wuhan kentinde bile restoranlar (evet marketi erzağı geç restoranlar diyorum) paket servise devam etmekteyken yerli ve milli gerizekalıların yapması muhtemel harekettir.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
devlet tarafından uçakla tüm ülkenin üzerine kolonya dökülmesi.
edit: entry baya beğenilmiş. burdan obicham te sezen.
edit: entry baya beğenilmiş. burdan obicham te sezen.
1 kişi olarak açıklandı. avrupa’dan geldiği ve erkek olduğu söylendi.
rte bugün belçika’dan döndü. *
rte bugün belçika’dan döndü. *
he amk, bir proje vatan kurtardı.
hazırsak her gün 500 kere girilen entry konularını yazıyorum;
- virüs gençleri etkilemiyormuş.
- gençleri etkilemiyormuş diyen yavşakların anası babası yok herhalde.
- yurtdışından gelenler 2 hafta evde otursun.
- türk insanı temizlik konusunda iyidir, o yüzden bize bulaşmıyor.
ve kapanış. yarın aynı entryleri tekrar okumamak dileğiyle. sağlıklı günler.
- virüs gençleri etkilemiyormuş.
- gençleri etkilemiyormuş diyen yavşakların anası babası yok herhalde.
- yurtdışından gelenler 2 hafta evde otursun.
- türk insanı temizlik konusunda iyidir, o yüzden bize bulaşmıyor.
ve kapanış. yarın aynı entryleri tekrar okumamak dileğiyle. sağlıklı günler.
içine su katılmış tüm sabunları imha edip, daha pahalı sabunlar aldılar. bizim şirket için önlemin dibidir bu. ayrıca tüm çalışanlar yanlarında ağız birliği yapmışçasına kolonya getirmiş. gün itibariyle iş yeri, tarihinin en steril zamanını yaşıyor.
çinlileri pek severdin
italya'da çok gezerdin
bok mu vardı orospu çocuğu
bizim ülkeye de geldin
italya'da çok gezerdin
bok mu vardı orospu çocuğu
bizim ülkeye de geldin
nasıl bir öğretmen kiniyse, adam çocuğunu ölümcül bir virüsü kapabileceği en kalabalık yere gözü kapalı gönderecek, yeter ki öğretmenler tatil yapmasın. mal mısınız lan siz??
kesin bu virüsü 1 sene önceden ucuza uçak bileti aldığı için korona morona dinlemeyip bir haftasonluğuna avrupa'ya giden orta sınıf bir beyaz yaka getirdi
engele yasağa gerek yok. aklı olan bu tehlikeli durumda kalabalıkda bulunmaz.
tek kelime ile "mükemmel" olan başlık. mesela bu iki üniversitede finaller başladığında da tüm ülke genelinde finaller başlamış gibi başlık açılabilir.
bildiğim bir şey var ise sabaha kadar seçim olsa yine kazanır.
bu fenerliler yıllarca şikeyi ülkeye galatasaray getirdi dedi inanmadık, haklılarmış.
bir üstteki yazarın paylaştığı ayetin bu olayla alakasını çözmeye çalışıyorum.
dengesiz düşen oyuncunun kapalı koluna top atıp bundan ateşli bir şekilde penaltı bekleyen başka takım var mıdır bilemedim.
(bkz: no country for old men)
değiştirmeye gerek yok
değiştirmeye gerek yok
kurucular listesinde şiddetli atatürk düşmanları olan bir partinin atatürk posterli açılış töreni.
bana 15 temmuz sonrası akp'nin astığı dev atatürk posterini hatırlattı.
işte cumhuriyet ve kemalist devrim böyle bir güç. nefret bile etseniz karşınıza almaktan korkuyorsunuz. bu yüzden onun karşısında olanlar hep kaybetti, hep kaybetmeye mahkum olacak.
bana 15 temmuz sonrası akp'nin astığı dev atatürk posterini hatırlattı.
işte cumhuriyet ve kemalist devrim böyle bir güç. nefret bile etseniz karşınıza almaktan korkuyorsunuz. bu yüzden onun karşısında olanlar hep kaybetti, hep kaybetmeye mahkum olacak.
basliga yazilanlara gore ilk bende gorulecektir.
sivasli denmis tamam
ıstanbul tamam
metrobus hattı tamam
tramvay tamam
mecidiyekoy tamam
evimin adresini de yazin tam olsun.
sivasli denmis tamam
ıstanbul tamam
metrobus hattı tamam
tramvay tamam
mecidiyekoy tamam
evimin adresini de yazin tam olsun.
zor zamanda kenetlenen türk milleti bizi yine hiç şaşırtmadın.
