madem öyle devlet vergi de toplamasın. sadece denetlesin. vergiyi de rekabetçilikten yana özel firmalar belirlesin. maaş kesintisi çalışana yansıtılsın. hastaneler tam özelleşsin. çöp, emlak vergilerini belediyeler alsın.
emekliliği sadece ödenen para gibi görüp, bu emeklilerin çalışırken devlete ödediği vergileri atlamışsınız. hatırlatayım dedim
26.12.2020 · 22. sıra
bigby
25.12.2020 00:30