birkaç ay önce r4bia diye dalga geçiyorduk, simdi r4bia olsa “dolar dip yaparken sesi cikmayan eksici” derler bizle dalga geçerler.
griz mriz yoh, ehonomi çoh eyi.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
muharrem ince yardimcilarini ve bakan adaylarini acikladigi zaman got olacak bir suru insan burada siyaset uzmani kesilmis.
kardesim yeni bir sistem var artik. bu sistemde bakanlik yapacak adaylar milletvekili yapilip ziyan edilmez.
spor basliklarinda teknik direktor, film basliklarinda yonetmen, siyaset basliklarinda da siyasi deha kesilen cok bilmisler ancak bosbos konussun. iyi partinin listesini de begenmeyeceksiniz nasilsa. "ali turksen mv listesinde yok. iyi parti benim icin bitmistir!!!!"
akp secmeninin lacivertleri sizi.
kardesim yeni bir sistem var artik. bu sistemde bakanlik yapacak adaylar milletvekili yapilip ziyan edilmez.
spor basliklarinda teknik direktor, film basliklarinda yonetmen, siyaset basliklarinda da siyasi deha kesilen cok bilmisler ancak bosbos konussun. iyi partinin listesini de begenmeyeceksiniz nasilsa. "ali turksen mv listesinde yok. iyi parti benim icin bitmistir!!!!"
akp secmeninin lacivertleri sizi.
real’in beni üzmediği final olmuştur.
burada kimse fenerden benden daha fazla nefret edemez. yalnız bir şey söyleyeyim mi neyle taşak geçtiğinizi bilmiyorsunuz. adamlar son 3 sezonun finalisti, birinin de galibi. şimdiden euro league efsanesi oldular. yenilgilerine sevinirsin tamam ama taşak geçme şansın yok. eğer geçersen eziksin.
burada kimse fenerden benden daha fazla nefret edemez. yalnız bir şey söyleyeyim mi neyle taşak geçtiğinizi bilmiyorsunuz. adamlar son 3 sezonun finalisti, birinin de galibi. şimdiden euro league efsanesi oldular. yenilgilerine sevinirsin tamam ama taşak geçme şansın yok. eğer geçersen eziksin.
serdar ortaç...
çocukluğumdan beri oruç tutarım, kimseden ne saygı ne de sevgi bekledim bugüne kadar, mecbur kalmadıkça da oruçlu olduğumu kimseye söylemedim, sessiz sessiz kendi içimde tuttum, ne önümde yiyenden rahatsız oldum, ne içenden ne de sigara tüttürenden.
bazen yanımdakiler ben oruçluyum diye yeme içmeden imtina ediyor, yada utana sıkıla yiyorlar, asıl beni rahatsız eden durum bu oluyor, ben oruçluyum diye kimse benden rahatsız olsun utana sıkıla yesin içsin istemiyorum, çoğu zaman bu duruma düşebilecek insanlara saygı duyup yanlarından ayrılıyorum, bana saygı duyun yemeyin içmeyin gibi bir beklenti içine girmiyorum.
ben oruçluyum saygı duyun, önümde yemeyin karşımda içmeyin diyen insanlardan da nefret ederim, tutamıyorsan tutma.
(imla editi)
bazen yanımdakiler ben oruçluyum diye yeme içmeden imtina ediyor, yada utana sıkıla yiyorlar, asıl beni rahatsız eden durum bu oluyor, ben oruçluyum diye kimse benden rahatsız olsun utana sıkıla yesin içsin istemiyorum, çoğu zaman bu duruma düşebilecek insanlara saygı duyup yanlarından ayrılıyorum, bana saygı duyun yemeyin içmeyin gibi bir beklenti içine girmiyorum.
ben oruçluyum saygı duyun, önümde yemeyin karşımda içmeyin diyen insanlardan da nefret ederim, tutamıyorsan tutma.
