deprem olurken neden aklıma kesin ekşi sözlükte hemen başlık açmışlardır düşüncesi geliyor nasıl bu psikolojiye ulaştım :(
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bi de kalkip bu mallarin nukleer silaha sahip olma hakki oldugunu savunan maloglu mallar var.
(bkz: tavla pulu)
olum bu ne saçma başlık lan? teklif edilen şey ölüm, bok, borç değilse niye reddeyim?
olum bu ne saçma başlık lan? teklif edilen şey ölüm, bok, borç değilse niye reddeyim?
zenginler siyasete sadece daha zengin olabilmek için atılır. tıpkı avukatların çevre edinebilmek için milletvekili seçilmesi gibi. iddia doğrudur yanlıştır onu bilemem, aktrollerin uydurması da olabilir fakat burjuva olup sol yumruğuyla şov yapan biri iticiliğiyle aklıma kazınmışsa, yapmış olması mümkün.
ey can;
hiç kimseye hak ettiğinden fazla değer verme.
ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.
hz. mevlana
hiç kimseye hak ettiğinden fazla değer verme.
ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.
hz. mevlana
salak bir story çekip akabinde "....... -umdur." kalıbında bir cümle kurmak.
örnekler;
- arkadaşlarımla yemek yiyorumdur.
-gezmeye çıkmışımdır.
-iq seviyemin 22 olduğunu biliyorumdur.
yemin ederim iğreniyorum.
örnekler;
- arkadaşlarımla yemek yiyorumdur.
-gezmeye çıkmışımdır.
-iq seviyemin 22 olduğunu biliyorumdur.
yemin ederim iğreniyorum.
(bkz: müslümanların domuz hariç her boku yemesi)
edit: ayrıca domuz etine dokunmak dahi haram değil miydi müslümanlar için? ben mi yanlış biliyorum? hindidir o hindi.
edit 2: dokunmak haram diyen de var mesajlarda, haram değil diyen de. ben anlamam arkadaşım ben pazar kahvaltısında bacon'umu yerim.
edit: ayrıca domuz etine dokunmak dahi haram değil miydi müslümanlar için? ben mi yanlış biliyorum? hindidir o hindi.
edit 2: dokunmak haram diyen de var mesajlarda, haram değil diyen de. ben anlamam arkadaşım ben pazar kahvaltısında bacon'umu yerim.
(bkz: mecidiyeköy ilçesi)
(bkz: samandıra ilçesi)
daha adamlar istanbul'un ilçelerini bilmiyor. buna rağmen hangisi iyi hangisi kötü yorumunu yapıyor.
edit: küfürlü mesajlar aldım. bana sığır diyen mi ararsın direkt ana avrat söven mi ararsın. başlığı açan suser mecidiyeköy ilçesi diye yazmisti. sonra düzeltti. benim entryinin hemen altında da bir yazar samandıra diye yazmisti. o da silmiş entry'i. yani bana kufretmeyin a dostlar.
(bkz: samandıra ilçesi)
daha adamlar istanbul'un ilçelerini bilmiyor. buna rağmen hangisi iyi hangisi kötü yorumunu yapıyor.
edit: küfürlü mesajlar aldım. bana sığır diyen mi ararsın direkt ana avrat söven mi ararsın. başlığı açan suser mecidiyeköy ilçesi diye yazmisti. sonra düzeltti. benim entryinin hemen altında da bir yazar samandıra diye yazmisti. o da silmiş entry'i. yani bana kufretmeyin a dostlar.
lan geri zekalılar trump'ı öldürerek amerika'ya en büyük iyiliği yapmış olursunuz.
haluk bilginer
bu saatten sonra hem mantığıma hem duygularıma hitap edecek bir insanın olmadığını, eğer böyle biri varsa karşılaşmamızın çok zor olduğunu , karşılaşsak bile duygularımızın karşılıklı olmasının neredeyse imkansız olacağını düşündüğüm için evlenmeyi düşünmüyorum.
