alkışlarla yaşıyorum.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
sizin gibi yöneticilerin olduğu bir ülkenin vatandaşı olduğum için utanıyorum.
dilinizin her sürçtüğü anda bilinçaltınız sürekli halkı nasıl gördüğünüzü dışa vuruyor.
bu ülkenin kimlik kartı hiç bu kadar değersizleşmemişti. kendi ülkemde 3. sınıf insan muamelesi görüyoruz.
insanda geleceğe dair en ufak bir heves, hayal gücü, enerji bırakmıyorsunuz ülke adına. yaşama umudunu emiyorsunuz insanların, geçtim merkez bankasını, doları, ekmek kavgasını. en büyük zarar insanların gelecek umudunu yok etmeniz.
gidin artık. kabul edin. bu işin partiyle siyasetle alakası kalmadı artık. yeter artık oynadığınız partizanlık oyunları, milliyetçilik rolleri, en büyük müslüman ayakları.
ortak aklın bir olduğu noktada, kontrolü kaybettiniz. mental olarak bitik durumdasınız.
gidin.
bırakın artık.... ülkeyi, insanını seven, menfaat / güç zehirlenmesi yaşamamış yeni birileri gelip kurtarmaya çalışsın geri kalanı. verdiğiniz zararları toparlamak onlarca yıl alacak.
durum tam olarak bu;
https://twitter.com/…nlu/status/1390265775647305735
dilinizin her sürçtüğü anda bilinçaltınız sürekli halkı nasıl gördüğünüzü dışa vuruyor.
bu ülkenin kimlik kartı hiç bu kadar değersizleşmemişti. kendi ülkemde 3. sınıf insan muamelesi görüyoruz.
insanda geleceğe dair en ufak bir heves, hayal gücü, enerji bırakmıyorsunuz ülke adına. yaşama umudunu emiyorsunuz insanların, geçtim merkez bankasını, doları, ekmek kavgasını. en büyük zarar insanların gelecek umudunu yok etmeniz.
gidin artık. kabul edin. bu işin partiyle siyasetle alakası kalmadı artık. yeter artık oynadığınız partizanlık oyunları, milliyetçilik rolleri, en büyük müslüman ayakları.
ortak aklın bir olduğu noktada, kontrolü kaybettiniz. mental olarak bitik durumdasınız.
gidin.
bırakın artık.... ülkeyi, insanını seven, menfaat / güç zehirlenmesi yaşamamış yeni birileri gelip kurtarmaya çalışsın geri kalanı. verdiğiniz zararları toparlamak onlarca yıl alacak.
durum tam olarak bu;
https://twitter.com/…nlu/status/1390265775647305735
dogecoin'e kadar ben de destekledim kendisini ama artık yeter.
btc'de hacim bırakmadın ibne, altcoin gibi pump/dump yiyor 5 dakikada, siktir git neye elini atsan bokunu çıkarıyorsun amk.
edit : yalnız siz de az ikiyüzlü değilsiniz amk, senelerce tesla bedava elektrik dağıtacaktı önünü kestiler diye kafa siktiniz şimdi adam beleş internet getirecem diyince auvv yapıyorsunuz. delikanlı olun amk.
--rek lam lar--
https://www.troncloud.org/reg?code=1609560adb7b84
havadan 200 trx airdrop verdiklerini beyan ediyorlar, denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum. kaydolunca hesapta görünüyor da yarın deneyeceğim bakalım çekebiliyor muyuz.
https://revuto.com/invite/baha525df8
cardano'nun çıkardığı yeni bir token, ilk kayıtta 10 tane veriyor. kaydolmaktan zarar gelmez.
--reklamlar sona erdi--
btc'de hacim bırakmadın ibne, altcoin gibi pump/dump yiyor 5 dakikada, siktir git neye elini atsan bokunu çıkarıyorsun amk.
edit : yalnız siz de az ikiyüzlü değilsiniz amk, senelerce tesla bedava elektrik dağıtacaktı önünü kestiler diye kafa siktiniz şimdi adam beleş internet getirecem diyince auvv yapıyorsunuz. delikanlı olun amk.
--rek lam lar--
https://www.troncloud.org/reg?code=1609560adb7b84
havadan 200 trx airdrop verdiklerini beyan ediyorlar, denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum. kaydolunca hesapta görünüyor da yarın deneyeceğim bakalım çekebiliyor muyuz.
https://revuto.com/invite/baha525df8
cardano'nun çıkardığı yeni bir token, ilk kayıtta 10 tane veriyor. kaydolmaktan zarar gelmez.