(imla editi)
(bkz: flashforward)
zaten uzun zamandır yayınlanıyor muydu? tatsız tuzsuz körler sağırlar birbirini ağırlar tarzında ha var ha yok arasındaydı uzun zamandır. bir kayıp olarak görülmemeli.
elbette değilsiniz. bu zaten toplumun kadına verdiği görevin sebep olduğu bir durum.
asıl problem; burada feministçilik oynayan yazarlar, aynı duyarı çalışmayan erkek için göstermezler.
mesela bakın, yeni dönem dejenere feminist kaynaklarından onedio'nun iki konu hakkındaki başlıkları.
kıllarını almayan kadın başlığı
burada kıllarını almayan kadın konusu, kadın tarafı savunularak ele alınmış ve bunun üzerinden türk erkeği eleştirilmiş.
çalışmayan erkek başlığı
burada ise çalışmayan erkeğin pozisyonu için "ömür törpüsü" yorumu yapılmış. yine alt alta bir sürü aşağılama ile birlikte.
bunun adı ikiyüzlülüktür.
madem toplum normallerini ele alıyoruz, her iki taraf için de konuya yaklaşın.
aksi takdirde inandırıcılığınınız, kırmızı saçlı agresif kampüs feministininkinden öteye geçemiyor.
asıl problem; burada feministçilik oynayan yazarlar, aynı duyarı çalışmayan erkek için göstermezler.
mesela bakın, yeni dönem dejenere feminist kaynaklarından onedio'nun iki konu hakkındaki başlıkları.
kıllarını almayan kadın başlığı
burada kıllarını almayan kadın konusu, kadın tarafı savunularak ele alınmış ve bunun üzerinden türk erkeği eleştirilmiş.
çalışmayan erkek başlığı
burada ise çalışmayan erkeğin pozisyonu için "ömür törpüsü" yorumu yapılmış. yine alt alta bir sürü aşağılama ile birlikte.
bunun adı ikiyüzlülüktür.
madem toplum normallerini ele alıyoruz, her iki taraf için de konuya yaklaşın.
aksi takdirde inandırıcılığınınız, kırmızı saçlı agresif kampüs feministininkinden öteye geçemiyor.
dar paçalarını, saçlarını sakallarını siktiklerim ya. nerden türedi bunlar gerçekten ?
kaynağa gerek yok, götümüze giren ekonomiden gidişatımız belli zaten.
bu devran sona erince yargılanacakların başında gelen bir hanımefendinin politically correct köşe yazısı...
alkol(bkz: swh) bildiğim kadarıyla hala yasal.
(bkz: kenacort)
twitter üzerinden az önce yapılmış açıklamadır.
edepsizlik, terbiyesizlik yapan tepki alır. bundan daha doğalı yok.
sokakta bile kimsenin omzuna elini atıp, konuşmasını keserek taciz edemezsin. burada gelip ne var bunda diyen var.
--- spoiler ---
göztepe maçı sonrasında galatasaray başkanı sn. mustafa cengiz’in verdiği ropörtaj esnasında üstelik göztepe kulübünü, camiasını ve izmir'i övdüğü sırada kendini bilmez bir şaklabanın utanmazca ve hadsizce başkanımızı sabote ettiği görüntüleri utanarak izledik…
kendine “tribüncü” denilince her pervasızlığı yapabileceğini düşünen, tribünde ezilince kamera önünde şov yapmaya kalkan, hem karşısındaki makama saygısızlık yapan hem de kendini rezil rüsva eden bu "kompleksli gevşeği" kınıyoruz!
30 milyonluk bir camianın başkanı’na karşı bu terbiyesizliği yapma cüretinde bulunan rıza kocaoğlu denen hadsize kucak açan, ekranlara çıkaran herkesin de bu şahsın yaptığı saygısızlığa ortak olduğunu ve camiamızı karşısına aldığını tekrar hatırlatıyoruz! @ayyapim @cukurdizi
galatasaray taraftarlarının bu "şaklabanın" prim yaptığı hangi ortam olursa olsun gereken tepkiyi gerektiği şekilde göstereceğini herkes bilmelidir.
#ultraslan
--- spoiler ---
edepsizlik, terbiyesizlik yapan tepki alır. bundan daha doğalı yok.
sokakta bile kimsenin omzuna elini atıp, konuşmasını keserek taciz edemezsin. burada gelip ne var bunda diyen var.