pilotların 70 bin tl ya da doktorların 20 bin tl almasını değil de bir mühendisin 3 bin tl almasını ya da bir öğretmenin 4bin tl ile çalışmasını konuştuğumuz gün belki de herkes hak ettiğini alacak. yani onlar fazla almıyor sen az alıyorsun güzel kardeşim anlayın artık şunu. nedense fakirin fakire ettiği zulmü kimse kimseye etmiyor. patronu savunacağınıza çalışanları savunun bir kerede
(bkz: odessa)
abd'ye meydan okuyan, biz de atom bombası üreteceğiz, ortadoğu bizden sorulur diyen iran, füze sandığı için kendi topraklarından kalkan yolcu uçağını vuruyor. 180 insan ölüyor binlerce acı kalıyor geriye, 'özür dileriz füze sandık, o yüzden vurduk' diye geciştir.
bir kişiyi gömmek için cenazeyi şehir şehir şov amaçlı gezdirirken izdiham olsun 76 kişi ölsün ' 1 günlük yas ilan et'.
boş alanlara füze at, 80 abd askeri öldürdük,intikam aldık, bitti bu iş deyip kenara çekil, bir abd askerinin burnu kanamadığı ortaya çıksın, sessizce kenardan sinsisice izle.
gerçekten atom bombası yapıyorsanız, toplanın bir çöle, patlatın aranızda o bombayı, siz de kurtulun insanlık da.
haysiyetsiz ortadoğu çomarları sizi. özürmüş!
bir kişiyi gömmek için cenazeyi şehir şehir şov amaçlı gezdirirken izdiham olsun 76 kişi ölsün ' 1 günlük yas ilan et'.
boş alanlara füze at, 80 abd askeri öldürdük,intikam aldık, bitti bu iş deyip kenara çekil, bir abd askerinin burnu kanamadığı ortaya çıksın, sessizce kenardan sinsisice izle.
gerçekten atom bombası yapıyorsanız, toplanın bir çöle, patlatın aranızda o bombayı, siz de kurtulun insanlık da.
haysiyetsiz ortadoğu çomarları sizi. özürmüş!
adam ifşa ettiği mesajlarda bile kendisi yürümüş. hele o türkçe nedir allah başa vermesin.
kadınları dövün ama yüzüne vurmayın, gerekirse 4'e kadar eş alın yazan bi kitap isterse evrimin kanıtını sunsun, yine de onu ciddiye almam, alamam kusura bakmayın
şorikli yaşar, gız mahmut, mercedes kadir ve daha nice delileriyle malatya'dır efendim.
elbette en uzun kosuysa ortadunya'da devrim, o, onun en guzel yuz metresini kostu.
bilimum gereksiz youtuber ve rapci icin binlerce entry girilmisken, duvarlari yikmak icin yaradana siginip kendini feda eden bu kahramanlar kahramani, isimsiz sehit uruk hai kardesimizin eksi sozlukte bir basliginin bile olmamasi ayibina artik daha fazla dayanamiyorum. mazlumlarin ofkesi, ezilen halklarin cigligi, azim, zafer ve inancin ete kemige burunmus hali olan, kimsenin adini bile bilmedigi bu koca yurekli uruk hai'nin, elinde tuttugu devrim mesalesiyle yoldaslarinin arasindan siyrilip gelerek, dehsete kapilmis cakma kahraman ve isbirlikci halk dusmanlarinin saskin bakislari altinda, fasizmin tetikcilerine, oklarina ve mizraklarina ragmen, gericiligin bogrune adeta bir yildirim gibi saplanmistir. herkes merak ediyor," o yikilmaz denen surlari, sauron'un iradesinin bile yikamadigi duvarlari, nasil oldu da boyle sadece bir mesaleyle tuzla buz ettin be cocuk?" diye soruyor. bilmezler ki o duvarlari yerlebir eden patlama, ezilen orklarin, asagilanan uruk hailerin, magaralara surgun edilmis balroglarin ve soyu kirilmis ejderhalarin devrimci ofkesinin ta kendisiydi; o duvar, duvariniz viz gelirdi ona viz.
