Sık geçen başlıklar

50 yaşında emekli olan adama 50 yıl maaş ödemek 2

ekşi'de gör
madem öyle devlet vergi de toplamasın. sadece denetlesin. vergiyi de rekabetçilikten yana özel firmalar belirlesin. maaş kesintisi çalışana yansıtılsın. hastaneler tam özelleşsin. çöp, emlak vergilerini belediyeler alsın.

emekliliği sadece ödenen para gibi görüp, bu emeklilerin çalışırken devlete ödediği vergileri atlamışsınız. hatırlatayım dedim
türkiye'de devlet bütçesinin %80'i gereksiz harcamalara gitmektedir. ankapark işte orada. bunun gibi yüzlerce örnek verebilirim.

durduk yere harcama kalemi oluşturmayın. adam primini ödemiş emekliliğini hak etmiş. size ne!