--- spoiler ---
göztepe maçı sonrasında galatasaray başkanı sn. mustafa cengiz’in verdiği ropörtaj esnasında üstelik göztepe kulübünü, camiasını ve izmir'i övdüğü sırada kendini bilmez bir şaklabanın utanmazca ve hadsizce başkanımızı sabote ettiği görüntüleri utanarak izledik…
kendine “tribüncü” denilince her pervasızlığı yapabileceğini düşünen, tribünde ezilince kamera önünde şov yapmaya kalkan, hem karşısındaki makama saygısızlık yapan hem de kendini rezil rüsva eden bu "kompleksli gevşeği" kınıyoruz!
30 milyonluk bir camianın başkanı’na karşı bu terbiyesizliği yapma cüretinde bulunan rıza kocaoğlu denen hadsize kucak açan, ekranlara çıkaran herkesin de bu şahsın yaptığı saygısızlığa ortak olduğunu ve camiamızı karşısına aldığını tekrar hatırlatıyoruz! @ayyapim @cukurdizi
galatasaray taraftarlarının bu "şaklabanın" prim yaptığı hangi ortam olursa olsun gereken tepkiyi gerektiği şekilde göstereceğini herkes bilmelidir.
#ultraslan
--- spoiler ---
öyle bir açıklama ki aşağıdaki gibi bir diyalog geçti sanıyorsun:
-gizem selam :) esrar?
+yok canım almiyim. aa nerde ezicen onu?
-senin sarmısak öğütücü vardı ya geçen geldiğimde göstermiştin. onda öğütürüz :)
+aa sahiden. hiç aklıma gelmemişti.
-gizem selam :) esrar?
+yok canım almiyim. aa nerde ezicen onu?
-senin sarmısak öğütücü vardı ya geçen geldiğimde göstermiştin. onda öğütürüz :)
+aa sahiden. hiç aklıma gelmemişti.
devlet kadrolarında fetö yerine doldurulmuş menzil tarikatına şimdiden göte göt deme cesaretinde bulunmuş kişilerdir.
şuraya bırakayım da yıllar sonra terörist ilan edilmiyim. yine kandırılacaklar, yine mağdur olacaklar. amına kodumun tarikatçıları sizi. biri bitse biri geliyor. bölünerek çoğalıyor ibneler.
şuraya bırakayım da yıllar sonra terörist ilan edilmiyim. yine kandırılacaklar, yine mağdur olacaklar. amına kodumun tarikatçıları sizi. biri bitse biri geliyor. bölünerek çoğalıyor ibneler.
enteresan bir olay. aman kardeşlerim çok dikkatli olun, hayalinizdeki şeye yükseleyim derken gavatlığa yükselmeyin sakındshkadskfjdsfjjhdsfjk
edit: sevgili sözlük flood gerekçesiyle 1 ay ceza vermiş bana, görüyorsunuz sözlükte böyle tarikatlara yorum yapınca hemen nasıl ayağınızı kaydırıyorlar:) millet ne tanım yapıyor, ne format sallıyor... ama ben tanım yaptığım halde kıçı kırık bir sebep bulup, 1 ay ceza veriyorlar.
silkeyim sizin bu uygulamanızı. kuralları durumlara göre uyguluyorlar, madem kuralların arkasındasınız, şimdi ben size kurallara uymayan 500'den fazla kişi bulurum, hepsine bu cezayı verecek misiniz? bence cevap hayır, öyleyse burada bir art niyet var... diğerlerini görmeyip bana özellikle bu cezayı verdirenlere diyeceğim tek şey; umarım bu tarz bir şeyh sizi de bir yerlere yükseltmemiştir.
edit: sevgili sözlük flood gerekçesiyle 1 ay ceza vermiş bana, görüyorsunuz sözlükte böyle tarikatlara yorum yapınca hemen nasıl ayağınızı kaydırıyorlar:) millet ne tanım yapıyor, ne format sallıyor... ama ben tanım yaptığım halde kıçı kırık bir sebep bulup, 1 ay ceza veriyorlar.
silkeyim sizin bu uygulamanızı. kuralları durumlara göre uyguluyorlar, madem kuralların arkasındasınız, şimdi ben size kurallara uymayan 500'den fazla kişi bulurum, hepsine bu cezayı verecek misiniz? bence cevap hayır, öyleyse burada bir art niyet var... diğerlerini görmeyip bana özellikle bu cezayı verdirenlere diyeceğim tek şey; umarım bu tarz bir şeyh sizi de bir yerlere yükseltmemiştir.