ne zaman hatirlasam tuylerim urperir, gozlerim dolar, yumraklarimi sikar uzaklara bakarim. ilk o firladi kalabaligin ortasindan. en hizlisiydi hepsinin arasinda. aciyorsam sana anam avradim olsun. ama ask olsun sana cocuk. ask olsun aglattin hepimizi...
duzenin cennetinde yerin yok suphesiz. hicbir zaman orada burada heykellerini de goremeyecegiz. adini anan bile olmayacak belki. fakat senin yerin en kutsal mabette, yani ezilenlerin kalplerinin derinliklerinde olacaktir.
bilimum gereksiz youtuber ve rapci icin binlerce entry girilmisken, duvarlari yikmak icin yaradana siginip kendini feda eden bu kahramanlar kahramani, isimsiz sehit uruk hai kardesimizin eksi sozlukte bir basliginin bile olmamasi ayibina artik daha fazla dayanamiyorum. mazlumlarin ofkesi, ezilen halklarin cigligi, azim, zafer ve inancin ete kemige burunmus hali olan, kimsenin adini bile bilmedigi bu koca yurekli uruk hai'nin, elinde tuttugu devrim mesalesiyle yoldaslarinin arasindan siyrilip gelerek, dehsete kapilmis cakma kahraman ve isbirlikci halk dusmanlarinin saskin bakislari altinda, fasizmin tetikcilerine, oklarina ve mizraklarina ragmen, gericiligin bogrune adeta bir yildirim gibi saplanmistir. herkes merak ediyor," o yikilmaz denen surlari, sauron'un iradesinin bile yikamadigi duvarlari, nasil oldu da boyle sadece bir mesaleyle tuzla buz ettin be cocuk?" diye soruyor. bilmezler ki o duvarlari yerlebir eden patlama, ezilen orklarin, asagilanan uruk hailerin, magaralara surgun edilmis balroglarin ve soyu kirilmis ejderhalarin devrimci ofkesinin ta kendisiydi; o duvar, duvariniz viz gelirdi ona viz.
ne zaman hatirlasam tuylerim urperir, gozlerim dolar, yumraklarimi sikar uzaklara bakarim. ilk o firladi kalabaligin ortasindan. en hizlisiydi hepsinin arasinda. aciyorsam sana anam avradim olsun. ama ask olsun sana cocuk. ask olsun aglattin hepimizi...
duzenin cennetinde yerin yok suphesiz. hicbir zaman orada burada heykellerini de goremeyecegiz. adini anan bile olmayacak belki. fakat senin yerin en kutsal mabette, yani ezilenlerin kalplerinin derinliklerinde olacaktir.
içinde patlıcan olan yemeklerdir.
olayın ciddiyetini kavrayamayan bir sikiktir.
lübnan'ın başkenti olan beyrut'tur. maalesef ki ülkemizde mimari anlayışı on yıllardır paragöz müteahhitlerin eline bırakıldığı için ülkemizde bırakın doğu'nun paris'i olmayı, doğunun sheffield'ı olabilecek bir şehir bile yoktur.
ergin ataman bir kumar oynadı ve tuttu. oyundan atılarak giden maçı aldı.
bu galibiyet de yavşak barcelona seyircisine girsin.
larkin’i kolay kolay unutamazlar artık.
bu galibiyet de yavşak barcelona seyircisine girsin.
larkin’i kolay kolay unutamazlar artık.
valla ben kahvaltı yapıyorum. sonra da kahve içeceğim.
