şimdi anlıyor musunuz yüzüğü neden kartallarla götürmediklerini!
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
sabah sabah üzdü ama;
generalleri falan öldü hâlâ bekliyorlar. tek adam ve diktatörlük ile yönetilen bir ülke gösterin bana savaşa girip kazanmış. işleri güçleri dış politika da "r" yapıp, iç tarafta kazanmış gibi göstermek.
çünkü ülkenin savaş kaynaklarının çoğu, kendini ayakta tutması gereken medya, mafya ve küçük terör gruplarına hibe edilmiştir ve elde avuçta pek bir şey yoktur. azerbaycan da mavi olanı işte. iç politikada biz gardaşız edebiyatı yapıp çomarların gazını almaya benzemez. elin ermenisi bile gelir tokadı yapıştırır.
edit: arkadaş şurada özetlemiş olayı #113549095
edit 2: arkadaşlar dokuz yıldır çaylaklara mesaj alımını kapatmayan ben bugün itibariyle kapattım. iyileri tenzih ederek yazıyorum ama hepsi mi hakaret eder :) biri hakaret etmiş, "bak seni savcılığa veririm uğraşırsın" diyorum, "ver ben zaten avukatım" diyor. ülkenin okumuşu bile bunu yapabiliyor. arabalar hakkında soru soran çaylak kardeşlerimden özür diliyorum.
generalleri falan öldü hâlâ bekliyorlar. tek adam ve diktatörlük ile yönetilen bir ülke gösterin bana savaşa girip kazanmış. işleri güçleri dış politika da "r" yapıp, iç tarafta kazanmış gibi göstermek.
çünkü ülkenin savaş kaynaklarının çoğu, kendini ayakta tutması gereken medya, mafya ve küçük terör gruplarına hibe edilmiştir ve elde avuçta pek bir şey yoktur. azerbaycan da mavi olanı işte. iç politikada biz gardaşız edebiyatı yapıp çomarların gazını almaya benzemez. elin ermenisi bile gelir tokadı yapıştırır.
edit: arkadaş şurada özetlemiş olayı #113549095
edit 2: arkadaşlar dokuz yıldır çaylaklara mesaj alımını kapatmayan ben bugün itibariyle kapattım. iyileri tenzih ederek yazıyorum ama hepsi mi hakaret eder :) biri hakaret etmiş, "bak seni savcılığa veririm uğraşırsın" diyorum, "ver ben zaten avukatım" diyor. ülkenin okumuşu bile bunu yapabiliyor. arabalar hakkında soru soran çaylak kardeşlerimden özür diliyorum.
turkun turkten baska dostu yoktur degil, turkun hic dostu yoktur. turkun turke ettigini yabanci etmez zaten
adamlar resmen 83 milyonla taşak geçiyor ve hala yüzde 38 oy alıyorlar. bu millete her şey müstehak aq.
barbaros denen uyuz eğer ki kadın olsaydı lincin alasını yemişti. şu an sırf erkek olduğu için itici değil zeki oluyor :d ilk haftalar duygu'nun sesi biraz çıktı diye içinden geçmişlerdi kızcağızın. olum ne iki yüzlüsünüz be.
düşünce gücüyle nesneleri hareket ettirebiliyorum.gerçi şuan için tek nesneyi hareket ettirebiliyorum ama olsun kendimi geliştiricem sözlük.
iltica ederken kürt, uyuşturucu operasyonunda yakalanınca türk olmaları.
(bkz: s*kici tayfa)
83 milyonu s*kip doymazlar.
"herkes"in amına korlar, yine de "herkes" zevkten inler, "daha yok mu?" der.
adamlar alenen söyler, bu milletin amına koyucaz derler, kamera kayıtları vardır. bizim millet bu kayıtları seyreder, yine de inanmaz.
şimdi bu tayfa suçlu mu?
bence değil.
83 milyonu s*kip doymazlar.
"herkes"in amına korlar, yine de "herkes" zevkten inler, "daha yok mu?" der.
adamlar alenen söyler, bu milletin amına koyucaz derler, kamera kayıtları vardır. bizim millet bu kayıtları seyreder, yine de inanmaz.
şimdi bu tayfa suçlu mu?
bence değil.
(bkz: kahvaltıya iniyorum)
1 den 7 ye. bisiklet kullanıcıları anlar.
