tamer karadağlı...madem oyuncuydun, niye harcadın bunca yılı?
Sık geçen başlıklar
robert de pacino 18
ekşi profiligeçenlerde dolmuşa bindim...
ya var ya kokudan gözün yaşarır.
bi de çok belli ki, sadece o anın kokusu değil.üzerindeki elbiselere sinmiş bir ağırlıkta.
yani terliyor, eve gidiyor,yıkanmıyor ve aynı kıyafeti sabah tekrar giyiyor.ve kim bilir bu döngü kaç gündür süregelmekte.
bakındım tiplere...olur ya, adam ağır işçidir filan..hoş görecek sebep arıyorum.yok aga oyle işçi mişçi de yok araçta.
lan hadi sen farketmiyorsun...eşin koynuna nasıl alıyor ki? arkadaşın, konukomşunda mı yok teke gibi koktuğunu belli eden ?
kuduza yakalanmış gibi korkuyorlar sudan millet.
cidden inanamıyorum.
ya var ya kokudan gözün yaşarır.
bi de çok belli ki, sadece o anın kokusu değil.üzerindeki elbiselere sinmiş bir ağırlıkta.
yani terliyor, eve gidiyor,yıkanmıyor ve aynı kıyafeti sabah tekrar giyiyor.ve kim bilir bu döngü kaç gündür süregelmekte.
bakındım tiplere...olur ya, adam ağır işçidir filan..hoş görecek sebep arıyorum.yok aga oyle işçi mişçi de yok araçta.
lan hadi sen farketmiyorsun...eşin koynuna nasıl alıyor ki? arkadaşın, konukomşunda mı yok teke gibi koktuğunu belli eden ?
kuduza yakalanmış gibi korkuyorlar sudan millet.
cidden inanamıyorum.
sabah bunu gördüğümde gülmüştüm.
anlatmak istediği şeyi güzel bi geyikle süslemiş diye düşünmüştüm.
yaşadığı sosyal çevresine ve kendisine ince bir eleştiri var şen şakrak.
başlığı görünce bakayım dedim...
ya bu kadar ciddiye almayın her boku angry birdler sizi...
anlatmak istediği şeyi güzel bi geyikle süslemiş diye düşünmüştüm.
yaşadığı sosyal çevresine ve kendisine ince bir eleştiri var şen şakrak.
başlığı görünce bakayım dedim...
ya bu kadar ciddiye almayın her boku angry birdler sizi...
krank mili.
duyunca önünü ilikleyesin geliyor.
duyunca önünü ilikleyesin geliyor.
bayılıyorum bu efsanelere.
bi' de şu vardı:'olum o alay cezalı,sancak çaldırmışlar !'
tmm.
bi' de şu vardı:'olum o alay cezalı,sancak çaldırmışlar !'
tmm.
45 yaşına geldim,hâlâ her konuşmamızda 'hiçç takma kafaya...bak baban aslan gibi burada !' demesi..telefonu kapatırken, istisnasız 'bir isteğin,ihtiyacın var mı? soru cümlesiyle kapatması.
ne bi' şey isterim, ne de dertlenirim aslında...duyar, bilir mutlaka..
hani o arabanın arkasında yazıyor ya; 'gölgesi yeter'...
yağmasan da gürle be baba...
söz veriyorum, ben de kızıma son nefese kadar 'baban aslan gibi burada' diyeceğim her telefonda.
öyle yok yere duygusallaşmalar bişeyler işte...
ne bi' şey isterim, ne de dertlenirim aslında...duyar, bilir mutlaka..
hani o arabanın arkasında yazıyor ya; 'gölgesi yeter'...
yağmasan da gürle be baba...
söz veriyorum, ben de kızıma son nefese kadar 'baban aslan gibi burada' diyeceğim her telefonda.
öyle yok yere duygusallaşmalar bişeyler işte...
zıçarken kitap okuması.
inanıp inanmak arasında tereddütlerimin olmasına rağmen, tüm özelliklerini barındırıyorum garip bi şekilde.
şaşırtıcı gelen, tanıdığım tüm insanlar da burçlarının belirgin yanlarını taşıyor olması.
sadece şu var; çok fazla yazar manipülasyona açık olduğunu yazmış. bu da mı koçluk yüzündenmiş yaa...
bu yanınızı bilenler için, büyük bir silahtır...iyi niyetli olmayan skip atar bu kanaldan...
evet biraz şeyiz...dobra dobra yaşayan, pazarlıksız...
satranç bilmeyiz biz.
ne mutlu içi dışı bir olan koçlara.
şaşırtıcı gelen, tanıdığım tüm insanlar da burçlarının belirgin yanlarını taşıyor olması.
sadece şu var; çok fazla yazar manipülasyona açık olduğunu yazmış. bu da mı koçluk yüzündenmiş yaa...
bu yanınızı bilenler için, büyük bir silahtır...iyi niyetli olmayan skip atar bu kanaldan...
evet biraz şeyiz...dobra dobra yaşayan, pazarlıksız...
satranç bilmeyiz biz.
ne mutlu içi dışı bir olan koçlara.
sktir et takma kafana diyen psikoloğun haklı olduğu gerçeği.
ama teori ile pratik paralel yürümüyor yaşamda.
ama teori ile pratik paralel yürümüyor yaşamda.