4.görsele istinaden alışveriş arabasına oreo, earl grey çay, kutu cola, tadım kuruyemiş ve dimes meyve suyu koyan arkadaş; sen olayı yanlış anladın sanırım.
tek tek hesaplayalım. covid-19 un öldürücülüğünü dünya sağlık örgütü (who)'ne göre %3.4
“globally, about 3.4% of reported covıd-19 cases have died. by comparison, seasonal flu generally kills far fewer than 1% of those infected.” 3 mart 2020 dünya sağlık örgütü raporu
yani bu hastalığa yakalanan 1000 kişiden 34ü ölüyor. ölenlerin ölenlerin ise yaş ortalaması italya için baktığımızda 81. evet tam 81.
yine raporlara göre ölenlerin yaş aralığı ise şöyle :
80+ years old-----21.9%
70-79 years old----8.0%
60-69 years old----3.6%
50-59 years old----1.3%
40-49 years old----0.4%
30-39 years old----0.2%
20-29 years old----0.2%
yani 20 ile 50 yaş arasındaysanız ve hastalığa yakalandıysanız ölme ihtimaliniz %0.3 ortalama olarak.
şimdi oranlayalım. 10000 kişiye teşhis konulsa, 340 kişi ölür. bu 340 kişinin ise 1,02 si yani 1 tanesi 20-50 yaş arası bir birey olur.
yani, %0,01
saat çok geç. matematiğimde problem varsa uyarın lütfen.
“globally, about 3.4% of reported covıd-19 cases have died. by comparison, seasonal flu generally kills far fewer than 1% of those infected.” 3 mart 2020 dünya sağlık örgütü raporu
yani bu hastalığa yakalanan 1000 kişiden 34ü ölüyor. ölenlerin ölenlerin ise yaş ortalaması italya için baktığımızda 81. evet tam 81.
yine raporlara göre ölenlerin yaş aralığı ise şöyle :
80+ years old-----21.9%
70-79 years old----8.0%
60-69 years old----3.6%
50-59 years old----1.3%
40-49 years old----0.4%
30-39 years old----0.2%
20-29 years old----0.2%
yani 20 ile 50 yaş arasındaysanız ve hastalığa yakalandıysanız ölme ihtimaliniz %0.3 ortalama olarak.
şimdi oranlayalım. 10000 kişiye teşhis konulsa, 340 kişi ölür. bu 340 kişinin ise 1,02 si yani 1 tanesi 20-50 yaş arası bir birey olur.
yani, %0,01
saat çok geç. matematiğimde problem varsa uyarın lütfen.
yapmayın lan şehrin bokunu çıkardınız. sessiz sakin, küçük, huzurlu bir yerdi burası şimdi her yer çok kalabalık. sanırsın metropolde yaşıyoruz metrekarede yüz bin tane insan var, üzerine üzerine geliyorlar resmen.
heyecan, aşk, mutluluk.
mümkün olsa en baştan bir daha yaşamak isterdim, muhakkak birkaç değişiklik de yapardım; ama olmuş bitmiş haliyle de gördüğüm şeyi seviyorum. aferin kız.
mümkün olsa en baştan bir daha yaşamak isterdim, muhakkak birkaç değişiklik de yapardım; ama olmuş bitmiş haliyle de gördüğüm şeyi seviyorum. aferin kız.
"10 kişilik koğuşta 40 kişi yatan mahkumun ne suçu var"
ne mi suçu var?
mesela gasp, tecavüz, adam öldürme, dolandırıcılık...
yetmiyor mu?
ne mi suçu var?
mesela gasp, tecavüz, adam öldürme, dolandırıcılık...
yetmiyor mu?
en son ne zaman pınar ürünü aldım hatırlayamıyorum.
boykota devam.
boykota devam.