4 akrabam aday oldu akp'den, aylardır yaptıkları paylaşımlardan gına gelmişti. dayanamayıp dayımı aradım, yahu dayı seni tanımasam inanacağım ne bu şimdi dedim. eee milletvekili olmak kolay değil dedi.
yalan check
kumar check
alkol check
karı kız ayağı check
dalavere sözünde durmama check
e sende bunlar var dedim. allah affetsin bıraktım onları ben dedi. kütahyalılar ben anlattım karar sizin.
edit: hahaha 3 akrabamın listeye giremediği, 1 akrabamın son sırada yer aldığı liste olmuş. ya bugün bu kadar sevindirici bir olay olacağına ihtimal vermiyordum, birde bu akp sayesinde oldu. öyle her gün tayyip resmi paylaşmakla, olmuyor bu işler.
yalan check
kumar check
alkol check
karı kız ayağı check
dalavere sözünde durmama check
e sende bunlar var dedim. allah affetsin bıraktım onları ben dedi. kütahyalılar ben anlattım karar sizin.
edit: hahaha 3 akrabamın listeye giremediği, 1 akrabamın son sırada yer aldığı liste olmuş. ya bugün bu kadar sevindirici bir olay olacağına ihtimal vermiyordum, birde bu akp sayesinde oldu. öyle her gün tayyip resmi paylaşmakla, olmuyor bu işler.
para bize kalsın falan demeden fenerbahce'nin elemesini dilediğim rakipler. 2 takımla yarışalım bi kere de amk ya...
türkiye'ye bu robot gelsin, 31 çeker.
klibi izleyince şunu düşündüm. bu klibin bir yönetmeni, sanat yönetmeni, kameramanı fln var. bu kişiler bu şarkı için çalışıyorlar belki de 15-16 saatlerini buna harcıyorlar. yönetmen planlarını alıyor ve çektiğinden tatmin olup "tamam, kestik" diyor. kurgucu saatlerce bu kişinin suratını ve sesini duyarak kurgu yapıyor. içlerinden en iyi planları seçmeye çalışıyor. aman tanrım! dünya gerçekten çok garip bir yer...
fetö'nün kıydığı necip hablemitoğlu'nun sevgili eşi şengül hablemitoğlu'nun da yer aldığı liste.
büyük rezalettir. şerefsizliktir. bazı hıyarlar da komiklik yapmaya çalışıyor hala. o burjuva zevklerine bıdı bıdı diyen insan müsveddesi de inşallah kendi avam zevklerinden aynı şekilde mahrum kalır.
kendisi lise öğrencisiyken otobüste denk gelirdik. acaba filmde benim gençliğimi kim oynayacak? merakla bekliyorum.
acun: arkadaşlar toplanın kötü bir haberim var size..
yarışmacılar: noldu acun abii
a: biliyosunuz bu sene allstar filan ama reytingler filan fıs parada yok bu yüzden.
y: evet abii
a: süper bir ödülmüş gibi sizi istanbul'a göndericem, sizde sanki 4 hafta sonra gitmeyecekmiş gibi ölüp biticeksiniz ok mu?
y: nasıl ya newyork, miami, nba finalleri, süper konserler filan!!
a: karıştırmayın onları
y: tamam abii
a: bir sorun var ama, bizim seyirci de yemicek bu ödülü o yüzden bi oyun oynayıp kafaları karıştıralım.
nagihan: ben anladım acun bey sizi :)
a: nasıl?
n: son bir haftadır zırlıyom ya ben karşı takıma. birazda kendi takımıma zırlıyım.
a: süper fikir ama altı boş olmasın, gönüller sizde nagi yi potaya sokun tam olsun.
gönüllüler: hep bir ağızdan tamaaaam :)
yarışmacılar: noldu acun abii
a: biliyosunuz bu sene allstar filan ama reytingler filan fıs parada yok bu yüzden.
y: evet abii
a: süper bir ödülmüş gibi sizi istanbul'a göndericem, sizde sanki 4 hafta sonra gitmeyecekmiş gibi ölüp biticeksiniz ok mu?
