Sık geçen başlıklar

türkiye'de herkesin arabayı ucuza aldım demesi 1

ekşi'de gör
çıldıracağım ya, vallahi delireceğim!

kiminle konuşsam;
-hafız var ya ben bu arabayı çok ucuza aldım diyor ve ekliyor
-bak yeminle dört tane bayi gezdim, hepsi 78 bin dedi, beşinciye gittim 63'e kapattım.

herkes ballı bir tek ben mi cenabetim?
lan ben neden ucuza alamıyorum amk!