(bkz: pizzeria luna romana)
urla'da küçük ,hoş bir dükkan.karı-koca işletiyorlar.adam italyan.ikisi de pizza ustası.
yolu düşen pişman olmaz.
urla'da küçük ,hoş bir dükkan.karı-koca işletiyorlar.adam italyan.ikisi de pizza ustası.
yolu düşen pişman olmaz.
uzun bakışmalı bol çatışmalı mafya dizisi çekmeye uygun bir evdir.
ya arkadas hic mi lodos gormediniz daha once.
bak kaz daglarinda nasi esiyo, bir de istanbul'a bak.
kedi gotunu gotmus yara sanmis amk!
https://www.windy.com/…/26.300?gust,38.480,27.040,7
bak kaz daglarinda nasi esiyo, bir de istanbul'a bak.
kedi gotunu gotmus yara sanmis amk!
https://www.windy.com/…/26.300?gust,38.480,27.040,7
eğer ilerleme durmazsa 48 saat içinde azeri ordusu karabağ’ı kontrol altına alacaktır. vurulan bir kaç tank teferruattır.
sözlükteki ermeniler için üzgünüm ama hiç şansları yok zira azerbaycan yıllardır bugünü bekliyordu.
sözlükteki ermeniler için üzgünüm ama hiç şansları yok zira azerbaycan yıllardır bugünü bekliyordu.
ben 25 yaşında bir doktorum.
bu ülkenin düzeninde başarılı sayılmak için yapılabilecek her şeyi yaptım, ilköğretim ve lisede her sene yüksek notlar, başarı belgeleri havada uçuştu.
üniversite sınavında ilk 2000'e girdim. ülkenin iyi sayılan saygın bir tıp fakültesine yerleştim. fakülte hayatım olağanüstü başarılı geçmese de, bir kere bütünleme sınavına girmeden; benim açımdan başarılı bir şekilde mezun oldum.
fakülte bitti; bir büyükşehirin hastanesinin acil servisine doktor olarak atandım. ayda bir günde ortalama 250 hasta baktığım yerde; nöbet çıkışı gidip uzmanlık sınavına çalıştım. bunu da kazandim.
bu arada acilde çalışırken covid de oldum. amcamı covidden kaybettim vs... covidle alakalı hemen her yerde çalıştım. gerçek bir covid savaşçısı olarak görev yaptım, yıllar sonra bu yorumu süreç geçtikten sonra meslek hayatımın daha ilk senesinde böyle bir görevi yaptığım için mutlu olacağım. ama aynı zamanda aşırı derecede yoruldum. nedenine gelirsek:
cerrahi branş istediğim için ürolojiyi tercih ettim. şu an bir çömez asistan olarak hayatıma devam ediyorum. koşullar inanılmaz derecede ağır. üstelik benim bölümüm diğer birçok cerrahi branşa göre daha rahat. örneğin bir genel cerrahi asistanı 36 saat aralıksız çalışırken benim bölümümde gece uyumaya fırsat oluyor. ama evet 36 saat... hatta bazen 48 saat bile oluyor
bu hafta perşembe ve dün nöbetciydim. perşembe covidde, cuma kendi bolumumun servisinde. cuma günü o kadar yoruldum ki, bugün nöbet çıkışı evde akşam 8'e kadar uyudum. tek boş günümü de uyuyarak yemiş oldum.
yarın yine nobetciyim, evet 36 saat daha çalışacağım. eve gittiğimde duş alıp yemek yiyip uyumak dışında çok az vaktim olacak. bu, geçici bir dönem. belki 1-1.5 sene. belki daha az. ama bu koşullarda çalışırken her gün yaşlandığımı hissediyorum. her gün biraz daha yaşam enerjim azalıyor. başkalarına şifa dağıtmak için çalışırken kendi ruh sağlığımı, beden sağlığımı kaybettiğimi hissediyorum. ki 25 yıldır sigara içmeyen, sigara karşıtı olan ben sigaraya başladım. 5 dakika da olsa kafamı dağıtmama yardımcı oluyor. seneye bu işlerden kurtulup rahatlayacagim diye bırakirim diye kendimi avutuyorum.
ben bu kadar çalışırken, işten işe koşarken de elbette sırasını bekleyemeyen, kavga çıkarmaya çalışan hastalarla denk geliyorum. bu daha da yıpratıyor. keşke sıra hemen size gelse, işinizi hemen görsem de ben de boş boş oturabilsem, ama olmuyor. bekletmek zorunda kalıyorum, daha acil işlere öncelik vermem gerekiyor.
böyle işte. özetle, hayattan benden ne beklendiyse yaptim, yapmaya devam ediyorum ancak inanılmaz derecede yalnız ve yıpranmış hissediyorum şimdiden. gün içinde kaç kere oturup aglayasim geliyor artık saymıyorum. aldığım bir aylık maaş ile bir playstation 5 bile alamayacağım bu arada; ama onu sorgulamiyorum bile. şu an is dışında başka bir şey düşünecek hiçbir vaktim yok çünkü.
elbet bir gün bugünler bitecek... ya da ben biteceğim. hadi bakalım.
bu ülkenin düzeninde başarılı sayılmak için yapılabilecek her şeyi yaptım, ilköğretim ve lisede her sene yüksek notlar, başarı belgeleri havada uçuştu.