--reklamlar sona erdi--
link
süleyman soylu, ekrem imamoğlu'nun türbede ellerini arkaya bağlamasına "bana göre suç" açıklaması yapmıştır
güya bir devlet adamı olması gereken içişleri bakanı'nın imamoğlu korkusundan düştüğü hal trajikomik
ekrem imamoğlu; ruhsar pekcan'ın veya eski ibb yönetiminin yolsuzluk haberini paylaşarak
"peki sizce bu da bir suç mudur"
diye gol atmalıdır.
o kadar çaresizler ki böyle ufak tefek şeylerden sonuç elde etmeye çalışıyorlar, ama bunların muhalefeti daha da güçlendirdiğinin farkına varamayacak kadar basiretleri bağlanmış durumda.
not: tüm suçu cimer şikayetine ve savcıya atıyorlar ama bir adam da sormuyor ki bu savcıya bu soruşturmayı başlattıracak siyasi ortamı kim yarattı? 28 şubat döneminde bile bir savcı kendini bu kadar baskı altında (veya iktidara yaranma arzusunda) hissetmezdi.
süleyman soylu, ekrem imamoğlu'nun türbede ellerini arkaya bağlamasına "bana göre suç" açıklaması yapmıştır
güya bir devlet adamı olması gereken içişleri bakanı'nın imamoğlu korkusundan düştüğü hal trajikomik
ekrem imamoğlu; ruhsar pekcan'ın veya eski ibb yönetiminin yolsuzluk haberini paylaşarak
"peki sizce bu da bir suç mudur"
diye gol atmalıdır.
o kadar çaresizler ki böyle ufak tefek şeylerden sonuç elde etmeye çalışıyorlar, ama bunların muhalefeti daha da güçlendirdiğinin farkına varamayacak kadar basiretleri bağlanmış durumda.
not: tüm suçu cimer şikayetine ve savcıya atıyorlar ama bir adam da sormuyor ki bu savcıya bu soruşturmayı başlattıracak siyasi ortamı kim yarattı? 28 şubat döneminde bile bir savcı kendini bu kadar baskı altında (veya iktidara yaranma arzusunda) hissetmezdi.
itiraf.com
‘o anda mert benim pantolonumu çözüp birden kökleyiverdi’
‘o anda mert benim pantolonumu çözüp birden kökleyiverdi’
ulan biriniz de ataride silahla ördek avlamayı söylememiş.
ulan ne teknolojiydi beee! bugün bile böyle bir teknoloji yok :)
ulan ne teknolojiydi beee! bugün bile böyle bir teknoloji yok :)
bence serefsizlik. hani kanunan serefsizlik olmayabilir ama nasil suleyman soylu bence suc diyor ya ben de diyorum ki bence serefsizlik.
tekir çok iyi olm.
tekir alın zaten. ben de sokaktan bir tekir aldım. hayvan neredeyse benle konuşacak. o kadar zeki. her derdini gelip anlatıyor. mesela oyun istiyorsa, burnundan öyle tatlı öyle acıklı bir ses çıkarıyor ki, seri katil yürekli bir adam olsan yemin ediyorum için parçalanır. öyle de şerefsiz öyle de çakal.
tertemiz de bir hayvan. ne bir koku ne bir tuvalet sorunu. ayrıca tekirler aşırı yaramaz diyorlar ama kedi kadar yaramaz bence. öyle perdeye koltuğa saldırmıyor. vazoyu falan da devirmiyor. bazen geceleri içine şeytan kaçmış gibi bir hiperaktivite yaşıyor ama o da haftada 1-2. bizim kızdığımızı anlıyor resmen ve sınırları aşırı zorlamıyor.
eve ilk aldığımız dönemlerde dışardan köpek havlaması duyunca titrerdi garibim. gözümüzün içine bakardı biz de korkuyor muyuz acaba diye kontrol mü ederdi bilmiyorum. şimdilerde tabi artık umrunda bile olmuyor.