-buba, buba para versene lolipop alacam!
*lopopo ne gız? git başımdan... lopopoymuş..."
(bkz: kapıcılar kralı)
*lopopo ne gız? git başımdan... lopopoymuş..."
(bkz: kapıcılar kralı)
hem cahilsin hem de akıl verirsin
sana maruz kalan nasıl delirmesin
işe yarar bir şey olsa aklında
iblis oturabilir miydi şimdi sarayda
sana maruz kalan nasıl delirmesin
işe yarar bir şey olsa aklında
iblis oturabilir miydi şimdi sarayda
bunu yapıp, hiç durmadan ışıl ışıl gözlerle domatesini anlatanlar komik gelirdi eskiden.
alt tarafı maydonoz,dereotu,çiçek vs...yaa gözlerine bakıyorum her gün.
düşünsene;fidan dikiyorsun,tohum atıyorsun, sana meyve veriyor,sebze veriyor,hoş kokulu çiçek sunuyor.
bu yaşlanmak mı yoksa tam tersine toprağa bağlanıp,arınıp gençleşmek mi, tartışılır...
alt tarafı maydonoz,dereotu,çiçek vs...yaa gözlerine bakıyorum her gün.
düşünsene;fidan dikiyorsun,tohum atıyorsun, sana meyve veriyor,sebze veriyor,hoş kokulu çiçek sunuyor.
bu yaşlanmak mı yoksa tam tersine toprağa bağlanıp,arınıp gençleşmek mi, tartışılır...
çekilen şut,eğer kalecinin elini kaldırdığı yüksekliği aşarsa, gol sayılmaz.
sokağın adaleti.
müthiş...
sokağın adaleti.
müthiş...
ben çok mantık aramıyorum bu transferde.
her kulübün bir felsefesi,duruşu vardır ama doğru ama yanlış.
fenerbahçe sansasyoneldir.
verimli olur-olmaz,yıldız transferi yapar.
bu hep böyle olmuştur ve devam edecektir.
her kulübün bir felsefesi,duruşu vardır ama doğru ama yanlış.
fenerbahçe sansasyoneldir.
verimli olur-olmaz,yıldız transferi yapar.
bu hep böyle olmuştur ve devam edecektir.
remember, remember the fifth of november,
the gunpowder, treason, and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason
should ever be forgot.
(bkz: v for vendetta)
v
the gunpowder, treason, and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason
should ever be forgot.
(bkz: v for vendetta)
v
(bkz: pizzeria luna romana)
urla'da küçük ,hoş bir dükkan.karı-koca işletiyorlar.adam italyan.ikisi de pizza ustası.
yolu düşen pişman olmaz.
urla'da küçük ,hoş bir dükkan.karı-koca işletiyorlar.adam italyan.ikisi de pizza ustası.
yolu düşen pişman olmaz.
ne ev ahalisin,ne ana-babamın ne de kardeşimin gerçekten tanıdığını düşünmüyorum.
sadece 35 yıllık bir arkadaşım var,ahretlik derler ya,öyle.
hani ciğerini bilirim derler.
işin ilginci onu da ne eşi,ne ailesi...
insan bazı yanlarının sonsuza dek gölgede kalmasını istiyor...
edit: ulan okuyunca eşcinsel ilişki gibi hissediliyor.değiliz ona göre.
lgbt arkadaşlar alınmasın,sadece öyle olmadığı için editledim,yoksa keyfinize bakın sorun yok.
edit 2: sevgili gökkuşağı sakinleri,homofobik değilim!
ulan belki hatun var uğraştığımız,istemedik öyle gözükmek!
ne duyarmıs be!!!
sadece 35 yıllık bir arkadaşım var,ahretlik derler ya,öyle.
hani ciğerini bilirim derler.
işin ilginci onu da ne eşi,ne ailesi...
insan bazı yanlarının sonsuza dek gölgede kalmasını istiyor...
edit: ulan okuyunca eşcinsel ilişki gibi hissediliyor.değiliz ona göre.
lgbt arkadaşlar alınmasın,sadece öyle olmadığı için editledim,yoksa keyfinize bakın sorun yok.
edit 2: sevgili gökkuşağı sakinleri,homofobik değilim!
ulan belki hatun var uğraştığımız,istemedik öyle gözükmek!
ne duyarmıs be!!!
tanrım biliyorum sadece işim düştüğünde hatırlıyorum seni.
nolursun sakinleştir beni.
içimi soğut.
tekrar bir çiçeği koklayabilecek kadar insan olmak istiyorum hepsi hepsi bu.
nolursun sakinleştir beni.
içimi soğut.
tekrar bir çiçeği koklayabilecek kadar insan olmak istiyorum hepsi hepsi bu.