üniversite sınavında ilk 2000'e girdim. ülkenin iyi sayılan saygın bir tıp fakültesine yerleştim. fakülte hayatım olağanüstü başarılı geçmese de, bir kere bütünleme sınavına girmeden; benim açımdan başarılı bir şekilde mezun oldum.
fakülte bitti; bir büyükşehirin hastanesinin acil servisine doktor olarak atandım. ayda bir günde ortalama 250 hasta baktığım yerde; nöbet çıkışı gidip uzmanlık sınavına çalıştım. bunu da kazandim.
bu arada acilde çalışırken covid de oldum. amcamı covidden kaybettim vs... covidle alakalı hemen her yerde çalıştım. gerçek bir covid savaşçısı olarak görev yaptım, yıllar sonra bu yorumu süreç geçtikten sonra meslek hayatımın daha ilk senesinde böyle bir görevi yaptığım için mutlu olacağım. ama aynı zamanda aşırı derecede yoruldum. nedenine gelirsek:
cerrahi branş istediğim için ürolojiyi tercih ettim. şu an bir çömez asistan olarak hayatıma devam ediyorum. koşullar inanılmaz derecede ağır. üstelik benim bölümüm diğer birçok cerrahi branşa göre daha rahat. örneğin bir genel cerrahi asistanı 36 saat aralıksız çalışırken benim bölümümde gece uyumaya fırsat oluyor. ama evet 36 saat... hatta bazen 48 saat bile oluyor
bu hafta perşembe ve dün nöbetciydim. perşembe covidde, cuma kendi bolumumun servisinde. cuma günü o kadar yoruldum ki, bugün nöbet çıkışı evde akşam 8'e kadar uyudum. tek boş günümü de uyuyarak yemiş oldum.
yarın yine nobetciyim, evet 36 saat daha çalışacağım. eve gittiğimde duş alıp yemek yiyip uyumak dışında çok az vaktim olacak. bu, geçici bir dönem. belki 1-1.5 sene. belki daha az. ama bu koşullarda çalışırken her gün yaşlandığımı hissediyorum. her gün biraz daha yaşam enerjim azalıyor. başkalarına şifa dağıtmak için çalışırken kendi ruh sağlığımı, beden sağlığımı kaybettiğimi hissediyorum. ki 25 yıldır sigara içmeyen, sigara karşıtı olan ben sigaraya başladım. 5 dakika da olsa kafamı dağıtmama yardımcı oluyor. seneye bu işlerden kurtulup rahatlayacagim diye bırakirim diye kendimi avutuyorum.
ben bu kadar çalışırken, işten işe koşarken de elbette sırasını bekleyemeyen, kavga çıkarmaya çalışan hastalarla denk geliyorum. bu daha da yıpratıyor. keşke sıra hemen size gelse, işinizi hemen görsem de ben de boş boş oturabilsem, ama olmuyor. bekletmek zorunda kalıyorum, daha acil işlere öncelik vermem gerekiyor.
böyle işte. özetle, hayattan benden ne beklendiyse yaptim, yapmaya devam ediyorum ancak inanılmaz derecede yalnız ve yıpranmış hissediyorum şimdiden. gün içinde kaç kere oturup aglayasim geliyor artık saymıyorum. aldığım bir aylık maaş ile bir playstation 5 bile alamayacağım bu arada; ama onu sorgulamiyorum bile. şu an is dışında başka bir şey düşünecek hiçbir vaktim yok çünkü.
elbet bir gün bugünler bitecek... ya da ben biteceğim. hadi bakalım.
sigara içenlerin yaptığı eylem.
sen bedava maskeyi bile veremiyorken, onlar öğrenci ve öğretmenlerine maske vermekle kalmayıp düzenli korona testi yapacaklar. sınıflarda her öğrenciyi tek kişi oturtacaklar, öğrenci çakışmalarını engellemek için saat, ve giriş - çıkış ayarlamaları yapacaklar. hadi sen de yap, başlasın okullar.
ricciardo'ya cezan var diyorlar, adam tamam daha hizli surerim diyor devam ediyor.
melis hamilton yok kural kitabi yok bullshit diye agliyor. sonra neden aglak.
melis hamilton yok kural kitabi yok bullshit diye agliyor. sonra neden aglak.