bir de ben başka kedide görmedim ama bunda tavşan gibi bir hareket yapma huyu var. canı bir şey istediği zaman tavşan yapıyor. yani biz tavşan yapmak diyoruz. yemek istiyorsa, oyun istiyorsa, bir kapının açılmasını istiyorsa talebini böyle dile getiriyor. tavşan hareketi
bir de 1 sene sokakta yaşamış bir hayvan olmasına rağmen eve alıştığından beri (ki alışması çok kısa sürdü, 1 hafta falan) kapının dışına burnunu bile çıkarmıyor. bazen şakasına “atıcam lan seni dışarı” diyip kucaklayıp kapıya götürüyorum, atacakmış gibi yapıyorum. yavrum biliyor tabi sokağın zorluğunu, eve geri dönmek için nasıl çırpınıyor, üstümü başımı yırtıyor. o kadar da evcümen oldu.
edit: daha çok tavşan hareketli video atmam için çok sayıda mesaj geldi, ben de bir instagram hesabı açtım, bir sürü video var yavaş yavaş yüklerim takip ederseniz sevnirim; https://instagram.com/…catbunny?igshid=18vsiacwg0hr
edit2: (bkz: sma tip 1 hastası yiğit alp'e yardım kampanyası)
tekir alın zaten. ben de sokaktan bir tekir aldım. hayvan neredeyse benle konuşacak. o kadar zeki. her derdini gelip anlatıyor. mesela oyun istiyorsa, burnundan öyle tatlı öyle acıklı bir ses çıkarıyor ki, seri katil yürekli bir adam olsan yemin ediyorum için parçalanır. öyle de şerefsiz öyle de çakal.
tertemiz de bir hayvan. ne bir koku ne bir tuvalet sorunu. ayrıca tekirler aşırı yaramaz diyorlar ama kedi kadar yaramaz bence. öyle perdeye koltuğa saldırmıyor. vazoyu falan da devirmiyor. bazen geceleri içine şeytan kaçmış gibi bir hiperaktivite yaşıyor ama o da haftada 1-2. bizim kızdığımızı anlıyor resmen ve sınırları aşırı zorlamıyor.
eve ilk aldığımız dönemlerde dışardan köpek havlaması duyunca titrerdi garibim. gözümüzün içine bakardı biz de korkuyor muyuz acaba diye kontrol mü ederdi bilmiyorum. şimdilerde tabi artık umrunda bile olmuyor.
bir de ben başka kedide görmedim ama bunda tavşan gibi bir hareket yapma huyu var. canı bir şey istediği zaman tavşan yapıyor. yani biz tavşan yapmak diyoruz. yemek istiyorsa, oyun istiyorsa, bir kapının açılmasını istiyorsa talebini böyle dile getiriyor. tavşan hareketi
bir de 1 sene sokakta yaşamış bir hayvan olmasına rağmen eve alıştığından beri (ki alışması çok kısa sürdü, 1 hafta falan) kapının dışına burnunu bile çıkarmıyor. bazen şakasına “atıcam lan seni dışarı” diyip kucaklayıp kapıya götürüyorum, atacakmış gibi yapıyorum. yavrum biliyor tabi sokağın zorluğunu, eve geri dönmek için nasıl çırpınıyor, üstümü başımı yırtıyor. o kadar da evcümen oldu.
edit: daha çok tavşan hareketli video atmam için çok sayıda mesaj geldi, ben de bir instagram hesabı açtım, bir sürü video var yavaş yavaş yüklerim takip ederseniz sevnirim; https://instagram.com/…catbunny?igshid=18vsiacwg0hr
edit2: (bkz: sma tip 1 hastası yiğit alp'e yardım kampanyası)
demek ki düşüyor.
bir akp'li ne diyorsa tam tersini düşünün, doğru bilgiye anında ulaşırsınız.
bir akp'li açıklaması.
bir akp'li ne diyorsa tam tersini düşünün, doğru bilgiye anında ulaşırsınız.
bir akp'li açıklaması.
şok market
a101
şok2
görsel
ertesi gün hapı gibi mübarekler. bugün itibarıyla ped satışları 17 mayıs’a kadar yasaklanmış. erbakan hoca devrim kanlı mı olacak kansız mı derken acaba bugünleri mi kast ediyordu? büyük adammış yaşarken kıymetini bilemedik.
not: twitter’da yüzlerce foto video daha var. aslında genelgede satış yasağı yok ama çalışanlar sadece zorunlu gıda maddeleri satılabilyor diyorlar. bu saçmalığın sorumlusu; herkesin her şeyden korkmasını, inisiyatif alamamasını sağlayanlar olabilir.
a101
şok2
görsel
ertesi gün hapı gibi mübarekler. bugün itibarıyla ped satışları 17 mayıs’a kadar yasaklanmış. erbakan hoca devrim kanlı mı olacak kansız mı derken acaba bugünleri mi kast ediyordu? büyük adammış yaşarken kıymetini bilemedik.
