bir açıklama yapması, kendini buna mecbur hissetmesi, halka bunu arz etmesi gerektiğini düşündüğü için kendini takdir ediyorum.
hiç olmazsa diğerleri gibi halkı iplememe gibi bir harekette bulunmuyor.
bu da olumlu.
saygılar sayın vali.
07.09.2018 · 23. sıra
imamihanife
06.09.2018 12:39