığı için hâline şükrediyor. hem olmayan aşkın acısını çekiyor hem olmayan aşkı kıskanıyor.
"geberiyorum aşkından, kalmadı bende gururdan eser..." aşkın gelebileceği en yüksek seviye.
"yapacak hiçbir şey yok gitmek istedi gitti, hem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bitti..." acı kabulleniş.
"kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan..." yalnızlığın ulaşabileceği en uç nokta.
"ben senin hayatından gittim oğlum, hadi yerime koy birini koyabilirsen..." kararlılığın zirvesi.
"her şey bir anda anlamsız gelecek. işte biz o gün tükeneceğiz..." umutsuzluğun tarifi.
"uzak diyarlarda evli barklı, mutluluk en çok onun hakkı..." fedakârlık mı dedi biri?
"git.. git... gitme dur ne olursun, gitme kal yalan söyledim..." çaresizliğin sözlükteki açıklaması.
"beni yak kendini yak her şeyi yak, bir kıvılcım yeter ben hazırım bak, ister öp okşa istersen öldür, aşk için ölmeli aşk o zaman aşk..." cesaretin kelimelere dökülmüş hâli.
"sen de kendi payından bir hatıra seç, ne olur o ben olayım, beni unutma. bilirsin unutulmak dokunur ya her insana..." korku, acı, sitem her şey var amk.
“ben dilenci değilim. insanlık konusunda bir kez daha hayal kırıklığına uğradım. görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda”
(bkz: dilek özçelik)
(bkz: görüyorum ki çaresizliği tatmamışsınız hayatınızda)
(bkz: dilek özçelik)
(bkz: görüyorum ki çaresizliği tatmamışsınız hayatınızda)
@schrodingers katze isimli yazar arkadaş aşağıda görüntüleri paylaşmış ;
1
ön edit. hep merak ediyoruz kim bu vicdansızlar diye ya uzaklarda aramayın arkadaşlar. https://eksiup.com/2dc2ce352532
mansur başkan da açıklama yapmış az evvel.
tam olarak nerede yapıldığına dair çok mesaj geliyor. yenimahalle turgut özal mahallesi. 2113 cadde (atakent yanı)
ankara batıkent'te köpeklerin zehirlenmesiyle yapılan katliamdır. bazı insanlar orada çabalıyorlar hayvanları durdurabilmek için.
o civarda oturan insanlar da yardım çalışmalarına katılsa çok iyi olur. bunu yapanlara insan demeye bile dilim varmıyor. her gün hayvanlara edilen işkenceleri duymaya alıştığımız için normal gelmeye başladı. ama lütfen normal kabul etmeyelim. normalleştirmeyelim. zehirlenen köpek sayısı henüz belirlenmemiş ama zehirlenen tek bir köpek bile olsa çok çok üzücü.
https://mobile.twitter.com/…tus/1115670490335600641
1
ön edit. hep merak ediyoruz kim bu vicdansızlar diye ya uzaklarda aramayın arkadaşlar. https://eksiup.com/2dc2ce352532
mansur başkan da açıklama yapmış az evvel.
tam olarak nerede yapıldığına dair çok mesaj geliyor. yenimahalle turgut özal mahallesi. 2113 cadde (atakent yanı)
ankara batıkent'te köpeklerin zehirlenmesiyle yapılan katliamdır. bazı insanlar orada çabalıyorlar hayvanları durdurabilmek için.
o civarda oturan insanlar da yardım çalışmalarına katılsa çok iyi olur. bunu yapanlara insan demeye bile dilim varmıyor. her gün hayvanlara edilen işkenceleri duymaya alıştığımız için normal gelmeye başladı. ama lütfen normal kabul etmeyelim. normalleştirmeyelim. zehirlenen köpek sayısı henüz belirlenmemiş ama zehirlenen tek bir köpek bile olsa çok çok üzücü.
https://mobile.twitter.com/…tus/1115670490335600641
çıkmış yine biri ayağında top. ya bunlar ne anlar toptan? birde neymiş 7 gol atmış. ya sen kimsin? senin her vurduğun gol olsa ne yazar?
evlenip hayatını mahvetmek istemiyordur. günümüz çağında evlenip çocuk yapan da ne bileyim..
edit: yürümeyin arkadaşlar erkeğim. hiç nicke de mi bakmıyorsunuz?*
edit: yürümeyin arkadaşlar erkeğim. hiç nicke de mi bakmıyorsunuz?*
ben baba oldum. hastanedeyim. ondan uykusuzum mesela :)))))
unutarak...unutamadıklarımıza alışarak, alışamadıklarımızı da kabullenerek...
fatih ruzgari hissetmis gemisinin ayarini yapmaya baslamis dedirten yazidir.