not: twitter’da yüzlerce foto video daha var. aslında genelgede satış yasağı yok ama çalışanlar sadece zorunlu gıda maddeleri satılabilyor diyorlar. bu saçmalığın sorumlusu; herkesin her şeyden korkmasını, inisiyatif alamamasını sağlayanlar olabilir.
benim insanım kendini tramvayın önüne atarken ingiliz'in götünü bile örtme gereği duymadan benim denizimde keyif çatması.
fransa'ya milyar eurolar versen de şu reklamı yaptıramazsın türkiye olarak. şu an akp'den daha faydalıdır bu ülke için. gerçi sokaktaki trafik lambası bile akp'den daha faydalıdır ama o ayrı konu şimdi
kaynak
akparti'nin iyice batırdığının göstergesidir. partide liyakatli adam kalmadı
birkaç akp'liyi gaza getirse de özellikle milyonlarca kararsız seçmenin gündemine 128 milyar dolar meselesini soktukları için ayrı, videoyu silerek tüy diktikleri için ayrı teşekkür ederim
o kadar para da boşa gitti :)
inşallah şöyle bir hashtag başlatırlar: #yalanüretimmerkezinerede
edit: ayrıca (bkz: marketlerde prezervatif satışının yasaklanması)
akparti'nin iyice batırdığının göstergesidir. partide liyakatli adam kalmadı
birkaç akp'liyi gaza getirse de özellikle milyonlarca kararsız seçmenin gündemine 128 milyar dolar meselesini soktukları için ayrı, videoyu silerek tüy diktikleri için ayrı teşekkür ederim
o kadar para da boşa gitti :)
inşallah şöyle bir hashtag başlatırlar: #yalanüretimmerkezinerede
edit: ayrıca (bkz: marketlerde prezervatif satışının yasaklanması)
olmayan coolluk. mesela ben taklalı kaza geçirdim, 100 metrelik mesafeye dahi emniyet kemeri takarak gidiyorum. koruyacağını bileyim emniyet kemerini götüme bile sokarım. kazayı yaşayan bilir.
koca bir tımarhaneye döndürdüler twitter'ı. kimin fikrinden hoşlanmasalar asılıp kesilmesini istiyorlar. bu topluluğun çeşme suyuna antidepresan atılmalı.
uzun uğraşlar sonucu powerbank diyememesi, hatta bu telaffuza yakın bir biçimde hatalı bile olsa söyleyememesi sonucu türk dil kurumu'na yeni bir sözcük armağan ederek bu işi çözdü babam.
"seyyar akü"
"seyyar akü"
aylardır ortadan kaybolup sonra camide ortaya çıkması der ve susarım...
istemsizce "hahahaha" dedirten bir vidyo. ama bir konuyu gözden kaçırmamak lazım:
hani diyoruz ya, "ak tim gene organize olmuş" diye, hakikaten oluyorlarmış. yani bundan zaten emindim de, bunu kanlı canlı görmek bambaşka bir şey.
1.20 civarında aşağı kaydırıldığında katılımcı sayısıyla ilgili de fikir veriyor görüntü. 5-10 saniye sonra da "cemile" mahlaslı kullanıcı "bu gece gene baya uğraşacağız" gibi bir şeyler söylüyor ve başka bir kullanıcı "yok valla ben bu sefer uğraşmam adamlar haklı" tarzında bir cevap veriyor. yani bu adamlar gerçekten her gün her saniye bu şekilde örgütlenip resmen sosyal medya kanallarında manipülasyon operasyonları yapıyorlar. e peki, bu insanların işleri güçleri yok mu? bu kişileri finanse eden bir kanal mı var? yoksa şahıs iktidarının "paralı troll ordusu" mu var? ilginç.
grup oldukça kalabalık, sesi soluğu çıkmayan diğerlerinin bir nevi "er" olduklarını düşünüyorum, konuşanlar da bu manganın liderleri, örgütleyenler.
ayrıca belirtmeden de geçemeyeceğim, benzer bir görüntü muhalif motivli olarak ortaya çıksaydı, o odadaki herkes için nitelikli suç örgütü kurmaktan soruşturma açarlardı, içişleri bakanı "bence suç" diye yargı dağıtır, ensonhaber "hainlerden darbe planı" diye başlık atardı.
hani diyoruz ya, "ak tim gene organize olmuş" diye, hakikaten oluyorlarmış. yani bundan zaten emindim de, bunu kanlı canlı görmek bambaşka bir şey.