y: nasıl ya newyork, miami, nba finalleri, süper konserler filan!!
a: karıştırmayın onları
y: tamam abii
a: bir sorun var ama, bizim seyirci de yemicek bu ödülü o yüzden bi oyun oynayıp kafaları karıştıralım.
nagihan: ben anladım acun bey sizi :)
a: nasıl?
n: son bir haftadır zırlıyom ya ben karşı takıma. birazda kendi takımıma zırlıyım.
a: süper fikir ama altı boş olmasın, gönüller sizde nagi yi potaya sokun tam olsun.
gönüllüler: hep bir ağızdan tamaaaam :)
(bkz: song to say goodbye)
milletvekilleri halkın seçimiyle belirlenene kadar bu listede olacağıma inandığım liste.
türkiye'de partiler, bi parti başkanı ve onun belirlediği yalaka mv adaylarından oluşuyor.
tek adam rejimi her yerde.
türkiye'de partiler, bi parti başkanı ve onun belirlediği yalaka mv adaylarından oluşuyor.
tek adam rejimi her yerde.
kandırılanlar sıralı tam liste.
nam-ı diğer fetö'nün bir türlü ortaya çıkarılamayan siyasi ayağı. ne ayakmış ama!
1-recep tayyip erdoğan: hocaefendi'nin zaten böyle bir sıkıntısı yok, bu hasret niye bu gurbet niye? allah sağlık sıhhat afiyetler versin.
2-hüseyin çelik: cemaat devleti ele geçirmiş, devlete sızmış, buna kargalar güler.
3-bekir bozdağ: ya hayır öyle bir şey olabilir mi hiç?
4-recep tayyip erdoğan: bu sıla hasreti artık bitmelidir, bitsin istiyoruz.
5-bekir bozdağ: fethullah gülen, bu ülkenin yetiştirdiği değerli bir kıymettir. milli ve manevi değerlerine bağlı nesillerin yetişmesi için hizmetini yapıyor. devletin denetiminde, gözetiminde, her şeyi de açık.
6-binali yıldırım: hocaefendi'nin izmir kestane pazarında başlattığı hizmetin, bugün dünyanın dört bir yanında yayılmış olmasını görmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz.
7-recep tayyip erdoğan: dünyanın dört bir yanından, okyanus ötesinden, bu sürece destek veren tüm kardeşlerimi de kutluyorum.
8-recep tayyip erdoğan: sırtınızı devlete dayamadan bugünlere ulaştınız. helal parayla bugünlere geldiniz. sizler arkanıza çeteleri, mafyayı, hukuk dışı örgütlenmeleri alarak değil, milleti alarak bu büyüklüğe ulaştınız.
9-melih gökçek: hoşgörünün, diyalogun, barışın simgesi, değerli büyüğümüz, bu işin değerli mimarı, fethullah gülen hocamıza da sonsuz teşekkür ediyoruz.
10-kadir topbaş: bu vizyonu ortaya koyan hocaefendi'ye de saygılarımı arz ediyorum.
11-mehmet ali şahin:fethullah gülen hocaefendi'yle telefonla görüştüm. rahatsızdı, geçmiş olsun dileklerimi ilettim. kendisini severim.
12-fatma şahin: bu başarıda ta baştan mimarı olan fethullah gülen abimizi saygıyla sevgiyle selamlıyorum.
13-ahmet gündoğdu: fethullah hoca cemaatini ve türkçe olimpiyatlarıyla ve türk okullarıyla yaptığı hizmetin tartışmaya açılmasını, şaibe altına alınmasını doğru bulmuyorum.
14-reşat petek: sayın fethullah gülen hocaefendi'nin beraat etmesine, yargıtay ceza genel kurulunda bu beraat kararı kesinleşmesine rağmen...
15-öznur çalık: bütün dünyaya türkçeyi konuşturan yüreklere çok teşekkür ediyorum.
16-binali yıldırım: o gün hocaefendi'ye sahip çıkmasaydınız, evlerinizi, gönülleriniz açmasaydınız bu güzellikler yaşanmazdı.