- ben arkadaşlarla kiev’e gidiyorum aşkım...
+ lviv’de karılar daha ucuz değil mi ya?
- yok aşkım. kiev daha... ne karısı ya saçmalama
+ senin cama vuran yansımanı sikerim berkecan!
- aşkım benim seni aldatacağıma inanabiliyor musun ya?
+ senin sülaleni sikerim berkecan!!
- ama aşkım gerçekten kalbimi kırı...
+ senin abide-i zürriyetini sikerim berkecan!!!
+ lviv’de karılar daha ucuz değil mi ya?
- yok aşkım. kiev daha... ne karısı ya saçmalama
+ senin cama vuran yansımanı sikerim berkecan!
- aşkım benim seni aldatacağıma inanabiliyor musun ya?
+ senin sülaleni sikerim berkecan!!
- ama aşkım gerçekten kalbimi kırı...
+ senin abide-i zürriyetini sikerim berkecan!!!
futboldan ne kadar "cok anlayan varsa" toplandigi baslik. adam yillar sonra takim savunmasi adina devrim yapti resmen ama yaranamadi. kadro kalitesinin uzerinde futbol oynatmis hoca bu aksam. rakibinin daha formda oldugunu oturmus bir kadrosunun oldugunu ve fenerbahce'nin henuz toplama bir kadro oldugunu da unutmayin. sanirim bu oyuncularla siz idmana cikiyorsunuz ki biliyorsunuz kimin formda oldugunu. yahu yeni gelmis bir transfere o.. diye kufur etmis adam! nasil bir hayati var bu insanin?!
kodumun papazına bak hele sen.
en azından hayattayız bu da bir şey be abi
bir bitmediniz amk ya tinder falan kurun telefona kasmayın bu kadar nasreddin hoca'nın gölü mayalaması ve tutması sizin burdan "akıllı" bir insana denk gelmenizden daha makul bu batağa düşmek isteyen varsa o ayrı.
girebilmek için araba anahtarını götüne sokacak arkadaşlara başarılar şimdiden.
ben de doktor olsam bir dakika durmam çeker giderim. adamlar haklı. hiç kızmayın, lafı eğip bükmeyin. ülke tel tel her açıdan dökülürken ne yapmalarını bekliyordunuz?
bu yaştan sonra beni ve ailemi kabul edecek bir ülke bulsam inanın yarın her şeyi bırakıp giderim. bu gün yaşadığım bir olaydan sonra eşiği ben de aştım.
olay ne derseniz? 7-8 tane 16-19 yaş aralığında zibidi, maganda, çomar, ahlaksız, cahil ve kültürsüz genç parkta ki dekoratif aydınlatma direğini devirmeye çalışıyorlardı. dayanamadım ve müdahale ettim. az daha başım belaya gidiyordu. şu anda evdeyim ama kesin evin önünde ki arabaya vb. zarar verecekler biliyorum. zira takip ettiler.
bu yaşıma kadar böyle cahil cesareti bir olay ile hiç karşılaşmadım. önceden olsa böyle insanlar bu kadar cesaretli olmuyorlardı. toplum o kadar çürüdü ki, tüm bildiğimiz kavramlar o kadar ayaklar altına alındı ki, bu ülke artık , çomarlığın, cehaletin kol gezdiği bir ülke haline geldi. bu topluma yabancılaştım artık ben. eminim ki çoğunlukta böyle düşünüyor artık. dolayısı ile kendimi bu topluma ait hissetmiyorum. böyle hisseden insanların başka ülkelere gitmesi normal değil mi?
bu yaştan sonra beni ve ailemi kabul edecek bir ülke bulsam inanın yarın her şeyi bırakıp giderim. bu gün yaşadığım bir olaydan sonra eşiği ben de aştım.
olay ne derseniz? 7-8 tane 16-19 yaş aralığında zibidi, maganda, çomar, ahlaksız, cahil ve kültürsüz genç parkta ki dekoratif aydınlatma direğini devirmeye çalışıyorlardı. dayanamadım ve müdahale ettim. az daha başım belaya gidiyordu. şu anda evdeyim ama kesin evin önünde ki arabaya vb. zarar verecekler biliyorum. zira takip ettiler.
