bence alman yeşiller partisi'ne yüklenmesi gereken suçun yanlış yüklenmesi. yüklenmeyin şunlara.
Sık geçen başlıklar
ekonomik krizin faturasını ak parti'ye yüklemek 5
ekşi'de görakp secmeninin yapmadigi dolayisiyla ciddi bir oy kaybinin zor oldugu durum. dun yufkaciya gittim. yillardir alisveris yaptigim kucuk bir dukkan. sahibi koyu ak partili. normalde alisverisimi yapar cikarim ama bu sefer 'yanimda bozuk para var, ihtiyaciniz varsa tumler misiniz?' dedim. aman demez olaydim. adam bir basladi, dakikalarca susmadi. eskiden kasa dolup tasiyormus da simdi millet sadece bozuklari getirebiliyormus, 30 yildir boyle durgunluk gormemis, hayatinda ilk kez saat 10'a kadar uyuyormus cunku is yokmus, niye bosuna uyanacakmis, millet acmis, faturalarini bile zor oduyormus, torun torba sahibi adam cocuklarina odetiyormus faturalarini...
boyle anlatirken araya girdim. 'e cumhurbaskanimiz daha yeni aciklama yapti. ekonomimiz şahlanmis, avrupa şoktaymis.' dedim. 'ben siyaset bilmem, olani soyluyorum.' dedi. 'e yillardir ulkeyi yonetenlere bakmak lazim, bir daha oy vermemek lazim.' desem de ekonomiyle siyasetin farkli oldugunu, birbirine etkisi olmadigina inandigi belliydi. daha fazla uzatmadan dukkandan ciktim.
buna benzer bircok diyalog yasiyorum esnafla. duzelme umudu maalesef ki goremiyorum.
edit: bu duruma inanmayip, uydurdugumu iddia eden yazalar, komiksiniz vallahi. basrolunde akpli yufkacinin oldugu bir hayal dunyasi kalemi en guclu senaristte yoktur.
boyle anlatirken araya girdim. 'e cumhurbaskanimiz daha yeni aciklama yapti. ekonomimiz şahlanmis, avrupa şoktaymis.' dedim. 'ben siyaset bilmem, olani soyluyorum.' dedi. 'e yillardir ulkeyi yonetenlere bakmak lazim, bir daha oy vermemek lazim.' desem de ekonomiyle siyasetin farkli oldugunu, birbirine etkisi olmadigina inandigi belliydi. daha fazla uzatmadan dukkandan ciktim.
buna benzer bircok diyalog yasiyorum esnafla. duzelme umudu maalesef ki goremiyorum.
edit: bu duruma inanmayip, uydurdugumu iddia eden yazalar, komiksiniz vallahi. basrolunde akpli yufkacinin oldugu bir hayal dunyasi kalemi en guclu senaristte yoktur.
akp'ye oy vermemiş birisinin akp'ye ak parti demesi kadar garipti hayat.
böyle bir şey olabilir mi acaba?
ülkeyi tek başına yöneten parti acaba sorumlu olabilir mi?
ülkeyi yönetirken har vurup harman savuran anlayışı kim sürdürdü?
edit; bu başlığı hortlatmamın sebebi, trollerin (bkz: ekonomik kriz varsa avm'ler neden tıka basa dolu) gibi başlıklarını solda görmekten sıkılmamdır.
troller gündemin başlıklarını belirliyor, bizler de gündemde tutuyoruz.
gündemde daha çok, (bkz: akp hükümetinin halen istifa etmemesi) gibi başlıkların olması gerektiğini düşünüyorum.
ülkeyi tek başına yöneten parti acaba sorumlu olabilir mi?
ülkeyi yönetirken har vurup harman savuran anlayışı kim sürdürdü?
edit; bu başlığı hortlatmamın sebebi, trollerin (bkz: ekonomik kriz varsa avm'ler neden tıka basa dolu) gibi başlıklarını solda görmekten sıkılmamdır.
troller gündemin başlıklarını belirliyor, bizler de gündemde tutuyoruz.
gündemde daha çok, (bkz: akp hükümetinin halen istifa etmemesi) gibi başlıkların olması gerektiğini düşünüyorum.
krizin asıl sorumlusu norveçli balıkçılarken yapılandır; ayıptır!