Sık geçen başlıklar

10 yaşındaki çocuktan hamile kalan kız 1

ekşi'de gör
biyolojik olarak son derece olası durum. sorun şu ki bu süreci kimse mi takip etmedi arkadaş? bu nasıl cahillik?

edit: haberlere bile çıkmışlar, reklam teklifleri falan alıyorlarmış. bunu destekleyen ana akım medyanın aklına sıçayım. aferin.