bu başlığa hep erkekler yazmış ama başka bir eve giden şahış bir kadın. bir kadın gözüyle yorumlayayım. sevgili yazar arkadaşlarım bir erkekle bir kadın aynı evde arkadaşça kalıp ayrı odalarda uyuyabilirler. ben hayatımda biri varken çok sevdiğim senelerdir arkadaşım olan erkeğin evine gittim kaldım ve bunu bir çok kez yaptım asla bahsettiğiniz gibi olaylar yaşanmadı. eğer ben o kişiden hoşlanıyor olsam ya da o benden hoşlanıyor olsa 8 senelik arkadaşlığımız boyunca ortaya illa ki çıkardı ve o arkadaşımın da bana gelip kaldığı çok oldu yine hiçbir şey olmadı. siz her evinize gelen arkadaşınıza kötü gözle mi bakıyorsunuz? diyelim liseden yakın bir arkadaşınız geldi sizde kaldı tek düşündüğünüz onla yatmak mı olur? dünyada kötü insanlar var ahlaksız insanlar var haklısınız. bu ziyareti kötü niyetle kullanacak insanlar dünya üzerinde elbette var ama bu kötü olasılıkları genele yayıp yargıya varmayı yanlış buluyorum.siz evinize gelen her karşı cinse kötü niyetle bakmıyorsanız başka insanların da bakmama olasılığı var demektir. buraya kesin yatarlar yok şöyle olur yok böyle olur yazmak saçma.birebir yaşadığım olay arkadaşım yanımdaki koltuğa bile oturmadı. sevgiline güveniyorsan arkadaşıyla tanışmışsan güveniyorsan bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. ayrıca aldatmak isteyen her türlü aldatır yani eğer sevgilinin arkadaşında kalıp seni aldatacağı varsa ve sen gitmesine izin vermezsen napar eder başka fırsat bulur aldatır güvenmediğiniz insanlarla sevgili olmayın.
(bkz: amcı rafet)
olm ne biçim sorular soruyorsunuz lan. soruları beyninizle sorun amk. benim soruma gelince ben dalgalı saçın kadınlara çok yakıştığını düşünüyorum. siz de buna katılıyor musunuz?
kendimi açıklamak zorunda hissetmeyeceğim bir insana aşık olasım var. aynı dili konuşmaya, anlaşılmaya ve koşulsuzluğa ihtiyacım var.
düşmanın salağını severim, eğer dedikleri gibiyse iyileştirme açısından geri bildirim yaparak kendi ayaklarına sıkmışlardır, savaş meydanları savaş araçlarını test edip iyileştirmek için mükemmel alanlardır, teşekkürler arap.
keşke devletin böyle olağanüstü durumlarda açıklama yapacak, insanları bilgilendirecek bir kurumu olsa. böylece insanlar neler olduğunu oradan öğrense de boş insanların yaptığı açıklamalar sonundaki panik yapmasa.
onun yerine doğuda 2 çocuktan fazla yapanlara ağır vergiler koysanıza? eğitimsiz bölgelerdeki nüfus arttıkça burnumuz boktan çıkmaz.
evde üşüye üşüye idareli kullandığımızda 200lira gelmişti, dedim sikerim anasını canımdan değerli mi, 400 geldi. nasıl olsa sokacaksınız, parasıyla değil mi amına koduklarım gönderin 1000 gelsin.
maldır. iş yerine 1 günlük yol mesafesinde oturulmaz.
sokak lambasına niye söz bırakıyoz? kafayı mı yedik?
kaynak: belgelerle gerçek tarih.
hani şu fetöcülerin mustafa armağan ve fatih tezcan ile beraber kurdukları site.
götünü koysaydın kaynak olarak daha güvenilir olurdu.
sie...
hani şu fetöcülerin mustafa armağan ve fatih tezcan ile beraber kurdukları site.
götünü koysaydın kaynak olarak daha güvenilir olurdu.
sie...
evet babam için yolun sonuna geldik.2 senelik kanser mücadelesi sona erdi.ölüm geldi mi kesiyor insanı buz gibi.elinden gelen herşeyi yapmana rağmen yapmamış gibi hissettiriyor.sevdikleriniz hayatta iken yanlarında olun.kırmayın üzmeyin.ölüm yaşayan bir gerçek.iyi geceler herkese.