üzülerek söylüyorum.
okullar tatil olsa bile bizim insanımız bunu fırsat bilip çoluğu çocuğu toplar,
soluğu yine avm gibi kalabalık ortamlarda alır.
sıradan bir tatilmiş gibi davranır.
keşke yanılsam.
okullar tatil olsa bile bizim insanımız bunu fırsat bilip çoluğu çocuğu toplar,
soluğu yine avm gibi kalabalık ortamlarda alır.
sıradan bir tatilmiş gibi davranır.
keşke yanılsam.
iki tipe indirgenemez. kendi hür iradesiyle bekar kalmayı tercih ediyordur.
haftada bir banyo olan pis kitleye bile temiz olma dürtüsü vermesi.
metal olan şey kışın istersen ısıtır yazın istersen serinletir. fakir icadı gibi gelebilir ama kullanıma göre keyif verir.
mesela deri koltuk, zengin görünümü verir ama kullanımı hiç keyif vermez.
yazın daha sıcak olur, kışın ise çok daha soğuk.
mesela deri koltuk, zengin görünümü verir ama kullanımı hiç keyif vermez.
yazın daha sıcak olur, kışın ise çok daha soğuk.
(bkz: tunceli)'dir.
istanbul'da km2'ye düşen kişi sayısı 2 bin 900 kişi iken; bu rakam tunceli'de 11 kişi.
virüs bulaşmak istese, 20 günde ikinci bir kişi bulamaz.
edit: bir çok kişi bayburt demiş ancak; bayburt'ta km2 başına düşen kişi sayısı tam 24 kişi.
istanbul'da km2'ye düşen kişi sayısı 2 bin 900 kişi iken; bu rakam tunceli'de 11 kişi.
virüs bulaşmak istese, 20 günde ikinci bir kişi bulamaz.
edit: bir çok kişi bayburt demiş ancak; bayburt'ta km2 başına düşen kişi sayısı tam 24 kişi.
pahali dezenfektanlar yerine 80 derece kolonya kullanin en azından.
deniz kokusu güzel bir kahve eşliğinde
bugün 18.00’de 207 üniversitenin rektörüyle ankara’da yapılacak olan acil durum toplantısıdır. tüm üniversitelerin tatil edilmesi bekleniyormuş. link
--- spoiler ---
istanbul kadir has üniversitesi, türkiye'de ilk corona virüsü vakasının görülmesinin ardından eğitime ara verdiğini duyurdu. öte yandan bahçeşehir üniversitesi de derslere online devam edecek. yök başkanlığı ise 207 üniversite rektörünü corana virüsüyle ilgili üniversitelerin durumunu değerlendirmek için bu akşam saat 18:00'de ankara'ya acil toplantıya çağırdı.
abd’de dünyanın en iyi yüksek öğretim kurumları harvard ve mıt’nin (massachusetts teknoloji enstitüsü) yaz sonuna kadar virüs nedeniyle süresiz eğitime ara vermesi kararından sonra türkiye’de corana virüsü nedeniyle ilk tatili kadir has üniversitesi yaptı. üniversitedeki tüm öğrenci ve akademisyenler evlerine gönderildi. 20 mart’a kadar kampüsün kapıları eğitime kapatıldı. bahçeşehir üniversitesi ise öğrencilerin ve akademisyenlerin kampüse gelmemesi, derslere evden online canlı yayınla katılması kararı aldı. karar, öğrencilere ve akademik kadroya da bildirildi. mef üniversitesi, akademisyenlerini bilimsel konferans ve sunumlar da dahil yurt dışına çıkışların durdurulduğunu tüm çalışanlarına bildirdi. yurt dışına buna rağmen çıkan akademisyenler 14 gün boyunca karantinaya alınıp, kampüse girişlerine izin verilmeyecek. mef üniversitesi’nin de online eğitime geçti. üniversitelerin tamamında ne yapılacağı ise akşam saatlerinde yükseköğretim kurulu başkanı yekta saraç ve 207 üniversite rektörünün ortak kararıyla kesinleşecek. tüm üniversitelerin tatil edilmesi bekleniyor. öte yandan sağlık bakanlığı’yla görüşmelere devam eden 18 milyon öğrencinin okuduğu milli eğitim bakanlığı’nın ise 6-10 nisan 2020’de yapılması önceden planlanan 2’inci ara tatilin bu aya alınmasının planlandığı öğrenildi.
--- spoiler ---
edit: toplantının 10 rektörle yapıldığı yazıyor şu an haberlerde. link
özellikle yabancı öğrenci sayısının çok olduğu, kampüsünde hastane olan fakültelerin tatil edilmesi gerekiyor. her gün kaç hastanın yanından geçiyoruz.
edit 2: twitterda #okullartatilolsun hashtagi gündemde. sosyal medyadan baskı yapılırsa en azından bir şeylerin yapılabileceğini düşünüyorum.
edit 3: ntv’de bugün meb’de bir toplantı gerçekleştiği ve ara tatili öne alma kararının ağır bastığı söylendi. son kararı rte’nin vereceği söylendi. yök için de benzer durum söz konusu olabilir.
edit 4: 3,5 saat süren toplantı sona ermiş ancak toplantı sonrasında herhangi bir açıklama yapılmamış.