1.20 civarında aşağı kaydırıldığında katılımcı sayısıyla ilgili de fikir veriyor görüntü. 5-10 saniye sonra da "cemile" mahlaslı kullanıcı "bu gece gene baya uğraşacağız" gibi bir şeyler söylüyor ve başka bir kullanıcı "yok valla ben bu sefer uğraşmam adamlar haklı" tarzında bir cevap veriyor. yani bu adamlar gerçekten her gün her saniye bu şekilde örgütlenip resmen sosyal medya kanallarında manipülasyon operasyonları yapıyorlar. e peki, bu insanların işleri güçleri yok mu? bu kişileri finanse eden bir kanal mı var? yoksa şahıs iktidarının "paralı troll ordusu" mu var? ilginç.
grup oldukça kalabalık, sesi soluğu çıkmayan diğerlerinin bir nevi "er" olduklarını düşünüyorum, konuşanlar da bu manganın liderleri, örgütleyenler.
ayrıca belirtmeden de geçemeyeceğim, benzer bir görüntü muhalif motivli olarak ortaya çıksaydı, o odadaki herkes için nitelikli suç örgütü kurmaktan soruşturma açarlardı, içişleri bakanı "bence suç" diye yargı dağıtır, ensonhaber "hainlerden darbe planı" diye başlık atardı.
ben hep alaattin keykubat üniversitesi, kün fe yekün, babasının prensesi, ecrinnur'un annesi, beyinin zevcesi yazdığım için beni ilgilendirmeyen davranış biçimidir.
çok saçma karar. turistlerin göreceği her ingilizi aşılasalar bu karara hiç gerek kalmaz. bakkal yönetemeyecek adamlar ingiltere'yi yönetirse olacağı bu.
nakliyeci sefer > ezel
ooo kapanma meyvesini vermeye başlamış, ha şöyle!
akebe'nin gittikten sonra birakacagi memlekete benzer oda...
insallah yaz sonuna kadar ayni bu sekilde; vatandas eve hapis, turistler de sahillerde, plajlarda fink atacak sekilde uzatilir. kapanalim kapanalim diye kendini parmaklayanlar alin size kapanma amk. tadini cikarin.
taksim metro istasyonu gezi parkı çıkışında qnb finansbank'ın arkasında bulunan mağaranın işletmecisi tarafından yenen halt. google maps'ten bakarsanız görürsünüz. bu teröristlerin hukuki yollar mahalle baskısı, boykot ya da "oglim" demek yöntemiyle 1-2 ay içinde iflas edip pılını pırtını, kabilesini toplayıp geldikleri gibi gitmeleri sağlanmazsa, türk milleti'nde kurtuluş savaşı'nda avrupalıların kıçına tekmeyi basan ruhun esamesi kalmamış demektir.
yaptığın şeylerden yaşadıkların sana ders olur.
yapmadıkların içinde ukde kalır. yapsaydım ne olurdu düşüncesi ile için içini yer.
edit:imla
yapmadıkların içinde ukde kalır. yapsaydım ne olurdu düşüncesi ile için içini yer.
edit:imla
şimdi eğri oturalım doğru konuşalım
sevgili var sevgili var;
mesela yasak bir ilişkide nuri abi, abdülrezzak hoca, tesisatçı osman şeklinde kayıtlara rastlanılması şaşırtmazken,
metresini yapı kredi şeklinde kaydedeni de duydu bu kulaklar..
yasak ilişki değil ancak henüz vitrine çıkmaya hazır olmayan ilişkilerde ise genelde ad soyad kombinasyonu makul gözüküyor.
her şey normalse de bu müessesenin türlü aşamaları var elbet:
aşk son süratken
sevgilim, pıtırcığım, sevgi böcüğüm, ömrümün sönmeyen nuru gibi kayıtların uçuşması olağan.
bir tık sonrası ise artık
sosyal medyada yeterince pozlar verilmiş,
dağa taşa isimler yazdırılmış,
dost düşman çatlatılmış ve artık iki kişiye düşülmüş safha
yani
genelde tek kelime aşkıma evrilen aşama.
son nokta ise maksimum beşinci yıldan sonrasına denk geliyor
ki
işte o saatten sonrası biz ona
“mahmut desem noluuurr demesem nolur” safhası diyoruz..
