ya ben bu kaçak güreşmelerinden, sağ eli götünden dolandırıp sol kulağı gösterip durmalarından çok sıkıldım artık. kırk küsür yaşındayım, en az otuz yıldır bunlar hep böyle. her seferinde farklı, küçük bir konudan girerek, aslı söylenmek istenenin gizlenip durmasından gına geldi.
açıkça yazsanıza olm. şeriat devleti istiyorsunuz işte.
bugün voalybol takımı, yarın başka bir konu gezinip durunca ne elde ediyorsunuz? kurbağa deneyi meselesi mi bu?
yeter da. deyiverin gari.
biz şeriat devleti istiyoruz deyin.
bir sefer olsun delikanlı olun amk.
25.02.2018 · 49. sıra
udemoforever
24.02.2018 00:49