bu yaşıma kadar böyle cahil cesareti bir olay ile hiç karşılaşmadım. önceden olsa böyle insanlar bu kadar cesaretli olmuyorlardı. toplum o kadar çürüdü ki, tüm bildiğimiz kavramlar o kadar ayaklar altına alındı ki, bu ülke artık , çomarlığın, cehaletin kol gezdiği bir ülke haline geldi. bu topluma yabancılaştım artık ben. eminim ki çoğunlukta böyle düşünüyor artık. dolayısı ile kendimi bu topluma ait hissetmiyorum. böyle hisseden insanların başka ülkelere gitmesi normal değil mi?
yunan anakarasına 600, türk toprağına 1,5 km mesafesi olan adaya ancak drone'larla yaklaşabiliyor olmanın daha üzücü olduğu durum.
göbeğini saklamak isteyen erkektir.
israil yardım yapmaz, yatırım yapar.
bu piçler 2 hafta sonra sosyal mesafeye dikkat edelim diye paylaşım yaparlar.
keşke, bu hep ilk ermeniler saldırırken yapılsaydı. ama yapmazlar.
hdp nin taktik bu.
pkk karakol basar. sesi çıkmaz. asker operasyon yapar. barış çağrısı.
yersen amk. *
* bu amk öylesine bir amk değil, dibine kadar amk.
edit : daha önce, van da helikopter atılan 2 köylü başlığına girdiğim 500 favlık entry, herşey nizami iken modlar tarafından silindi. bakalım bu silincek mi. modlar daki bu hdp sevgisi belli olacak.
hdp nin taktik bu.
pkk karakol basar. sesi çıkmaz. asker operasyon yapar. barış çağrısı.
yersen amk. *
* bu amk öylesine bir amk değil, dibine kadar amk.
edit : daha önce, van da helikopter atılan 2 köylü başlığına girdiğim 500 favlık entry, herşey nizami iken modlar tarafından silindi. bakalım bu silincek mi. modlar daki bu hdp sevgisi belli olacak.
birkaç yıl öncesinin yetenek sizsiniz jürisi şimdilerin teknik direktörü!
böyle bir kariyer planlaması olabilir mi allah aşkına? iş disiplini ve ahlakı diplerde olan bu adamdan hiçbir şey olmaz.
böyle bir kariyer planlaması olabilir mi allah aşkına? iş disiplini ve ahlakı diplerde olan bu adamdan hiçbir şey olmaz.
bir keresinde hobilerim alanına bilinen dünya liglerinde oynayan takımların neredeyse tamamının son beş yılda giydiği forma setlerini, tedarikçilerini, tarihsel forma süreçlerini araştırıyorum/biliyorum yazmıştım.
bu ne anlama geliyor diye çağırmışlar görüşmeye meğersem. hobi işte goduğumun ikcısı. iyi o zaman al sana hobi; arkadaşın arabayla gezmek. hayret ya.
bu ne anlama geliyor diye çağırmışlar görüşmeye meğersem. hobi işte goduğumun ikcısı. iyi o zaman al sana hobi; arkadaşın arabayla gezmek. hayret ya.
beşiktaş'ın düşüşünü başlatan unsurlardan biri. bu adam takıma geldiğinden beri iki yakamız bir araya gelmedi. bu kadar faydasız olup bu kadar değer gören başka bir adam yoktur.
yemek yerken o lokmayı ağzına atışı bile gözüne batıyorsa olay bitmiştir.
zorlamayın en yakın aile mahkemesinde soluğu alın derim.
hayat kısa kuşlar bile zor uçuyor artık.
zorlamayın en yakın aile mahkemesinde soluğu alın derim.
hayat kısa kuşlar bile zor uçuyor artık.