--- spoiler ---
istanbul kadir has üniversitesi, türkiye'de ilk corona virüsü vakasının görülmesinin ardından eğitime ara verdiğini duyurdu. öte yandan bahçeşehir üniversitesi de derslere online devam edecek. yök başkanlığı ise 207 üniversite rektörünü corana virüsüyle ilgili üniversitelerin durumunu değerlendirmek için bu akşam saat 18:00'de ankara'ya acil toplantıya çağırdı.
abd’de dünyanın en iyi yüksek öğretim kurumları harvard ve mıt’nin (massachusetts teknoloji enstitüsü) yaz sonuna kadar virüs nedeniyle süresiz eğitime ara vermesi kararından sonra türkiye’de corana virüsü nedeniyle ilk tatili kadir has üniversitesi yaptı. üniversitedeki tüm öğrenci ve akademisyenler evlerine gönderildi. 20 mart’a kadar kampüsün kapıları eğitime kapatıldı. bahçeşehir üniversitesi ise öğrencilerin ve akademisyenlerin kampüse gelmemesi, derslere evden online canlı yayınla katılması kararı aldı. karar, öğrencilere ve akademik kadroya da bildirildi. mef üniversitesi, akademisyenlerini bilimsel konferans ve sunumlar da dahil yurt dışına çıkışların durdurulduğunu tüm çalışanlarına bildirdi. yurt dışına buna rağmen çıkan akademisyenler 14 gün boyunca karantinaya alınıp, kampüse girişlerine izin verilmeyecek. mef üniversitesi’nin de online eğitime geçti. üniversitelerin tamamında ne yapılacağı ise akşam saatlerinde yükseköğretim kurulu başkanı yekta saraç ve 207 üniversite rektörünün ortak kararıyla kesinleşecek. tüm üniversitelerin tatil edilmesi bekleniyor. öte yandan sağlık bakanlığı’yla görüşmelere devam eden 18 milyon öğrencinin okuduğu milli eğitim bakanlığı’nın ise 6-10 nisan 2020’de yapılması önceden planlanan 2’inci ara tatilin bu aya alınmasının planlandığı öğrenildi.
--- spoiler ---
edit: toplantının 10 rektörle yapıldığı yazıyor şu an haberlerde. link
özellikle yabancı öğrenci sayısının çok olduğu, kampüsünde hastane olan fakültelerin tatil edilmesi gerekiyor. her gün kaç hastanın yanından geçiyoruz.
edit 2: twitterda #okullartatilolsun hashtagi gündemde. sosyal medyadan baskı yapılırsa en azından bir şeylerin yapılabileceğini düşünüyorum.
edit 3: ntv’de bugün meb’de bir toplantı gerçekleştiği ve ara tatili öne alma kararının ağır bastığı söylendi. son kararı rte’nin vereceği söylendi. yök için de benzer durum söz konusu olabilir.
edit 4: 3,5 saat süren toplantı sona ermiş ancak toplantı sonrasında herhangi bir açıklama yapılmamış.
efsane itiraf yapmaya geldim, let the linç begin.
yaşadığım yerde covid-19 yüzünden gelecek olası karantinayı heyecanla beklemeye başladım. eğer gerçekleşirse, diğer herkes benim normalde yaşadığım hayatı yaşıyor olacağı için (günlerce evden çıkmamak, insanlardan kaçınmak, zırt pırt seyahate gidememek, etkinlikten etkinliğe koşturmamak) en azından bir süre kendimi berbat hissetmeyeceğim.
alkolümü stokladım, hadi gel artık karantina.
yaşadığım yerde covid-19 yüzünden gelecek olası karantinayı heyecanla beklemeye başladım. eğer gerçekleşirse, diğer herkes benim normalde yaşadığım hayatı yaşıyor olacağı için (günlerce evden çıkmamak, insanlardan kaçınmak, zırt pırt seyahate gidememek, etkinlikten etkinliğe koşturmamak) en azından bir süre kendimi berbat hissetmeyeceğim.
alkolümü stokladım, hadi gel artık karantina.
bazi yazarlar egitime devam ediyor.