*
sevgili var sevgili var;
mesela yasak bir ilişkide nuri abi, abdülrezzak hoca, tesisatçı osman şeklinde kayıtlara rastlanılması şaşırtmazken,
metresini yapı kredi şeklinde kaydedeni de duydu bu kulaklar..
yasak ilişki değil ancak henüz vitrine çıkmaya hazır olmayan ilişkilerde ise genelde ad soyad kombinasyonu makul gözüküyor.
her şey normalse de bu müessesenin türlü aşamaları var elbet:
aşk son süratken
sevgilim, pıtırcığım, sevgi böcüğüm, ömrümün sönmeyen nuru gibi kayıtların uçuşması olağan.
bir tık sonrası ise artık
sosyal medyada yeterince pozlar verilmiş,
dağa taşa isimler yazdırılmış,
dost düşman çatlatılmış ve artık iki kişiye düşülmüş safha
yani
genelde tek kelime aşkıma evrilen aşama.
son nokta ise maksimum beşinci yıldan sonrasına denk geliyor
ki
işte o saatten sonrası biz ona
“mahmut desem noluuurr demesem nolur” safhası diyoruz..
*
34 yaşında olup bulamayan bilmiyorum. lan şaka maka 34 olmuşuz lan. ben daha var zannediyordum.*
amına kodumun yaratıkları. evi istila etmiş durumdalar. her yerim kaşınıyor. yakında onları göre göre gregor samsa'ya dönüşeceğim. evden de çıkamıyoruz ilaçlayıp gezelim.
sikikler,
orospu çocukları,
ayaklarını siktiklerim.
çıldırıyorum yardım edin.
mesaj atıp bilgi veren herkese teşekkürler.
mesajlarda verilen mücadele yöntemlerini sıralayacağım.
bayer k-othrine 6, ben dahil 7 kişi
bayer maxforce platin jel 6 kişi
borik asit 3 kişi
basf goliath/alpine rotation 2 kişi
icon10cs 1 kişi
detan maxi 1 kişi
fibrogel 1 kişi
tanıdık ilaçlama firması önerisi 1 kişi
raid hamam böceği yemi 1 kişi
hit hamam böceği jeli 1 kişi
draker rtu 1 kişi
bayer hamam böceği ilacı 1 kişi
profesyonel ilaçlama 1 kişi
ilaçlama faydasız diyen 1 kişi
zirai ilaç 1 kişi (evde bulunmamamızın gerekli olduğu söylenmiş.)
kendim şu anda k-othrine kullanıyorum. evet ölüyorlar ama ilaçla temas eden böceği çılgınlar gibi gezerken görünce kafayı yiyecektim. spreyi direkt üzerine sıktığımda 2 dakika demeden nalları dikiyor çırpınıyorlar. o açıdan çok etkili.
sikikler,
orospu çocukları,
ayaklarını siktiklerim.
çıldırıyorum yardım edin.
mesaj atıp bilgi veren herkese teşekkürler.
mesajlarda verilen mücadele yöntemlerini sıralayacağım.
bayer k-othrine 6, ben dahil 7 kişi
bayer maxforce platin jel 6 kişi
borik asit 3 kişi
basf goliath/alpine rotation 2 kişi
icon10cs 1 kişi
detan maxi 1 kişi
fibrogel 1 kişi
tanıdık ilaçlama firması önerisi 1 kişi
raid hamam böceği yemi 1 kişi
hit hamam böceği jeli 1 kişi
draker rtu 1 kişi
bayer hamam böceği ilacı 1 kişi
profesyonel ilaçlama 1 kişi
ilaçlama faydasız diyen 1 kişi
zirai ilaç 1 kişi (evde bulunmamamızın gerekli olduğu söylenmiş.)
kendim şu anda k-othrine kullanıyorum. evet ölüyorlar ama ilaçla temas eden böceği çılgınlar gibi gezerken görünce kafayı yiyecektim. spreyi direkt üzerine sıktığımda 2 dakika demeden nalları dikiyor çırpınıyorlar. o açıdan çok etkili.
“ayamama deresi'ni rehabilite ediyor çevresini uzun bir yaşam vadisine dönüştürüyoruz. tamamlandığında marmara denizi'ne kadar yürüyerek ulaşabileceğinizi, bisiklet sürebileceğinizi söylesem?” şeklinde verilen, istanbulluların hasret ettiği yaşam şeklinden bir bukle sunan müjde.
https://mobile.twitter.com/…tus/1390561142708260864
https://mobile.twitter.com/…tus/1390561142708260864
30 milyon gs taraftarı
25 milyon fb taraftarı
15 milyon bjk taraftarı
10 milyon diğer takım taraftarı varsa ülkede
80 milyon lille taraftarı var şu an.
vurduğun gol olsun kral.
