doğrusunu yapmış topçudur
hem alt lige yollamaya çalılacaklar, kalacaksın ve dünya kadar gol atacaksın, üç kuruş para verecekler, sözleşme yapmayacaklar sonra "hain, para kazandırması" siktirin ordan amk. önce bi sahiplen, güven ver sonra yapmazsa ağlarsın
kimi de demiş "17 yaşında"
isterse 5 olsun.
formayı hak ediyorsa vereceksin, vermezsen gider başka takımdan alır
sözleşme hak ediyorsa yapacaksın, yoksa gider başka takımdan alır
hak ettiği parayı vereceksin, yoksa gider başka takımdan alır
sene olmuş 2021 hala millete gençlerin köle olmadığını anlatmaya çalışıyoruz. geçti o devirler hacı
04.02.2021 · 25. sıra
nikkimin basi
03.02.2021 00:01