terim ne demek agalar?
terim ne demek agalar?
yönetim
türkiye'ye de açıklandığına göre artık ilan edebiliriz dediler herhalde.
canlı bomba çıkmaz.
aşiretçilik yoktur.
cemaatler olsa da güçlü değildir.
fare deliğine benzer dört duvar arasına 2000 tl kira istenmez.
kira ile geçinmez kimse, ekmeğini topraktan çıkarır.
hayvanlar yesin diye kenara ayırdıkları elmaları sizler lüks ve sağlıklı diye tüketiyorsunuz.
sizlerin duş alıp, bulaşık yıkadığınız suları yozgatta hayvanlar bile içmez.
edit: canlı bomba çıkmaz, aşiretçilik yoktur dedim ama bu övgü mü eksiklikli mi bilemedim. istanbul'da bir semtte yoğun olarak yaşasalar ve mafyalaşıp kırıp dökselerdi; uyuşturucu üzerinden zenginleşip girmeye ve laf etmeye tırstığınız mahalleler oluştursalar sanki daha iyi olurdu. medeniyetle sizi tanıştırsalar konuşmaya başlamadan önce bir besmele çekerdiniz.
aşiretçilik yoktur.
cemaatler olsa da güçlü değildir.
fare deliğine benzer dört duvar arasına 2000 tl kira istenmez.
kira ile geçinmez kimse, ekmeğini topraktan çıkarır.
hayvanlar yesin diye kenara ayırdıkları elmaları sizler lüks ve sağlıklı diye tüketiyorsunuz.
sizlerin duş alıp, bulaşık yıkadığınız suları yozgatta hayvanlar bile içmez.
edit: canlı bomba çıkmaz, aşiretçilik yoktur dedim ama bu övgü mü eksiklikli mi bilemedim. istanbul'da bir semtte yoğun olarak yaşasalar ve mafyalaşıp kırıp dökselerdi; uyuşturucu üzerinden zenginleşip girmeye ve laf etmeye tırstığınız mahalleler oluştursalar sanki daha iyi olurdu. medeniyetle sizi tanıştırsalar konuşmaya başlamadan önce bir besmele çekerdiniz.
italya'nın milano kentinde tıp eğitimi gören kıbrıslı bir genç insanın italya'da yaşanan süreç hakkında güzel bilgiler verdiği, çarpıcı, aydınlatıcı, dikkate alınması gereken 15 dakikalık bir videodur.
abartıdan ve hurafeden uzak, birebir olayların içinden, cloverfield filmi gibi bir hava yarattı bende.
facebook'taki video linki
https://www.facebook.com/…videos/10221911323877416/
abartıdan ve hurafeden uzak, birebir olayların içinden, cloverfield filmi gibi bir hava yarattı bende.
facebook'taki video linki
https://www.facebook.com/…videos/10221911323877416/
ya gerçekten corona muhabbeti her geçtiğinde buna benzer bir cümle kuruyorum.amk ülkesinde yarasa yiyolar olan bize oluyo.bu kadar badire atlattık ülkece,hiçbir şey olmadı,şimdi bok yoluna paniğe giriyoruz.uçanı sürüneni ne bok varsa niye yiyosunuz siz aq bari yediniz ne ülke ülke geziyosunuz
sürekli söz kesen, insanları dinlemeyi dahi bilmeyen kişi. katıldığı son programda ağzının payını alması süper oldu. burada kimse otoride değil diyor. lan karşında işin uzmanı profesör var, sanki senin gibi birini getirdiler.
bu canikli'nin kankaları güçleri birleştirip, tarih, tıp, sinema alanlarında youtube'da eğlendirmeye devam etsin bence. bilimde doğru yanlış olmaz yorum olur diyor ya ahahah.
bu canikli'nin kankaları güçleri birleştirip, tarih, tıp, sinema alanlarında youtube'da eğlendirmeye devam etsin bence. bilimde doğru yanlış olmaz yorum olur diyor ya ahahah.
diyanete harcanan tek kuruşun helal olduğunu düşünen var mı? haramzade bir kurumun açıklaması.
dönel kavşak yerine 'baba' diyorlar..
lan makarna bim 'de 3tl. trendyol 'dan makarna alan adama da geçirsinler bir zahmet. hiç garipsemedim.
sehitlere kelle denilen, ocalan mektubu paylasan bir partiye gecmesidir ortamlarda milliyetciyim der kim bilecek.
hala ciddiye almamaktayım.