Sık geçen başlıklar

metallica'nın en iyi şarkısı 7

ekşi'de gör
orion. metallica'nın enstrümantal bir parçasıdır. 2-3 saatlik yolculuklarımın, başımdan sonuna kadar bu şarkı ile geçtiği çok olmuştur. şarkıda 5 farklı kısım var. öyle bir şarkıdır ki; acıyı, gücü, umudu, mutluluğu ve sonunda da yıkımı tek parçada hissedebilirsiniz.
harvester of sorrow .özellikle 2. dakikadan sonra bi 20 saniyesi var.bir ritim ancak bu kadar kulağa hoş gelebilir.
(bkz: one)
şarkının atmosferi olsun,solosu olsun bence metallicanın en muazzam şarkısıdır.tabi bas kısılmamış versiyonu dinleyin.
(bkz: orion)

metallica'nın metallica olduğu zamanları en net hissettiren anılarla dolu bir parçadır.
“en az bilinen şarkısını yazayım da marjinalite kasayım”cılar gelmiş yine. aferin size.