17-bülent arınç: muhterem hocaefendi, 12 seneden beri türkiye'nin dışında haksız bir şekilde ülkesinden hicrete mecbur edildi.
18-numan kurtulmuş: eğer elimde imkan olsa gelmesini sağlayacak alt yapıyı hazırlarım.
19-binali yıldırım: fethullah gülen hocaefendi'nin dilidir...
20-erkan tan: sayın fethullah gülen, yüreğimiz buruk, siz olmadan burada eğlenemiyoruz...dönün artık özledik.
21-mehmet ali şahin: fethullah gülen dediğimiz kişiler, bizim kardeşlerimizdir...
22-bekir bozdağ: bu ateşi yakan, bu yolu açan ve bu fikri veren ve bu yolda yürüyenlere destek olan, her türlü katkıyı sunan muhterem fethullah gülen hocaefendi'ye de antalya'dan gönül dolusu selamlar saygılar gönderiyorum.
23-melih gökçek: bu eğitim ordusunu yola çıkartan değerli büyüğümüze allah uzun ömürler versin diyorum.
24- binali yıldırım:o hizmet erlerine burdan selamlar gönderiyorum.
25-bülent arınç: hocaefendi de yarın uçağa binip geldiğinde türkiye'ye, havaalanında onu çiçeklerle karşılayacak olanlar hakkında bin bir türlü iftira yapanlar olacak...
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
180° dönüş. kandırıldık mode on
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
26-recep tayyip erdoğan: (tokalaşma-kucaklaşma) 17 üniversite kurmak için geldiler, hepsini onadım. okullar için yer istediler verdik. uluslararası camiada davet ettiler, devlet başkanlarına, hükümet başkanlarına bunları biz (...anlaşılmadı) ettik. olimpiyat dediler her türlü desteği verdik. ne nakörlük bu ya?! ne istediniz de alamadınız?
nam-ı diğer fetö'nün bir türlü ortaya çıkarılamayan siyasi ayağı. ne ayakmış ama!
1-recep tayyip erdoğan: hocaefendi'nin zaten böyle bir sıkıntısı yok, bu hasret niye bu gurbet niye? allah sağlık sıhhat afiyetler versin.
2-hüseyin çelik: cemaat devleti ele geçirmiş, devlete sızmış, buna kargalar güler.
3-bekir bozdağ: ya hayır öyle bir şey olabilir mi hiç?
4-recep tayyip erdoğan: bu sıla hasreti artık bitmelidir, bitsin istiyoruz.
5-bekir bozdağ: fethullah gülen, bu ülkenin yetiştirdiği değerli bir kıymettir. milli ve manevi değerlerine bağlı nesillerin yetişmesi için hizmetini yapıyor. devletin denetiminde, gözetiminde, her şeyi de açık.
6-binali yıldırım: hocaefendi'nin izmir kestane pazarında başlattığı hizmetin, bugün dünyanın dört bir yanında yayılmış olmasını görmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz.
7-recep tayyip erdoğan: dünyanın dört bir yanından, okyanus ötesinden, bu sürece destek veren tüm kardeşlerimi de kutluyorum.
8-recep tayyip erdoğan: sırtınızı devlete dayamadan bugünlere ulaştınız. helal parayla bugünlere geldiniz. sizler arkanıza çeteleri, mafyayı, hukuk dışı örgütlenmeleri alarak değil, milleti alarak bu büyüklüğe ulaştınız.
9-melih gökçek: hoşgörünün, diyalogun, barışın simgesi, değerli büyüğümüz, bu işin değerli mimarı, fethullah gülen hocamıza da sonsuz teşekkür ediyoruz.
10-kadir topbaş: bu vizyonu ortaya koyan hocaefendi'ye de saygılarımı arz ediyorum.
11-mehmet ali şahin:fethullah gülen hocaefendi'yle telefonla görüştüm. rahatsızdı, geçmiş olsun dileklerimi ilettim. kendisini severim.
12-fatma şahin: bu başarıda ta baştan mimarı olan fethullah gülen abimizi saygıyla sevgiyle selamlıyorum.
13-ahmet gündoğdu: fethullah hoca cemaatini ve türkçe olimpiyatlarıyla ve türk okullarıyla yaptığı hizmetin tartışmaya açılmasını, şaibe altına alınmasını doğru bulmuyorum.