25 milyon fb taraftarı
15 milyon bjk taraftarı
10 milyon diğer takım taraftarı varsa ülkede
80 milyon lille taraftarı var şu an.
vurduğun gol olsun kral.
sokak değil doğadır.insanlık olarak bu hayvanları evcilleştirdik,avlanma yeteneklerini körelttik,avlanabilecekleri doğa da bırakmadık.o sebepten kedi ve köpeklerden mesul olan biziz.
o saatte durduk yere yanmayacağına göre bariz bir kundaklama olayı. kundaklayanında, azmettirenin de aynı şekilde cayır cayır yanması temennisiyle. her şeyiniz zarar!
çekilen şut,eğer kalecinin elini kaldırdığı yüksekliği aşarsa, gol sayılmaz.
sokağın adaleti.
müthiş...
sokağın adaleti.
müthiş...
sago'nun istediği zaman, istediği tarzda başarılı parça yapabileceğinin kanıtı olmuş yeni projesi. "eski sagocular" bu sen değilsini beğenmiyor hoop yunus ep geliyor. onca şeyin ardındanı beğenmiyor hop saldırground geliyor.
artık şunu anlamamız gerekiyor o parçaları seven bir kitlesi de var sago'nun ve her kitlesine uygun işler çıkarıyor sık sık. bu da yine biz eskilere hitap eden müthiş bir iş olmuş. buna benzer zamanında kırık çocuk u çıkarmıştı hala açar açar dinlerim. klibiyle de mükemmel bir işti. onu andırdı.
sago yine yapmış dedirtti.
artık şunu anlamamız gerekiyor o parçaları seven bir kitlesi de var sago'nun ve her kitlesine uygun işler çıkarıyor sık sık. bu da yine biz eskilere hitap eden müthiş bir iş olmuş. buna benzer zamanında kırık çocuk u çıkarmıştı hala açar açar dinlerim. klibiyle de mükemmel bir işti. onu andırdı.
sago yine yapmış dedirtti.
bu ülkede korona falan bitmez. şu diyanet'in verdiği zararı, ülkeye başka verebilecek bir kişi daha var, o da recep tayyip erdoğan'dır.
diyanet’in, ramazan ayı boyunca yapacağı tv programları için günlüğü 35 bin tl’den lüks tekne kiralama olayıdır.
link
link
(bkz: diyanetin 2021 bütçesinin 12.9 milyar olması)
oh oh paralar diyanete gidiyor.
bu yasaklar, ekonomik kriz nedense bir tek siyasal islamcıları vurmuyor.
edit: (bkz: diyanet'in günlüğü 35 bin tl'den tekne kiralaması) başlığından buraya taşındık.
link
link
(bkz: diyanetin 2021 bütçesinin 12.9 milyar olması)
oh oh paralar diyanete gidiyor.
bu yasaklar, ekonomik kriz nedense bir tek siyasal islamcıları vurmuyor.
edit: (bkz: diyanet'in günlüğü 35 bin tl'den tekne kiralaması) başlığından buraya taşındık.
çok yakın bir amerikalı arkadaşım var. henüz türkiye'ye gelmiş de değil. hep en sevdiğim şehir ankara derdi. neden diye sorduğumda özel bir nedenim yok ruhumu oraya daha ait hissediyorum, türkiye'de en çok görmek istediğim yer derdi. oranın doğal güzelliği yok, ben hiç sevmiyorum çok çirkin sen niye sevmekte ısrarcısın anlamıyorum derdim, izlediğim ve gördüğüm kadarıyla ambiyansı bana uyuyor, çirkin de değil derdi. ve böylece sayısız kez atıştık. kendisi doğma ve büyüme new york'un en elit mahallesinden ve şu an los angeles'ta yaşıyor. hayat çok garip gerçekten. zevkler, renkler, ülkeler, şehirler ve insanlar hep farklı, hep eşsiz.
enflasyona neden inanılmaması gerektiğini gösteren diktatörlük uygulamasıdır.
insanların hayat standartlarından, maaşlarına, çocuklarının eğitim planlarından, alacağı eve kadar bütün hesapları etkileyen fiyat artış karşılaştırması eğer şeffaf ise korkulmaması gerekiyor, hee yok eğer biz saraydan gelen rakam neyse onu yayınlıyoruz diyorlarsa ki açıklama onu gösteriyor, oraya diktatörlük denir.
