ilkin murat boz zannettim. fotolar değiştikçe düşük bütçeli murat boz belirmeye başladı.
allah mutlu etsin korono murat.
Sık geçen başlıklar
imamihanife 23
ekşi profilibir üstteki yazarın paylaştığı ayetin bu olayla alakasını çözmeye çalışıyorum.
bu saatten sonra cem yılmaz benim için bitmiştir.
akp'ye oy vermemiş birisinin akp'ye ak parti demesi kadar garipti hayat.
10 kere okuyup hiçbir şey anlamadığım başlıktır.
taksim dayı sen misin yoksa?
edit: başlığın gizemi çözüldü arkadaşlar:
almanya'nın - (bkz: almanya'nın 13 milyar 500 m. bütçe fazlası)
bekar - (bkz: bekarlardan daha çok vergi alınsın)
kızını - (bkz: kızını koruyan babaya 12 yıl hapis verilmesi)
diyanetin - (bkz: diyanetin faize caiz demesi)
kurdu haberi - (bkz: yenişafak'ın fetö'yü inönü kurdu haberi)
gündemdeki başlıklardan oluşturulmuş karma anlamsız söz öbeği.
( marsli gocmen yazardan alıntıdır )
taksim dayı sen misin yoksa?
edit: başlığın gizemi çözüldü arkadaşlar:
almanya'nın - (bkz: almanya'nın 13 milyar 500 m. bütçe fazlası)
bekar - (bkz: bekarlardan daha çok vergi alınsın)
kızını - (bkz: kızını koruyan babaya 12 yıl hapis verilmesi)
diyanetin - (bkz: diyanetin faize caiz demesi)
kurdu haberi - (bkz: yenişafak'ın fetö'yü inönü kurdu haberi)
gündemdeki başlıklardan oluşturulmuş karma anlamsız söz öbeği.
( marsli gocmen yazardan alıntıdır )
(bkz: amcı rafet)
arkadaşlar boşverin türbanı falan, bakın gençler ne güzel eğleniyor, dünya umurlarında değil. dikkat ederseniz kimsenin cinsel ve etnik kimliğine, inancına ve giyimine aldırış etmeden bir arada eğleniyorlar. işte bize bu anlayış ve birliktelik lazım. bizler bir arada oldukça böyle daha güzeliz.
bu durumun gerekliliğini pekiştiren bir söz bırakayım:
'' medeniyetin borçlu olduğu en dikkate değer başarılar insanoğlunun özgür ve birbirinden bağımsız farklı uğraşlarıdır. ''
edit: özelden bana küfür eden dindarlar(!) ben de inançlıyım ve sizin gibi insanlara hakaret-küfür ederek savunmuyorum dinimi. bir tanesi de '' dinin sembolü olan türbana saygısızlık p...a...o... '' diyerek küfür ediyor. yani bir yanda dini bir sembolü savunup diğer yanda benim gibi düşünenlere küfür ediyor. nasıl kafalar yaşıyorsunuz anlamadım. dini savunmak sizin gibi bağnazlara kaldıysa, işimiz çok zor.
bu durumun gerekliliğini pekiştiren bir söz bırakayım:
'' medeniyetin borçlu olduğu en dikkate değer başarılar insanoğlunun özgür ve birbirinden bağımsız farklı uğraşlarıdır. ''
edit: özelden bana küfür eden dindarlar(!) ben de inançlıyım ve sizin gibi insanlara hakaret-küfür ederek savunmuyorum dinimi. bir tanesi de '' dinin sembolü olan türbana saygısızlık p...a...o... '' diyerek küfür ediyor. yani bir yanda dini bir sembolü savunup diğer yanda benim gibi düşünenlere küfür ediyor. nasıl kafalar yaşıyorsunuz anlamadım. dini savunmak sizin gibi bağnazlara kaldıysa, işimiz çok zor.
yazar sürekli çıplaklık vurgusu yaparak ne yapmak nereye varmak istemektedir.
sadece kemalistler değil; ingiltere kralı, rahmetli başkan kennedy, taçsız kral pele, backenbauer, kaleci mayer, nadia komanaçi, brigitte bardot ve fenerbahçeli cemil de sorumludur.
imamoğlu: az önce arkadaşlar aradı. binali bey benim için habertürk'te yan yana gelmek için bakarız demiş
demiş ama.. tek başıma karar veremem demiş
görüyor musunuz işte, anlatmak istediğim bu. bunlar hep birilerinden talimat alıyor ama ben tek başımayım.
demiş ama.. tek başıma karar veremem demiş
görüyor musunuz işte, anlatmak istediğim bu. bunlar hep birilerinden talimat alıyor ama ben tek başımayım.