malesef artık iyi insan kalmadı gunumuzde. yani kediye sut veren , yasliya yer veren , fakir fukaranin bakkal borcunu kapatan insan iyi insan demek degildir. bu tip yanılgılara dusmemekte fayda var. o an gördüğün davranışı onun iyi birisi olduğuna kanaat getirmene yetmez. yani hayvan sevip insan öldürenleri muge anli da görüyoruz. benim tavsiyem iyi insan şablonu olusturup sonrada bunlari bunlari yapiyorsa iyi insandir deyip kanaat olusturmayin. çünkü günümüzde sirf iyi biriyim imajı verip ve oyle görünen insan sayısı oldukça fazla dikkatli ve temkinli olun. yani hayat hep 2+2=4 değil.
köle toplum lafını en çok köleler kullanıyor vallahi. sanatı sikeyim. sinemayı da sikeyim. hiçbiri umrumda değil. izlerken keyif alıyor muyum? alıyorsam okeydir.
uyuşturucu demiş bir de. ulan şu hayatta yaptığın eylemlerin %80'inden fazlası beynini bir şekilde uyuşturuyor zaten. neyi anlatmaya çalışıyorsun bize? neyi keşfettin de entry girip bize bir şeyler açıklamaya çalışıyorsun. boş adam olmak tanımısın resmen. bir insan netflix gibi basit bir oluşuma nefret besleyecek kadar ufak çaplı bakıyorsa hayata o insan çok yalnızdır benden söylemesi.
uyuşturucu demiş bir de. ulan şu hayatta yaptığın eylemlerin %80'inden fazlası beynini bir şekilde uyuşturuyor zaten. neyi anlatmaya çalışıyorsun bize? neyi keşfettin de entry girip bize bir şeyler açıklamaya çalışıyorsun. boş adam olmak tanımısın resmen. bir insan netflix gibi basit bir oluşuma nefret besleyecek kadar ufak çaplı bakıyorsa hayata o insan çok yalnızdır benden söylemesi.
hedefe giden yol ne kadar düzgün olursa, o kadar mutlu eder.
agustos 2011'de bu adi almis.
o zaman dolar kuru 1.67
simdi 6'yi buldu.
hala da degisklik yapmiyorlar. her gun daha cahil katiliyor. 60bin hedefim diyor adam. ulan 2011'de paraydi. simdi 60000e kesintilerden sonra neyse.
biraz rutus olmali artik.
o zaman dolar kuru 1.67
simdi 6'yi buldu.
hala da degisklik yapmiyorlar. her gun daha cahil katiliyor. 60bin hedefim diyor adam. ulan 2011'de paraydi. simdi 60000e kesintilerden sonra neyse.
biraz rutus olmali artik.
halk adamın götünü keser... biraz tarihe bakacaksınız.
erkek, tembelliginden dolayi parasizsa sevilmez.
ama bazi erkekler caliskandir, azimlidir, uretkendir ama sanssizdir. cok para kazanamazlar ama yine de sevilirler.
ama bazi erkekler caliskandir, azimlidir, uretkendir ama sanssizdir. cok para kazanamazlar ama yine de sevilirler.
bu maçın son 15 dakikasindaki tempoyu süper lige koysan sahada 9 futbolcu kalp yetmezliğinden ölür aq.
dipleri simsiyah çıkmış platin saç ve leopar desen elbise. söyleyeceklerim bu kadar.
doğma büyüme izmirli’yim. 30 yıldır bu şehirde yaşıyorum. 16 sene balçova’da, 14 senedir güzelbahçe’de ikamet ediyorum. ofisim alsancak’ta, işim sebebiyle haftada 2-3 kere bayraklı’dayım. haftasonları ara ara karşıyaka’ya giderim. bu siktiğimin aktrolleri her yere “izmir bok kokuyor” yazmaktan bıkmadı, neresi bok kokuyor be amına koduklarım? en son ben 5-6 yaşındayken körfez kokardı, bunlar kendi kokularını mı anlatıp kafa sikiyor buralarda?
artık yapay zekanın da karı kız muhabbeti yapmaya başladığını gösterir. liste yapmış bir de sapık zeka.
friends i izlemeden önce, how i met your mother derdim, çok da severdim,bazı sezonlarını bir kaç kez izledim hatta. friends i izledikten sonra, how i met your mother ı izleyemiyorum bile. o derece.