14-reşat petek: sayın fethullah gülen hocaefendi'nin beraat etmesine, yargıtay ceza genel kurulunda bu beraat kararı kesinleşmesine rağmen...
15-öznur çalık: bütün dünyaya türkçeyi konuşturan yüreklere çok teşekkür ediyorum.
16-binali yıldırım: o gün hocaefendi'ye sahip çıkmasaydınız, evlerinizi, gönülleriniz açmasaydınız bu güzellikler yaşanmazdı.
17-bülent arınç: muhterem hocaefendi, 12 seneden beri türkiye'nin dışında haksız bir şekilde ülkesinden hicrete mecbur edildi.
18-numan kurtulmuş: eğer elimde imkan olsa gelmesini sağlayacak alt yapıyı hazırlarım.
19-binali yıldırım: fethullah gülen hocaefendi'nin dilidir...
20-erkan tan: sayın fethullah gülen, yüreğimiz buruk, siz olmadan burada eğlenemiyoruz...dönün artık özledik.
21-mehmet ali şahin: fethullah gülen dediğimiz kişiler, bizim kardeşlerimizdir...
22-bekir bozdağ: bu ateşi yakan, bu yolu açan ve bu fikri veren ve bu yolda yürüyenlere destek olan, her türlü katkıyı sunan muhterem fethullah gülen hocaefendi'ye de antalya'dan gönül dolusu selamlar saygılar gönderiyorum.
23-melih gökçek: bu eğitim ordusunu yola çıkartan değerli büyüğümüze allah uzun ömürler versin diyorum.
24- binali yıldırım:o hizmet erlerine burdan selamlar gönderiyorum.
25-bülent arınç: hocaefendi de yarın uçağa binip geldiğinde türkiye'ye, havaalanında onu çiçeklerle karşılayacak olanlar hakkında bin bir türlü iftira yapanlar olacak...
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
180° dönüş. kandırıldık mode on
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
26-recep tayyip erdoğan: (tokalaşma-kucaklaşma) 17 üniversite kurmak için geldiler, hepsini onadım. okullar için yer istediler verdik. uluslararası camiada davet ettiler, devlet başkanlarına, hükümet başkanlarına bunları biz (...anlaşılmadı) ettik. olimpiyat dediler her türlü desteği verdik. ne nakörlük bu ya?! ne istediniz de alamadınız?
karşı cinsle olan son 418 münasebetim falan yarak (çift r mi tek r mi bilmiyorum) gibi sonuçlandı, hepsinde daha çok hatası olan bendim, hiç pişman olmadım. ibne miyim neyim anlamadım.
saçı ekmiş ama biçmemiş.
insanın içtiği şeyle elitizm arasında bağlantı kurmak kadar elit değildir...
(bkz: maria sharapova)
ordusunun darbe yapacağını rus elçiden öğrenen devletlerde gizli bir şey yapılabileceğini düşünenlerce ihtimal dahilinde görülen uygulama.
rakibin bileğine basan oyuncusuna, kuralda 2 maç ceza yazmasına rağmen 1 maç ceza veriyorsun ki galatasaray maçına yetişsin. ona rağmen yeniliyorsun.
sonra burda ergen taraftar gelip "biz hariç herkesi destekliyürler" edebiyatı yapıyor.
geç bunları anam babam geç, geç bunları bir kalem.
bonus
sonra burda ergen taraftar gelip "biz hariç herkesi destekliyürler" edebiyatı yapıyor.
geç bunları anam babam geç, geç bunları bir kalem.
bonus
sokakta guzel bacakli erkek gormek isteyen tipler icin ciddi bir sorun kaynagidirlar
fa male -"acıyor"
non sul posto - "orası değil"
basta - "yeter" *
mi asciugo - "kurudum"
ne diyecekti del piero mu diyecekti
non sul posto - "orası değil"
basta - "yeter" *
mi asciugo - "kurudum"
ne diyecekti del piero mu diyecekti
(bkz: şalgam)
bizim taraftar saraçoğlunda yönetim istifa demek ayıp , sizin yüzünüzden şampiyonluk gitti diyecekler diye bağırmayınca başımızda kaldı bu yönetim. gs taraftarı yönetimi değiştirdi, hocayı değiştirdi, futbolcuyu değiştirdi. şimdi de yeni sezonda istemediği futbolcuyu belirtiyorlar. valla imrenmemek elde değil helal olsun.