2016'da kazanılan şampiyonluk 90'ların başında veya 2000'lerin başında jordan veya kobe tarafından kazanılmış olsaydı şimdiye üzerine film yapılır ve tartışmasız şekilde goat'lık iddiasında bulunulurdu.
işin içinde lebron olunca konu bambaşka oluyor. adam ciddi ciddi tarihin en iyi ilk 3 takımından birine karşı (diğerleri chicago ve durantli 17-18 gsw) 3-1 geriden, tarihte eşi benzeri bir daha olmamış tam 32 defa 3-1 geriye düşülmesine rağmen başarılamamış bir şeyi başaran takımın generaliydi.
kazanılan son 3 maçta 41-41-27 sayı atıp, nba finaller tarihinin en epik bloklarından birini yaptı. tüm seride iki takımda her istatistikte en iyi oldu. (tarihte bir daha yapılmamış/yapılamamış) seriyi neredeyse guard oynamasına rağmen 3'e yakın blok ortalamasıyla bitirmiş.
ama pardon lebron clutch değil hatta adam da değil loser. 21. yüzyılda beyin fakirliği gerçekten çekilmiyor.
işin içinde lebron olunca konu bambaşka oluyor. adam ciddi ciddi tarihin en iyi ilk 3 takımından birine karşı (diğerleri chicago ve durantli 17-18 gsw) 3-1 geriden, tarihte eşi benzeri bir daha olmamış tam 32 defa 3-1 geriye düşülmesine rağmen başarılamamış bir şeyi başaran takımın generaliydi.
kazanılan son 3 maçta 41-41-27 sayı atıp, nba finaller tarihinin en epik bloklarından birini yaptı. tüm seride iki takımda her istatistikte en iyi oldu. (tarihte bir daha yapılmamış/yapılamamış) seriyi neredeyse guard oynamasına rağmen 3'e yakın blok ortalamasıyla bitirmiş.
ama pardon lebron clutch değil hatta adam da değil loser. 21. yüzyılda beyin fakirliği gerçekten çekilmiyor.
ben dünyanın en uyku sever insanıyım. üstelik yastığa yaklaşırken rüyaya dalma gibi bir uyku hızım var; bu benim süper gücüm.
sekizde uyusam -ki sıklıkla uyurum- gece boyunca hiç uyanmam; öyle düşkünümdür.
ama cumartesi pazar sabah uykularımı bile belgrad ormanı’na gidebilmek için feda ediyorum.
çünkü sonuna kadar değer.
üstelik ormana yakın bile değilim; bizim ekibin tekerleği 6.30’da döner ki 7’de başlamış olalım.
saat 12 olduğunda biz sporumuzu yapmış, kahvaltımızı etmiş, duşumuzu almış tembellik ediyor oluyoruz.
gün öyle harika başlıyor.
herkese önerim sabah sporunu bir şekilde hayatlarına dahil etmeleridir.
istanbul’un aşağı çekmeye çalıştığı yaşam kalitenizi bir ucundan yukarı çekiştirmek için böyle çabalara ihtiyacımız var.
çok öneriyorum.
sekizde uyusam -ki sıklıkla uyurum- gece boyunca hiç uyanmam; öyle düşkünümdür.
ama cumartesi pazar sabah uykularımı bile belgrad ormanı’na gidebilmek için feda ediyorum.
çünkü sonuna kadar değer.
üstelik ormana yakın bile değilim; bizim ekibin tekerleği 6.30’da döner ki 7’de başlamış olalım.
saat 12 olduğunda biz sporumuzu yapmış, kahvaltımızı etmiş, duşumuzu almış tembellik ediyor oluyoruz.
gün öyle harika başlıyor.
herkese önerim sabah sporunu bir şekilde hayatlarına dahil etmeleridir.
istanbul’un aşağı çekmeye çalıştığı yaşam kalitenizi bir ucundan yukarı çekiştirmek için böyle çabalara ihtiyacımız var.
çok öneriyorum.
açılın ben olayın tamamına hakimim;
şimdi bu kadın küçük yaşta annesini, daha sonra babasını kaybetmiş. dayısının, teyzesinin onun bunun yanında büyümüş. sonra kocası ile bir şekilde tanışmış evlenmiş. akli melekelerinin çok yerinde olmadığını düşündüğüm bir kadın. kocasının şiddeti ve maddi sıkıntılarından kurtulmak için kendini alt komşuya yamıyor. önce adamın annesine bakıcılık yapmaya başlıyor sonra da adama "benimle ilişkiye başlamazsan kendimi öldürürüm" diyor. alt komşu ile kaçmak için 5 yaşındaki oğlunu komşuyu bırakıyor, sonra da "oğlumu çok özledim, evladımı getirin bana" tiradları atıyor.
kocası da değişik bir adam. programa katıldığında karısının alt komşu ile kaçtığını, yeni doğan çocuğunun kendisinden olup olmadığı ile şüpheleri olduğunu ama karısını affedeceğini, eve dönmesini ve hayatlarına devam etmelerini istemişti. kadının söylediğine göre kocasının 11 ayrı suçtan sabıka kaydı var, içeri girip çıkmış bir adam. kadına sürekli şiddet uygulayan, hayatının tek aşkı tofaş arabası olan, karısı suratına karşı "çocuk senden değil cengiz'den!!" diye hönkürdükçe "esra hanım ben affetmek istiyorum, boşanmak istemiyorum" diyen bir arkadaş.