evlilik düşmanı değilim ama şu kadını dinledikçe erkeklerin evlilikten neden uzak durmak istediğini daha iyi anladım.
geçen tlc izliyoruz annemle. bi kadın sağlam paraya çok güzel vakit geçireceği bir ev yaptırıyor. içinde bilardo odası var falan. annem şaşkına döndü. ‘ee bütün parasını buna harcadı çocuklarına para biriktirmiyor. aç kalacak çocukları’ dedi. ‘orada insanlar gelecek hakkında bizim gibi sancılar kaygılar yaşamıyor.’ dedim. hayretler içinde izlemeye devam etti.
bizim gibi ekonomisi güvensiz, gelecekten beklentisi aç açıkta kalmamak olan ülkelerde kadınlar cinselliği geleceklerini güvence altına almak için balık yemi gibi kullanıyor. çünkü daha temel ihtiyaçlarını karşılayabileceğinin garantisi yok.
evde kalmak benim için ahlaki değil ekonomik bir kavramdır. bu ablanın düşüncesiyle mücadele edemezsiniz. sadece refahı artırmaya çalışabilirsiniz. o zaman abla kendini düzeltir.
geçen tlc izliyoruz annemle. bi kadın sağlam paraya çok güzel vakit geçireceği bir ev yaptırıyor. içinde bilardo odası var falan. annem şaşkına döndü. ‘ee bütün parasını buna harcadı çocuklarına para biriktirmiyor. aç kalacak çocukları’ dedi. ‘orada insanlar gelecek hakkında bizim gibi sancılar kaygılar yaşamıyor.’ dedim. hayretler içinde izlemeye devam etti.
bizim gibi ekonomisi güvensiz, gelecekten beklentisi aç açıkta kalmamak olan ülkelerde kadınlar cinselliği geleceklerini güvence altına almak için balık yemi gibi kullanıyor. çünkü daha temel ihtiyaçlarını karşılayabileceğinin garantisi yok.
evde kalmak benim için ahlaki değil ekonomik bir kavramdır. bu ablanın düşüncesiyle mücadele edemezsiniz. sadece refahı artırmaya çalışabilirsiniz. o zaman abla kendini düzeltir.
en iyilerinden biri değil, en iyisiydi. kendisinin icra ettiği müziğin çağrışım alanındaki herhangi bir türe ilgi duyan herkesin hayatına bir şekilde -siz bilmeseniz dahi- temas etmiş bir müzisyendir. sen hiç rush dinlememiş olsan da en sevdiğin gruplardaki müzisyenlerin ilham aldığı müzisyenleri araştırdığında sık sık karşına neil peart ismi çıkacaktır. ister teknik death metal dinleyicisi ol, ister prog rock, ister caz füzyon, ister djent; ilham verdiği sayısız müzisyen sebebiyle dinlediğin müzik kuvvetle muhtemel bir noktada rush'la, neil peart'la kesişiyordur. bunlar bir kenara, müzik hayatının baş köşesine rush'ı koyan biri olarak 2 saattir tarifsiz bir hüznün içinde kayboldum; diyecek kelime bulmakta zorlanıyorum. 3 hafta önce sigarayı bırakmıştım. öyle bir bunaltı geldi ki dayanamadım, en yakın benzin istasyonundan bi paket aldım geldim. zerre tadım tuzum kalmadı, canım çok sıkılıyor.
edit: ya beyler müsade edin de yıllarca dinlediğimiz, sevdiğimiz müzisyenin vefatına üzülürken gelip size sormayalım. böyle yarak kürek konuşup adamın canını sıkmayın.
edit: ya beyler müsade edin de yıllarca dinlediğimiz, sevdiğimiz müzisyenin vefatına üzülürken gelip size sormayalım. böyle yarak kürek konuşup adamın canını sıkmayın.
başıma gelmişliği var.
ben- hemşerim memleket nire
uzaylı - 7 nokta sıfır nokta 25
köylüler: allahını seven daşlasın.
ben- hemşerim memleket nire
uzaylı - 7 nokta sıfır nokta 25
köylüler: allahını seven daşlasın.