hala anlamayan varsa anlasın artık. siyasal islamcılardan adam olmaz
Sık geçen başlıklar
bosmuhendis 25
ekşi profilioturdukları yerden kasıt nedir? ayağa kalkıp bütün gün elimizde bilgisayar yürüyelim mi napalım amk ya?
15 temmuz demokrasi keki
erkek dişisini etkilemek için çeşitli hareketler yapmakta. dişisi de bu davete karşılık vermekte. ilkbaharın ilk günlerinde küçük yavrular görebiliriz.
serengeti kırsalında hayat çok acımasız.
serengeti kırsalında hayat çok acımasız.
bu yengeçte şu anki halimizi gördüm.
yanan bir tava üzerinde ölecek olan fakat her şey yolunda gibi yemeye devam eden bir yengeç. aynı türk halkı, her şey berbat fakat keyfe devam.
yanan bir tava üzerinde ölecek olan fakat her şey yolunda gibi yemeye devam eden bir yengeç. aynı türk halkı, her şey berbat fakat keyfe devam.
ben olsam tırcıyı aşağı indirip ağzını burnunu kırardım. ayılara saygısızlık yapmayın kardeşim, ayılar böyle şeyler yapmaz.
adama bak ya sanki hard truck oynuyor ya.
adama bak ya sanki hard truck oynuyor ya.
volozo boşono gotormoşom boklovolo soğmodo
yok olun ya, fetöcü diye bimere yazacam valla.
yok olun ya, fetöcü diye bimere yazacam valla.
google'a göre kanser.
kuran'da var mı böyle bir bölüm.
şüphesizki çizgiyi geçene biz gol ol dedik. onlar ki itiraz ederler, ama de ki gol oldu.
şüphesizki çizgiyi geçene biz gol ol dedik. onlar ki itiraz ederler, ama de ki gol oldu.
şimdi ispanya düşünsün
böyle 5 milyon insan düşünse geldi başkanlık sistemi. hala göremediniz değil mi bu olayları , uyumaya devam, uykunuzu belki bir canlı bomba sesi bozar.
edit: aradaşlar başlık başıma kaldı, bir önceki arkadaş eğer saldırılar bitecekse başkanlık için oy veririm minvalinde cümleler kurmuştu. ekran görüntüsü almadım, alanlar yeşillendirsin.
edit2: klostrofobik penis kardeşim saolsun başlığı açan arkadaşın yazılarının ekran görüntüsünü almış ona huzurlarınızda teşekkür ediyorum, buyrun;
1
2
edit: aradaşlar başlık başıma kaldı, bir önceki arkadaş eğer saldırılar bitecekse başkanlık için oy veririm minvalinde cümleler kurmuştu. ekran görüntüsü almadım, alanlar yeşillendirsin.
edit2: klostrofobik penis kardeşim saolsun başlığı açan arkadaşın yazılarının ekran görüntüsünü almış ona huzurlarınızda teşekkür ediyorum, buyrun;
1
2
o atlar dedeler onlari sksin. bu yapılanlar orda savaşan askerlere ve atatürk'e saldırıdır. siz bişey yapmadınız, atlar geldi dedeler skti kazandık bıkbık. hadi lan ordan, alman komutan bile atatürk'ün zekası sayesinde kazanıldı diyor, bunlar hala atlar geldide eşekler gitti dedeler bindi dağa kaçtı orman skti diyor. hadi lan ordan.
not: küfürler için özür dayanamadım. ayrıca;
(bkz: pegasus havayolları virali)
not: küfürler için özür dayanamadım. ayrıca;
(bkz: pegasus havayolları virali)
+ben davutoğlu
president
- kimsiniz?
+ berline geldim çay içelim?
- numaramı nerden aldınız?
+ sileriz kardeş
sıkıntı yapma
president
- kimsiniz?
+ berline geldim çay içelim?
- numaramı nerden aldınız?
+ sileriz kardeş
sıkıntı yapma
seloyu dinleselerdi çoktan bırakmışlardı. pkk hdp'den nefret ediyor. hdp ne kadar başarılı olursa pkk o kadar meşruiyet yitirir.
not: chp
edit: meşruiyet
not: chp
edit: meşruiyet
yurtiçi kargonun yemekleri kötü zaten.
ben olsam akbil basardım, istediği kadar ısınsın köpek dostum.
bir şey demeyi unutmuşsun,
ayrıca ismet 12 adaları istemeyince ben ve çulçil sevinçten birbirimizi öpmüşüz. biz 3 verecektik onlar hep 1 istedi, çılgınlar gibi parti yaptık sonra akşam, sevinçten birbirimizi parmakladık. ama şimdi akp geldi, bütün planlarımız alt üst oldu. israil falan hep diz çöktü.
ayrıca ismet 12 adaları istemeyince ben ve çulçil sevinçten birbirimizi öpmüşüz. biz 3 verecektik onlar hep 1 istedi, çılgınlar gibi parti yaptık sonra akşam, sevinçten birbirimizi parmakladık. ama şimdi akp geldi, bütün planlarımız alt üst oldu. israil falan hep diz çöktü.
(bkz: istanbul)
merkezi neresi olm buranın, beşiktaş, kadıköy vs var tamam ama istanbul merkez nerde, yok bile.
merkezi neresi olm buranın, beşiktaş, kadıköy vs var tamam ama istanbul merkez nerde, yok bile.