alt komşu ise kadının babası olacak yaşta, 25 yıl başka bir kadın ile evli kalmış ve ayrılmış, aşkı bu kadında bulup suratına "bunun parası yok, güzelliği yok ama ben aşık oldum!" diyerek insanlığını, güzel yüreğini kanıtlamaya çalışan bir abimiz. hele komşu nedir sorusuna "komşu candır, komşu güvendir" demesi var ki, evlere şenlik.
durumu özetledikten sonra şunu belirtmek isterim ki, bu insanlar gerçekten delirmiş olmalı. ya çocuk komşudan çıkınca kadının sevinmesi zaten klinik bir vaka da; çocuğun kendisinden çıkmamasından ziyade, karısının üzerine yaptığı arabasının karısı tarafından satıldığını öğrenen kocanın bir tepkisi var ki, bunlar nasıl insanlar dedirtiyor.
o değil de ben bu kadar şeyi niye biliyorum o da ayrı bir vaka :/
şimdi bu kadın küçük yaşta annesini, daha sonra babasını kaybetmiş. dayısının, teyzesinin onun bunun yanında büyümüş. sonra kocası ile bir şekilde tanışmış evlenmiş. akli melekelerinin çok yerinde olmadığını düşündüğüm bir kadın. kocasının şiddeti ve maddi sıkıntılarından kurtulmak için kendini alt komşuya yamıyor. önce adamın annesine bakıcılık yapmaya başlıyor sonra da adama "benimle ilişkiye başlamazsan kendimi öldürürüm" diyor. alt komşu ile kaçmak için 5 yaşındaki oğlunu komşuyu bırakıyor, sonra da "oğlumu çok özledim, evladımı getirin bana" tiradları atıyor.
kocası da değişik bir adam. programa katıldığında karısının alt komşu ile kaçtığını, yeni doğan çocuğunun kendisinden olup olmadığı ile şüpheleri olduğunu ama karısını affedeceğini, eve dönmesini ve hayatlarına devam etmelerini istemişti. kadının söylediğine göre kocasının 11 ayrı suçtan sabıka kaydı var, içeri girip çıkmış bir adam. kadına sürekli şiddet uygulayan, hayatının tek aşkı tofaş arabası olan, karısı suratına karşı "çocuk senden değil cengiz'den!!" diye hönkürdükçe "esra hanım ben affetmek istiyorum, boşanmak istemiyorum" diyen bir arkadaş.
alt komşu ise kadının babası olacak yaşta, 25 yıl başka bir kadın ile evli kalmış ve ayrılmış, aşkı bu kadında bulup suratına "bunun parası yok, güzelliği yok ama ben aşık oldum!" diyerek insanlığını, güzel yüreğini kanıtlamaya çalışan bir abimiz. hele komşu nedir sorusuna "komşu candır, komşu güvendir" demesi var ki, evlere şenlik.
durumu özetledikten sonra şunu belirtmek isterim ki, bu insanlar gerçekten delirmiş olmalı. ya çocuk komşudan çıkınca kadının sevinmesi zaten klinik bir vaka da; çocuğun kendisinden çıkmamasından ziyade, karısının üzerine yaptığı arabasının karısı tarafından satıldığını öğrenen kocanın bir tepkisi var ki, bunlar nasıl insanlar dedirtiyor.
o değil de ben bu kadar şeyi niye biliyorum o da ayrı bir vaka :/
- gideyim de biraz insan yüzü göreyim
adam madem bu kadar büyük fb düşmanı, niye hiç bir fb taraftarı atandığını duyunca üzülmedi ya da tepki koymadı.hepsi bıyık altından gülüp saçma sapan istatistikler paylaşıyorlar.
ali palabıyık için kader maçıdır.adil 1 yönetim göstersin, insan içine çıkacak yüzü olsun.
ali palabıyık için kader maçıdır.adil 1 yönetim göstersin, insan içine çıkacak yüzü olsun.
seda sayan poposunu salladı poposunu salladı döndü poposunu salladı şeklinde öğreten sapık bir hocadan öğrenmiştim.
fenerliler resmen deniz tütüç'ten medet umuyor. olum alex, anelka, carlos, appiah, hoijdonk gibi adamlardan deniz'e serbest düşüşü nasıl becerdiniz?
