başlığı açan diyor ki "fransa'da bile var bizde olsa ne olur"
senin ben vicdanına tüküreyim. ülkenin acı halini başka acılarla legalize etmeye çalışıyor. yavşak.
06.02.2021 · 8. sıra
absorbe
05.02.2021 14:10