müslümanların aynı zamanda insanların geleceklerini de çaldıklarını gösteren de bir açıklama olmuş.
insanların hayat standartlarından, maaşlarına, çocuklarının eğitim planlarından, alacağı eve kadar bütün hesapları etkileyen fiyat artış karşılaştırması eğer şeffaf ise korkulmaması gerekiyor, hee yok eğer biz saraydan gelen rakam neyse onu yayınlıyoruz diyorlarsa ki açıklama onu gösteriyor, oraya diktatörlük denir.
müslümanların aynı zamanda insanların geleceklerini de çaldıklarını gösteren de bir açıklama olmuş.
süleyman soylu ile damat berat arasındaki savaşın ikinci perdesini izliyoruz..
bu perde de olaylara geçmişi karanlıklarla dolu
mehmet ağar damat beratın yanında yer alarak,
müdahil oluyor..
berat, ağarın tavsiyesiyle süleyman soyluyu
yalnızlaştırmak ve kanadını kırmak için sedat pekeri
tasfiye yoluna gidiyor..
ağar ve soylunun hasımlıkları demokrat parti liderliği
savaşına dek uzanır..
şimdi sıra soylu-peker cephesinin berat-ağar cephesine yaptığı hamlededir..
ağarı tasfiye edip beratın kanadını kırmaya çalışacaklar..
sedat pekerin ifşaları muhalefetin yaptığı etkinin
tam bin katı daha fazla bir etkiyle iktidarı tam göbeğinden vuracağa benziyor.. çünkü darbe
içerden geliyor..
bir adama uzaktan el bombası atmakla,
o bombayı midesinde patlatmanın çok
büyük bir farkı olacaktır..
artık lağım patlamıştır ve büyük çöküşü hep
birlikte izleyeceğiz...
bu perde de olaylara geçmişi karanlıklarla dolu
mehmet ağar damat beratın yanında yer alarak,
müdahil oluyor..
berat, ağarın tavsiyesiyle süleyman soyluyu
yalnızlaştırmak ve kanadını kırmak için sedat pekeri
tasfiye yoluna gidiyor..
ağar ve soylunun hasımlıkları demokrat parti liderliği
savaşına dek uzanır..
şimdi sıra soylu-peker cephesinin berat-ağar cephesine yaptığı hamlededir..
ağarı tasfiye edip beratın kanadını kırmaya çalışacaklar..
sedat pekerin ifşaları muhalefetin yaptığı etkinin
tam bin katı daha fazla bir etkiyle iktidarı tam göbeğinden vuracağa benziyor.. çünkü darbe
içerden geliyor..
bir adama uzaktan el bombası atmakla,
o bombayı midesinde patlatmanın çok
büyük bir farkı olacaktır..
artık lağım patlamıştır ve büyük çöküşü hep
birlikte izleyeceğiz...
türkiye'de yaşamak gibi birşey işte.
kesinlikle bahçeli değildir.
bence suçtur.
"gizlenen, gösterilmeyen, hissettirilmeyen sevginin zerre değeri, kıymeti yok gözümde.bu duvar da beni çok seviyor olabilir, bilemem." demiş turgut uyar. ilgisizlik her seyin sonunu getirir. bedelini iki taraf da öder.
17 mayıs 2021'e -5000 vaka ve 500 dirilen vatandaş ile gireceğimizin habercisidir.
(bkz: türklerin üstün ırk olması ihtimali)
(bkz: türklerin üstün ırk olması ihtimali)
klasik müzik seven biri olarak bana göre en huzur verici ve kulağa hoş gelen enstrüman kemandır. sesini çok sevdiğim için bir süre önce keman öğrenmeye başladım ve bugün bazı klasik müzik eserlerini çalıyorum. keman çaldığımda kendimi dinlenmiş hissediyorum. ancak çevremdeki insanlar klasik müzik sevmediği için sürekli 'düzgün bir şeyler çal da dinleyelim' diyor. klasik müziği baş ağrıtan bir şey olarak görüyorlar ama ben sevdiğim şeyleri çalmaya devam ediyorum.
tek başına tuvalete gidemeyen bir bunağın hezayanı olan açıklamadır.
hakim sözünüzü kesmeden sabırla sizi dinliyorsa aleyhinize karar verecektir.