2019-2020’de büyük ekonomik buhranı bahane edip ne zamandır akıllarındaki 657 kaldırma planı hayata geçirilince, öyle konuşan memurları görürüm ben...
video altındaki bir yorum yarmıştır.
''bu görüntü için render alma işlemi aralık 2012'de başladı.''
''bu görüntü için render alma işlemi aralık 2012'de başladı.''
adil gür bile yüzde elli beş dediyse bu seçimde erdoğan anca kırk beş alır. zira adil gür'ün anketlerinden on puan eksiltince ak parti'nin oyu çıkıyor.
kralını tanımam mottosunun hakkını veren köpek.
ya ben sizin algılarınızı sikeyim sevgili ekşi sözlük yazarları.
olayın aslında 10 tl ile alakası yok ! bunu size (mal sürüsüne) şöyle anlatmak gerekir.
minibüse bindiğinde 3.75 'dir sen 4 tl uzatırsın ve beklersin paranın üzerini burdaki 25 kuruş seni ne zengin eder ne fakir .
aynı şekilde kredi kartı ile sigara aldın adam 13 tl değil de 15 tl dediğinde - adam mı sikiyon lan - dersin. bu 2 liradan kaynaklanan bir şey değil . insanı enayi yerine koymakla alakalı.
şimdi gelelim adamın olayına :
adamın parayı belirtmesindeki sebep ;
1- verilen ürünün karşılığını zaten ödemişim.
2- 10 tl'nin peşinde olsam 179 bin tl vermem !
olay adamı enayi yerine koymak !
ben olsam :
"hassiktirin lan ordan, vermiyorum amk " derdim.
olayın aslında 10 tl ile alakası yok ! bunu size (mal sürüsüne) şöyle anlatmak gerekir.
minibüse bindiğinde 3.75 'dir sen 4 tl uzatırsın ve beklersin paranın üzerini burdaki 25 kuruş seni ne zengin eder ne fakir .
aynı şekilde kredi kartı ile sigara aldın adam 13 tl değil de 15 tl dediğinde - adam mı sikiyon lan - dersin. bu 2 liradan kaynaklanan bir şey değil . insanı enayi yerine koymakla alakalı.
şimdi gelelim adamın olayına :
adamın parayı belirtmesindeki sebep ;
1- verilen ürünün karşılığını zaten ödemişim.
2- 10 tl'nin peşinde olsam 179 bin tl vermem !
olay adamı enayi yerine koymak !
ben olsam :
"hassiktirin lan ordan, vermiyorum amk " derdim.
herhangi bişey almak. 2 ay sonra bu fiyatlara bi daha bulunamayacak çünkü
arkadaş siz bela mısınız, her gün farklı bir başlık açıp millet ittifakında fitne çıkarmaya çabalıyorsunuz.
hedef akp seçmeni, tamam mı kardeşim? herkes gidiyor akplilerden oy istiyor, birbirinden değil. ince de akşener de oradan istiyor, sonra kim kalırsa hep beraber ona veriyoruz. ha genel propaganda sırasında birbirimize oy geçişi olabilir, mesele yok. ama birbirimizi hedef almak yok.
ne hasta bekler sabahı
ne taze ölüyü mezar
ne de şeytan, bir günahı
erdoğan'ın fitneyi beklediği kadar
kampanya: (bkz: ince mi akşener mi tartışması yapmama kampanyası)
hedef akp seçmeni, tamam mı kardeşim? herkes gidiyor akplilerden oy istiyor, birbirinden değil. ince de akşener de oradan istiyor, sonra kim kalırsa hep beraber ona veriyoruz. ha genel propaganda sırasında birbirimize oy geçişi olabilir, mesele yok. ama birbirimizi hedef almak yok.
ne hasta bekler sabahı
ne taze ölüyü mezar
ne de şeytan, bir günahı
erdoğan'ın fitneyi beklediği kadar
kampanya: (bkz: ince mi akşener mi tartışması yapmama kampanyası)