vasat futbolcu.
vasat futbolcu.
doğru yoldadır.
türkiye için yerel fiyatlandırmanın şart olduğu konsol mağazası.
benin anlamadığım nokta türkiye mağazasını neden ingiltere yönetiyor. madem ingiltere yönetiyor playstation türkiye ekibinin varlığı ne işe yarıyor. kapatın çıkın gidin dükkandan o zaman. türk oyuncuların faydasına bi şey yapmayacaksanız koltuğu oyuncu dostu kişilere bırakın. hiç öyle bir oyuna 80 euro-720 lira verecek halim yok.
edit: xbox tarafı game passi tüm dünyada en ucuz ülkemizde sunmuşken bu fiyatlar nedir allah aşkına. yeni dönemde xbox'ımı alır üstüne game passimi de yanına eklerim keyfime bakarım. ben 700 liraya 5 yıllık game pass aboneliği alırım la dalga mı geçiyorsunuz.
microsoft tarafı 60 dolarlık gears 5i steamde 90 liraya satışa sunmuşken sony'nin 50 dolarlık horizon oyunu 275 liraya satılıyor. bu büyük bir rezillik abi kusura bakmayın.
benin anlamadığım nokta türkiye mağazasını neden ingiltere yönetiyor. madem ingiltere yönetiyor playstation türkiye ekibinin varlığı ne işe yarıyor. kapatın çıkın gidin dükkandan o zaman. türk oyuncuların faydasına bi şey yapmayacaksanız koltuğu oyuncu dostu kişilere bırakın. hiç öyle bir oyuna 80 euro-720 lira verecek halim yok.
edit: xbox tarafı game passi tüm dünyada en ucuz ülkemizde sunmuşken bu fiyatlar nedir allah aşkına. yeni dönemde xbox'ımı alır üstüne game passimi de yanına eklerim keyfime bakarım. ben 700 liraya 5 yıllık game pass aboneliği alırım la dalga mı geçiyorsunuz.
microsoft tarafı 60 dolarlık gears 5i steamde 90 liraya satışa sunmuşken sony'nin 50 dolarlık horizon oyunu 275 liraya satılıyor. bu büyük bir rezillik abi kusura bakmayın.
grup vitamin.. :)
"bence artık sen de herkes gibisin."
--- spoiler ---
akp milletvekili şirin ünal’ın evinde hayatını kaybeden nadira kadirova’nın odasında yapılan olay yeri incelemesine ilişkin yeni görüntülere birgün ulaştı. kadirova ailesinin avukatı ilyas doğan, görüntülerle ilgili olarak "boğuşma yaşandığını düşündürüyor". doğan: üç ayrı bölgede kan birikmesi var ve üçü de birbirine mesafeli alanlarda, dedi.
--- spoiler ---
video
akp milletvekili şirin ünal’ın evinde hayatını kaybeden nadira kadirova’nın odasında yapılan olay yeri incelemesine ilişkin yeni görüntülere birgün ulaştı. kadirova ailesinin avukatı ilyas doğan, görüntülerle ilgili olarak "boğuşma yaşandığını düşündürüyor". doğan: üç ayrı bölgede kan birikmesi var ve üçü de birbirine mesafeli alanlarda, dedi.
--- spoiler ---
video
kadın parkta çimene yatmış, güzel güzel takılıyor, müziğini dinliyor. kimseye bir zararı yok. (öncesinde magic mushroom yemiş muhtemelen) amcıklar gelmiş yanına mikrofon uzatıyor, dalyarak dalyarak sorular soruyorlar. ben olsam siktirin gidin mikrofonu götünüze sokarım derim ama kadın güzel güzel konuşmaya çalışıyor. sonra da millet kafayı yemiş diyor. kim kafayı yedi acaba, iyi düşünmek lazım.
makamında rehin alınıp ardından şehit edilen cumhuriyet savcısı (bkz: mehmet selim kiraz)'ın katili dhkp-c teröristi (bkz: şafak yayla) 'yı konserinde şehit olarak nitelendiren ve terör örgütü yuvasına dönüşmüş grup yorum'un üyesi helin bölek denen teröriste ait görüntüler.
bir bir açlığınızda ölün bakalım. ölümlerinizi keyifle izlemeye devam edeceğiz.
ateşiniz bol olsun!
bir bir açlığınızda ölün bakalım. ölümlerinizi keyifle izlemeye devam edeceğiz.
ateşiniz bol olsun!