ben olsam tırcıyı aşağı indirip ağzını burnunu kırardım. ayılara saygısızlık yapmayın kardeşim, ayılar böyle şeyler yapmaz.
adama bak ya sanki hard truck oynuyor ya.
29.11.2016 · 38. sıra
bosmuhendis
17:33