fenerbahçelilerin erol bulut'a neden yüklendiğini çok merak ediyorum.
gerçekten anlam veremiyorum.
yani tribünden kulübeye kağıtlar gelip gidiyor.
bir sürü gölge antrenör, papaz, "antrenörcük" var içeride.
gırla...
samandıra hacı baba tekkesine dönmüş, birlik-bütünlük, otorite namına hiçbir şey yok.
siz "sorumlu erol hoca" diyorsunuz.
hiç alakası yok beyler, kusura bakmayın hiç alakası yok.
sorumlu hande sümertaş, beinsporrs veya haluk yürekli de değil, üzgünüm.
hepimiz izliyoruz takımı, problemler yumağının kaynağını ayan beyan görüyoruz
sizin farkında olmadığınızı düşünemiyorum.
acun, bazı tv yorumcuları, eski futbolcular, yöneticiler gövdesine kadar girmiş işin içine.
kimin eli kimin cebinde belli değil, oyundan çıkan oyuncu isyan ediyor, el kol yapıyor hocaya. kenarda otoritenin o'su yok.
futbolcular çoktan çözmüş mevzuyu, içeride kazan kaynıyor.
herhalde bir tek siz farkında değilsiniz.
elbette bu otoritesizliğin sorumlusu erol hoca değildir, onu da söyleyeyim.
yani alanya'da ve malatya'da çok iyi başardığın bir işi fenerbahçe'de başaramamanın başka bir açıklaması olmalı. kariyerli ve egolu yıldızlar var desen, e mesut'tan başka bu tanıma uyan kimse de yok. o da yeni geldi.
o halde soru şu, erol hoca'yı itibarsız kılan kişiler veya durumlar neler????
başka şeyler var usta...
size birşey söyleyeyim mi?
eğer fenerbahçe'yi bir gram seviyorsanız diyeceksiniz ki "hiç kimse erol bulut'un işine karışmayacak, papazlar istifa. sezon sonuna kadar erol hoca ile devam."
sonuçta şimdi başka bir teknik direktör gelse, takımı tanıması en az bir ay.
e zaten üç günde bir maç var, neresinden tutup çevireceksin? anlatsana bana.
üstelik "esas kafa kadro", başarısızlığın ve kötü futbolun müsebbibi olan gerçek kişiler hâlâ içeride olacak...
yapmayın.
fenerbahçe için en doğru yol, erol bulut'un sezon sonuna kadar devam etmesidir.
şampiyonluk, üçüncülük, beşincilik artık neyse devam...
seneye kariyerli ve hedefleri olan yabancı bir teknik direktör gelir ( fb kendi fatih terim'ini yaratma sevdasından vazgeçerse), içerdeki papazların hepsi afaroz edilir, samandıra aklanır paklanır temizlenir, mesut ve irfan gibi yeni oyuncular bu arada adaptasyon sürecini tamamlar ve artık ciddi şekilde şampiyonluk kovalanır.
ancaaaaak mevcut şartları ıslah etmeden, sorunların kök nedenini tespit edip çözüm üretmeden değil erol bulut, jurgen clopp gelse yine birşey değişmez.
aynı yöntemleri kullanarak farklı sonuçlar elde edemezsin.
başka şeylerin değişmesi lazım, başka şeyler..
papazlarla olmazz.