çıldıracağım ya, vallahi delireceğim!
kiminle konuşsam;
-hafız var ya ben bu arabayı çok ucuza aldım diyor ve ekliyor
-bak yeminle dört tane bayi gezdim, hepsi 78 bin dedi, beşinciye gittim 63'e kapattım.
herkes ballı bir tek ben mi cenabetim?
lan ben neden ucuza alamıyorum amk!
25.11.2017 · 33. sıra
bu tabanca bu cakmak
24.11.2017 17:26 ~ 18:35