direkt bırakın.
iki yıldır bir damla bile içmedim. her gün içtiğim bir şeydi ve bıraktım gitti. hiç de zor değil.
altı aydır da çay, kahve, su ve sade soda dışında hiçbir içeceği içmiyorum.
yemek yerken kesinlikle herhangi bir içecek içmiyorum. kahvaltıyla birlikte çay veya kahve de içmiyorum. bir şey içeceksem yemekten bir saat önce ve bir saat sonra içiyorum.
sürekli bi şeyler yiyip içmeyi de bırakınız. hani atıştırma dediğimiz olaya vücudun hiç ihtiyacı yok. şuradan bi çikolata alayım, çalışırken çerez yiyeyim, film izlerken cips yiyeyim vs bunlar insanın kendisine yapabileceği büyük kötülüklerdir.
vücudumuza bir sürü gereksiz ve ne idüğü belirsiz şeyleri tıkmaktan vücudumuzun dengesini bozuyoruz bunun farkına varmamız lazım. vücuda ihtiyacı olanı verip, ihtiyacı olmayan şeyleri kesinlikle vermememiz gerekiyor.
birçok hastalığın sebebi bu beslenme yanlışlarıdır. vücuda bu eziyetleri ettikten sonra ortaya çıkan arızalar için bir de üzerine bir yığın ilaç tıkıyoruz yine. vücut böylece içinden çıkamayacağı bir döngünün içine girmiş oluyor.
beslenmeye dikkat..
iki yıldır bir damla bile içmedim. her gün içtiğim bir şeydi ve bıraktım gitti. hiç de zor değil.
altı aydır da çay, kahve, su ve sade soda dışında hiçbir içeceği içmiyorum.
yemek yerken kesinlikle herhangi bir içecek içmiyorum. kahvaltıyla birlikte çay veya kahve de içmiyorum. bir şey içeceksem yemekten bir saat önce ve bir saat sonra içiyorum.
sürekli bi şeyler yiyip içmeyi de bırakınız. hani atıştırma dediğimiz olaya vücudun hiç ihtiyacı yok. şuradan bi çikolata alayım, çalışırken çerez yiyeyim, film izlerken cips yiyeyim vs bunlar insanın kendisine yapabileceği büyük kötülüklerdir.
vücudumuza bir sürü gereksiz ve ne idüğü belirsiz şeyleri tıkmaktan vücudumuzun dengesini bozuyoruz bunun farkına varmamız lazım. vücuda ihtiyacı olanı verip, ihtiyacı olmayan şeyleri kesinlikle vermememiz gerekiyor.
birçok hastalığın sebebi bu beslenme yanlışlarıdır. vücuda bu eziyetleri ettikten sonra ortaya çıkan arızalar için bir de üzerine bir yığın ilaç tıkıyoruz yine. vücut böylece içinden çıkamayacağı bir döngünün içine girmiş oluyor.
beslenmeye dikkat..
akp'nin sonunu getirecek kişidir
hem akp'nin hem de türkiye cumhuriyeti'nin sonun getiren kişi olarak tarih sayfalarına geçecektir.
hem akp'nin hem de türkiye cumhuriyeti'nin sonun getiren kişi olarak tarih sayfalarına geçecektir.
bir adam bu pozu 20 li yaşlarda verse komik bulur gülerim.
ama bir adam, bu pozu 50 li yaşlarda veriyorsa düpedüz fetöcüdür.
ama bir adam, bu pozu 50 li yaşlarda veriyorsa düpedüz fetöcüdür.
vajinur, götsu, saksogül.
tam kamyon carpmis bu fener’e yarragi yemisler haberleri yok. klup serumla besleniyor mutlu olduklari seye bak ortadogulu olmanin spor’a yansimis hali. zayif, gittikce kuculen ama kibirden bisey kaymetmeyen.
vay be dag gibi fener’e bak hele ne hale gelmis. beyler benim yas late 20s o yuzden fener’in hasmetli oldugu zamanlari iyi hatirlarim. adamlar nerden nereye geldi amk para dilenmeler, ligde dusmemeye oynamalar birakin bunla mutlu olsunlar olum. ne guzelde kufur etmis dirar ama ses sanki uzaktan geliyor hani kume dusme hattinin oralardan.
vay be dag gibi fener’e bak hele ne hale gelmis. beyler benim yas late 20s o yuzden fener’in hasmetli oldugu zamanlari iyi hatirlarim. adamlar nerden nereye geldi amk para dilenmeler, ligde dusmemeye oynamalar birakin bunla mutlu olsunlar olum. ne guzelde kufur etmis dirar ama ses sanki uzaktan geliyor hani kume dusme hattinin oralardan.