Sık geçen başlıklar

ideal duş alma sıklığı 6

ekşi'de gör
şu muhabbete ne kadar fazla sayıda yazarsam o kadar elit ve temiz görünürüm zanneden mallar var.

siz şekil yapacaksınız diye sular boşa akıyor, kaynaklar tükeniyor sevgili 31'ciler.
geçenlerde dolmuşa bindim...
ya var ya kokudan gözün yaşarır.
bi de çok belli ki, sadece o anın kokusu değil.üzerindeki elbiselere sinmiş bir ağırlıkta.
yani terliyor, eve gidiyor,yıkanmıyor ve aynı kıyafeti sabah tekrar giyiyor.ve kim bilir bu döngü kaç gündür süregelmekte.
bakındım tiplere...olur ya, adam ağır işçidir filan..hoş görecek sebep arıyorum.yok aga oyle işçi mişçi de yok araçta.
lan hadi sen farketmiyorsun...eşin koynuna nasıl alıyor ki? arkadaşın, konukomşunda mı yok teke gibi koktuğunu belli eden ?
kuduza yakalanmış gibi korkuyorlar sudan millet.

cidden inanamıyorum.
her ayın 15 inde istisnasız duşumu alırım.
vücudunuzun yağ dengesini bozmayacak sıklıktır. öyle günde 3 kere yıkanılmaz.