Sık geçen başlıklar

ali akman 2

ekşi'de gör
doğrusunu yapmış topçudur

hem alt lige yollamaya çalılacaklar, kalacaksın ve dünya kadar gol atacaksın, üç kuruş para verecekler, sözleşme yapmayacaklar sonra "hain, para kazandırması" siktirin ordan amk. önce bi sahiplen, güven ver sonra yapmazsa ağlarsın

kimi de demiş "17 yaşında"

isterse 5 olsun.

formayı hak ediyorsa vereceksin, vermezsen gider başka takımdan alır

sözleşme hak ediyorsa yapacaksın, yoksa gider başka takımdan alır

hak ettiği parayı vereceksin, yoksa gider başka takımdan alır

sene olmuş 2021 hala millete gençlerin köle olmadığını anlatmaya çalışıyoruz. geçti o devirler hacı
senin bursaspor'unun anasını ağlatan, 10 yıl önce şampiyonken bugün parasız bırakan yönetime etmediğin lafı kariyerini düşünen 18 yaşındaki çocuğa ediyorsun amk andavalı. 500 bin euro bursa için çok şey fark ettirirmiş, evet bir başka yöneticiyi zengin ederdi.