23 haziranda imamoğlu'nu tekrar başkan yapmayı bekliyor.
sanırım bahçeli büyük resmi görmüş.
yeni zelanda'daki cami saldırısı için:
'' videoyu izlerken keşke türkiyeye gelip bu cuma günü camileri temizlese diye iç geçirdim '' diyen vicdan yoksunu müslüman düşmanı kişidir.
soruyorum sana: acaba senin işid zihniyetinden ne farkın var?
edit: bunun ifade özgürlüğü ile alakası yok. suçsuz günahsız insanların canice öldürülmesini istemek ifade özgürlüğü değildir. daha ifade özgürlüğün ne olduğunu bilmeden onu savunmak ya art niyet işi ya da cahil işidir. senin ifaden benim canıma kastediyorsa sence bu ifade özgürlüğü müdür yoksa nefret söylemi mi lütfen önce bunu düşünün.
'' videoyu izlerken keşke türkiyeye gelip bu cuma günü camileri temizlese diye iç geçirdim '' diyen vicdan yoksunu müslüman düşmanı kişidir.
soruyorum sana: acaba senin işid zihniyetinden ne farkın var?
edit: bunun ifade özgürlüğü ile alakası yok. suçsuz günahsız insanların canice öldürülmesini istemek ifade özgürlüğü değildir. daha ifade özgürlüğün ne olduğunu bilmeden onu savunmak ya art niyet işi ya da cahil işidir. senin ifaden benim canıma kastediyorsa sence bu ifade özgürlüğü müdür yoksa nefret söylemi mi lütfen önce bunu düşünün.
bizim ekşiciler birini yerden yere vuruyorsa bilinki ya çok başarılıdır ya da başarı merdivenlerini bir bir tırmanıyordur. az biraz kıskançlık vardır bizimkilerde.
oyunculuğunu bilmem ama komik adam vesselam.
oyunculuğunu bilmem ama komik adam vesselam.
bim'e a-101'e giden adam çöpünü bile alır unutmaz.
çünkü hesabını bilen insandır. aldığı ürünleri cebindeki paraya göre alır. kasada da bir ürününü unutanı asla göremezsin.
tanım: olanaksız bir durumdur iftiradan öteye geçmez.
çünkü hesabını bilen insandır. aldığı ürünleri cebindeki paraya göre alır. kasada da bir ürününü unutanı asla göremezsin.
tanım: olanaksız bir durumdur iftiradan öteye geçmez.
bir ara avrupa ülkelerine satalım da borcumuzu ödeyelim diye düşündüm.
ulan ne hâle geldik be!
ulan ne hâle geldik be!
bir açıklama yapması, kendini buna mecbur hissetmesi, halka bunu arz etmesi gerektiğini düşündüğü için kendini takdir ediyorum.
hiç olmazsa diğerleri gibi halkı iplememe gibi bir harekette bulunmuyor.
bu da olumlu.
saygılar sayın vali.
hiç olmazsa diğerleri gibi halkı iplememe gibi bir harekette bulunmuyor.
bu da olumlu.
saygılar sayın vali.
adamlar evine mermi götüremiyor.
bu devirde bir roketatar mermisi kaç para biliyor musunuz?
bu devirde bir roketatar mermisi kaç para biliyor musunuz?
ali ihsan bey merhaba.
sizi çok seviyorum. rica etsem şu sorumu cevaplar mısınız?
çünkü büyük bir kitleye sordum '' bilemez '' dediler.
başlıyorum;
bunu bileceğinize eminim. 10 harf. türkiye kökenli bir terim. aniden hızlı ve seri bir şekilde yapılan ve karşısındakini gafil avlamaya yarayan şaşırtma metodu.
harf alayım dediğinizi duyar gibiyim, merak etmeyin 5 harf benden :)
ş_k__d_n_k
sizi çok seviyorum. rica etsem şu sorumu cevaplar mısınız?
çünkü büyük bir kitleye sordum '' bilemez '' dediler.
başlıyorum;
bunu bileceğinize eminim. 10 harf. türkiye kökenli bir terim. aniden hızlı ve seri bir şekilde yapılan ve karşısındakini gafil avlamaya yarayan şaşırtma metodu.
harf alayım dediğinizi duyar gibiyim, merak etmeyin 5 harf benden :)
ş_k__d_n_k
(bkz: 2 lira vereyim siktirgit)
sen 1 tl tasarruf edeyim derken, her ürüne 2-3 tl zam geliyor. senin o saçma planın tutmaz kardeş.
sen 1 tl tasarruf edeyim derken, her ürüne 2-3 tl zam geliyor. senin o saçma planın tutmaz kardeş.